Olenko jotenkin outo, kun koen haluavani tehdä täysillä vielä nuorten juttuja, esim. opiskella, bilettää, matkustella ja hengailla? En todellakaan haluaisi esim. perustaa vielä perhettä. Niin moni kaveri taas elää jo vakaata perhe- tai parisuhde-elämää eikä muulle jää aikaa ja minä olen yksin. Seurustelukumppani olisi ihan ok, varsinkin kun ei sopivaa kaveriporukkaa näytä löytyvän keiden kanssa hengailla. Mutta en vielä edes tiedä mitä halua tai tunne itseäni tarpeeksi hyvin että voisin täysillä sitoutua johonkuhun. Nyt olen aloittamassa opiskelut ja aion mennä vielä vaihtoonkin bilettämään jne., mutta olenko jotenkin outo kun olen tämän ikäinen? Onko paras ikä ulkonäöllisestikin mennyt jo naisena ohi, pitääkö kohta alkaa käyttämään ryppyvoiteita?
Onko 25v vanha?
7
462
Vastaukset
- Tiina............
Ja siis, en vain ymmärrä miksi ihmiset haluavat aikuistua niin nopeasti. Miksi haluta lapsia jo nyt, kun voisi vielä kerätä kokemuksia ja elää itselleen? Vastahan tästä on muutama vuosi kun on omilleen muuttanut.
- Liisukka ..
25 v on nukynuoren eläkeikä. Valitat vain masennusta ja kaikki järjestyy.
- lapset nuorena
lapsi pitää hankkia mahd. nuorena esim. jo 16 vuotiaana. sitten riittää terveyttä ja intoa hoitaa se ja kun lapsi itse 15-16 niin olet itsekkin vasta 30 ja kaikki vielä edessä..vain hullut hankkii ensin työn ja uran ja sitten 30-50 vuotiaina hoitaa lasta, kun sen voi tehdä myös toisinpäin paljon terveellisempää ihmiselle. Nainenkin saa vedettyä kroppansa vielä kuntoon 18 vuoden ikäisenä synnytyksen jälkeen
- näin on
Ei nyt sentään 16 v., mutta nuori on vielä 25 vuotias, juuri aikuistunut:D
- yli-25
Ei kai sitä elämään nyt liian vahna kukaan ole.Mutta kyllä ihmettelisin jos sen ikänen ravintolan pallomeressä pomppisi.
- vanhemman neuvo
"Onko paras ikä ulkonäöllisestikin mennyt jo naisena ohi, pitääkö kohta alkaa käyttämään ryppyvoiteita?"
Paras ikä sekä ulkonäöllisesti että muuten on vielä edessäsi. Lähivuosina voit kyllä alkaa käyttää ryppyvoiteita ennaltaehkäsevästi.- Kyllä liian
raskaat ryppyrasvat voivat aiheuttaakin ryppyjä ja lakastumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613