Mitä vittua oikeesti? Luukku.com ei vastaanota viestejä. Mä vaan yritän vahvistaa yhen sivun käyttäjätunnuksen, mut ei. En mä saa mitää viestei.
Tein sen sähköpostiosoitteen pari viikkoa sitten.
Se nimiki oli just perfect, mut mä jouduin vahvistaa sen toisel emailil, joka täyttyy muutenkin facebookin ja youtuben viesteistä (on tyhmä, eikä vaihda asetuksia).
Voiks joku neuvoo? ;__;
Yritin tutkia luukun ohjeita ja silleen, mutku ei siel kerrota mitää vastaavaa. Voishan sitä soittaa asiakaspalveluun, mut en mä vittu kännykän saldoo sellaseen käytä!
Luukku on paska
chaoz
6
285
Vastaukset
- enziquelvinisensee
jaa, mulla oli sama ongelma, loin sit uuden gmail-tilin ja haistatin luukulle paskat. :-D
- luukkuonpaska
Luukku o paska en suosittele
- Anonyymi
Luukku on aika paska. Spämmi on lisääntynyt siinä määrin, että on pakko lopettaa luukkupostin käyttö.
- Anonyymi
Nytkö sen vasta huomasit!!
- Anonyymi
täysi paskahan tuo on tili menee itestään lukkoon ja sitä et saa auki ellet ala soittelemaan sinne
- Anonyymi
Minulla ei ole toiminut 9 vuoteen ei edes laskuja ole näkynyt vaikka olen ne ohjannut nimenomaan luukku.comiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394523Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5643429Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732171Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121734- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351558TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611261OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301108- 2241041
- 70976