saako samsung galaxy chat-puhelinta vielä suomesta? kun tästä uutisoitiin jo muutama kuukausi sitten muttei puhelinta vielä näy jälleenmyyjien valikoimissa...
onko samsung galaxy chat jo myynnissä?
9
154
Vastaukset
Ei saa vielä suomesta.
- chattia
ookkei. jospa kuitenkin tulis kohta myyntiin
- chattia
huhhuh, kylläpä puhelimen tulossa kestää... himottais niin paljon tuo puhelin
- .fi
chattia kirjoitti:
huhhuh, kylläpä puhelimen tulossa kestää... himottais niin paljon tuo puhelin
Tilaa vaikka expansysistä jos niin himottaa.
- chattia
hohhoijaa... kestää kestää
- ossobukkolo
Tietääkö kukaan onko tämä puhelin jo tullut suomeen?
- Heili
Hei. Suomesta ei löytynyt, mutta Tallinnassa on muutama viela (Viru keskus, Solaris centrum, Rocca Al Mare,Kristiine keskus, Järve keskus). Mun kaveri ostii sen minulle (haluan qwertya). :)
- anniecom
no mutta toimiiko se sillon suomessa, jos otaa ulkomailta? kun kentät on erillaiset? :s
osaatko sanoa paljonko sillä oli hintaa?
Riippuu taajuuksista ja siitä onko se operaattorilukittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805