Olenko hullu jos ajattelen näin?

kunhaluaaollasellainen

Haluasin olla anorektikko. Elää niinkuin anorektikko, olla yhtä laiha kuin anorektikko. Yritän elää terveellisesti. En laske kaloreita, mutta mietin aina mitä syön. Nyt syötyäni donitsin, olo on katuva. Yritän likkua, mutta se väsyttää ja koskee. Olen aina ollut ruuminrakenteeltani laiha, kiltti ja melko kohtalasesti koulusa menestyvä. En ole suosittu, enkä juuri omista liikaa kavereita. Tämä kirjoitus ei ole huomionhakua, vaan ihan sitä mitä oikeasti ajattelen. Olen aina ajatellut itseni lihavana, vaikka saan kuulla jatkuvasti että "olet liian laiha" ja "no sää oot tommonen luukasa". Olen siis poika ja mitat on 160 cm, 42 kg. Liikaa.

15

355

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LOL HOMO

kuulostat ihan tytöltä tai vammaselta pojalta. kuka homopoika tommosta tekstiä kirjottaa!? ''Nyt syötyäni donitsin, olo on katuva.'' GAY

• Aloittajanauraa

En tarkoittsnut asiaa aivan noin: kaduttaa vain että menin syömään donistsin koska se on epäterveellinen.
        En ole homo, enkä vammainen. On oma ognlemasi jos mielestäsi olen sellainen!

• viivaviivaoonluova

pidin kans tätä heeboo tyttönä enne ku tunnusti olevansa poika ja nyt itken ja nauran samaan aikaan enkä haluu nähdä miltä tää tyyppi näyttää... toi toisaalta ehkä haluunkin. Hei! tuu amikseen morottamaan

• Makematiikka

Ei sun tarvi toivoo et oisit anorektikko, koska epäilen että olet jo.

• snowman9000

Olet selkeästi syömishäiriöinen, ite painoin saman pitysena 10 kiloo enemmän. Hanki apua!

• I-hate-myself

Sama täällä. Oon tyttö, 15v. Pituus ja painokin noin samoja kuin sulla. Anoreksia on kaunista -anorektikot kauniita.

• heivaan!

Täällä kirjoittelee tyttö vuosimallia -97 eli pituutta minulla on 165cm painoa 42kg ja viittinkö edes sanoa, no ehkä viittinku ette tunne niin 65A.... Mielestäni anorektikot ovat yleensä kauniita, mut kyllä ne ihan tikut on järkkyjä. Ennen harrastin liikuntaa 3h/pvä lenkkeilin,pyöräilin,uin,juoksin... Ja oli terkarit sun muut huolissaan. Nyt olen laiskistunut ja syön vain herkkuja lihoan. En jaksa ottaa itseäni niskasta kiinni! Pelkään että kukaan ei ikinä huoli ku rinnatkin ihan mitättömät, kun ei ole syöny ja urheillu vaan hulluna. Tuo on aivan normaalia, kunhan laihuudesta ei tule pakkomiele. Tsemppiä!

• Rupees käymää salilla ni huomaat ku on kiva syödä ja lihakset kasvaa :D

• TaidanOllaHullu

mul on sama juttu. muaki sanotaan laihaks ja kaikkee vaik oon laiha vaan ulkosesti. sisäsesti oon mielestäni läski. jotenki määki haluisin olla anorektikko ja sillee. mä en kyl oo yhtä laiha ku sä. ku oon ite 47kg ja 156cm että tällee.

• TaidanOllaHullu

mul on sama juttu. muaki sanotaan laihaks ja kaikkee vaik oon laiha vaan ulkosesti. sisäsesti oon mielestäni läski. jotenki määki haluisin olla anorektikko ja sillee. mä en kyl oo yhtä laiha ku sä. ku oon ite 47kg ja 156cm että tällee.

• lifemocker

ei ole tervettä

• pehmisgirl_xd

Tosi hullua ajatella noin koska jollain voi olla Anoreksia, ja se tekis mitä vaan et se vois elää normaalisti niin tyypit toivoo et vois olla semmone... ;/

• hopenot

Hei! Toi ei kuulosta yhtään terveeltä! Tosin täytyy myöntää et itsellä on ollut samanlaisia ajatuksia. Mutta sit tajusin kuinka sairailta anorektikot oikeesti näyttää ja kuinka sairasta touhuu se oikeesti on! Sun koko kroppa ja elimistö kärsii siitä aliravitsemuksesta. Katso netistä kuvia terveistä vartaloista et voi olla myöntämättä kuinka upeelta näyttää terve, hyvinvoiva vartalo! Itse naisena oon alkanu ihannoimaan lihaksikkaita vartaloita. Ja tekemään töitä sen eteen.
      Tsemppii sulle!

• hoituriopiskelija

Kyllä tuollaisissa tapauksissa pitäisi jo etsiskellä apua. Kokeilkaahan mielenterveystoimiston psykologia, ei siitä vielä mitään olen-hullu-leimaa otsaansa saa.

• joust3

Ja ikä oli? Helpottas aika helvetisti. Omat mitat 170cm ja 65 kg ~ 15-v

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      343
      4342
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      142
      2438
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2056
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      142
      1578
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1117
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      42
      1104
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      28
      1047
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      140
      999
    9. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      989
    10. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      931
    Aihe