Olin 23.3. -13 Kari Tapion muistokonsertissa,voin sanoa että oli paras konsertti ikinä,missä minä olen ollut.Oli hienot artistit.Mutta kuka oli tämä Kari Tapion oloinen mies,oliko hänen poikansa,muistutti paljon Kari Tapioa,samanlaiset eleet ja lauluääni olihan huikeaa kuunneltavaa.Hetken jo kuvittelin että Kari Tapio on tullut konserttiinsa.Kyllä kaikki toisetkin lauloivat itsensä yleisön sydämmiin,ainakin minun.Ile on loistava juontaja.Nyt on varattava liput siihen Äitienpäivä konserttiin.
Kiitos teille todella todella hyvästä konsertista.
Tulen aina sinut muistamaan.
4
271
Vastaukset
- MIP83
Jani Jalkanen
- han8
Hyvä huomio tuo edellinen.Jani Jalkaselle kuuluu erityisen suuret kiitokset konsertin
järjestämisestä.ja myös hyvälle orkesterille suuri kiitos.
- Antto
Olin samassa konsertissa ja se oli todella loistava. Tuo yksi artisti oli ääneltään ja olemukseltaan kuin Kari Tapio.Olisikohan Karin isällä ollut "lehtolapsi". Ilehän kysyi häneltä , "mikä oli sun isän etunimi"? Vastaus oli "Jaakko", johon Ile sanoi arvoituksellisesti, "niin oli Karinkin isän etunimi".
Oli miten oli, niin joka tapauksessa tämä artisti oli loistava laulaja ja kuulosti todella paljon Kari Tapiolta. - Julki
Ei hän ainakaan poika ole, koska tuskin Kari on lasta viisi vuotiaana tehnyt, mutta aivan huikea artisti hän oli, itse meinaa samaisessa konsertissa olleena voin sanoa. Uskoisin, että on jotain sukua, mutta sitähän kannattaa kysyä suoraan vaikka tältä Jalkasen pojalta. Saisiko häneltä vastauksen. Sen kuulin Lahdessa asuvasta ystävältäni, että siellä konsertissa kulkuriveli Jami li tokaissut Ilkka Vainion kysymykseen salatusta velipojasta, niin vastaus oli ollut... "kuulee Ilkka, näistä ei kylillä puhuta."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074897Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744251546- 1911128
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101108Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk161026Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826