Tulen aina sinut muistamaan.

han8

Olin 23.3. -13 Kari Tapion muistokonsertissa,voin sanoa että oli paras konsertti ikinä,missä minä olen ollut.Oli hienot artistit.Mutta kuka oli tämä Kari Tapion oloinen mies,oliko hänen poikansa,muistutti paljon Kari Tapioa,samanlaiset eleet ja lauluääni olihan huikeaa kuunneltavaa.Hetken jo kuvittelin että Kari Tapio on tullut konserttiinsa.Kyllä kaikki toisetkin lauloivat itsensä yleisön sydämmiin,ainakin minun.Ile on loistava juontaja.Nyt on varattava liput siihen Äitienpäivä konserttiin.
Kiitos teille todella todella hyvästä konsertista.

4

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIP83

Jani Jalkanen

• han8

Hyvä huomio tuo edellinen.Jani Jalkaselle kuuluu erityisen suuret kiitokset konsertin
        järjestämisestä.ja myös hyvälle orkesterille suuri kiitos.

• Antto

Olin samassa konsertissa ja se oli todella loistava. Tuo yksi artisti oli ääneltään ja olemukseltaan kuin Kari Tapio.Olisikohan Karin isällä ollut "lehtolapsi". Ilehän kysyi häneltä , "mikä oli sun isän etunimi"? Vastaus oli "Jaakko", johon Ile sanoi arvoituksellisesti, "niin oli Karinkin isän etunimi".
      Oli miten oli, niin joka tapauksessa tämä artisti oli loistava laulaja ja kuulosti todella paljon Kari Tapiolta.

• Julki

Ei hän ainakaan poika ole, koska tuskin Kari on lasta viisi vuotiaana tehnyt, mutta aivan huikea artisti hän oli, itse meinaa samaisessa konsertissa olleena voin sanoa. Uskoisin, että on jotain sukua, mutta sitähän kannattaa kysyä suoraan vaikka tältä Jalkasen pojalta. Saisiko häneltä vastauksen. Sen kuulin Lahdessa asuvasta ystävältäni, että siellä konsertissa kulkuriveli Jami li tokaissut Ilkka Vainion kysymykseen salatusta velipojasta, niin vastaus oli ollut... "kuulee Ilkka, näistä ei kylillä puhuta."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      177
      11208
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5328
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2565
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2256
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1781
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      43
      1685
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1320
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      36
      1275
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1096
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      112
      1014
    Aihe