Onko 25v vanha?

Tiina.........

Olenko jotenkin outo, kun koen haluavani tehdä täysillä vielä nuorten juttuja, esim. opiskella, bilettää, matkustella ja hengailla? En todellakaan haluaisi esim. perustaa vielä perhettä. Niin moni kaveri taas elää jo vakaata perhe- tai parisuhde-elämää eikä muulle jää aikaa ja minä olen yksin. Seurustelukumppani olisi ihan ok, varsinkin kun ei sopivaa kaveriporukkaa näytä löytyvän keiden kanssa hengailla. Mutta en vielä edes tiedä mitä halua tai tunne itseäni tarpeeksi hyvin että voisin täysillä sitoutua johonkuhun. Nyt olen aloittamassa opiskelut ja aion mennä vielä vaihtoonkin bilettämään jne., mutta olenko jotenkin outo kun olen tämän ikäinen? Onko paras ikä ulkonäöllisestikin mennyt jo naisena ohi, pitääkö kohta alkaa käyttämään ryppyvoiteita?

7

412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiina............

Ja siis, en vain ymmärrä miksi ihmiset haluavat aikuistua niin nopeasti. Miksi haluta lapsia jo nyt, kun voisi vielä kerätä kokemuksia ja elää itselleen? Vastahan tästä on muutama vuosi kun on omilleen muuttanut.

• Liisukka ..

25 v on nukynuoren eläkeikä. Valitat vain masennusta ja kaikki järjestyy.

• lapset nuorena

lapsi pitää hankkia mahd. nuorena esim. jo 16 vuotiaana. sitten riittää terveyttä ja intoa hoitaa se ja kun lapsi itse 15-16 niin olet itsekkin vasta 30 ja kaikki vielä edessä..vain hullut hankkii ensin työn ja uran ja sitten 30-50 vuotiaina hoitaa lasta, kun sen voi tehdä myös toisinpäin paljon terveellisempää ihmiselle. Nainenkin saa vedettyä kroppansa vielä kuntoon 18 vuoden ikäisenä synnytyksen jälkeen

• näin on

Ei nyt sentään 16 v., mutta nuori on vielä 25 vuotias, juuri aikuistunut:D

• yli-25

Ei kai sitä elämään nyt liian vahna kukaan ole.Mutta kyllä ihmettelisin jos sen ikänen ravintolan pallomeressä pomppisi.

• vanhemman neuvo

"Onko paras ikä ulkonäöllisestikin mennyt jo naisena ohi, pitääkö kohta alkaa käyttämään ryppyvoiteita?"

Paras ikä sekä ulkonäöllisesti että muuten on vielä edessäsi. Lähivuosina voit kyllä alkaa käyttää ryppyvoiteita ennaltaehkäsevästi.

• Kyllä liian

raskaat ryppyrasvat voivat aiheuttaakin ryppyjä ja lakastumista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3582
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2937
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2416
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2348
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2301
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2277
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2163
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2147
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2108
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1994
    Aihe