Tulen aina sinut muistamaan.

han8

Olin 23.3. -13 Kari Tapion muistokonsertissa,voin sanoa että oli paras konsertti ikinä,missä minä olen ollut.Oli hienot artistit.Mutta kuka oli tämä Kari Tapion oloinen mies,oliko hänen poikansa,muistutti paljon Kari Tapioa,samanlaiset eleet ja lauluääni olihan huikeaa kuunneltavaa.Hetken jo kuvittelin että Kari Tapio on tullut konserttiinsa.Kyllä kaikki toisetkin lauloivat itsensä yleisön sydämmiin,ainakin minun.Ile on loistava juontaja.Nyt on varattava liput siihen Äitienpäivä konserttiin.
Kiitos teille todella todella hyvästä konsertista.

4

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIP83

      Jani Jalkanen

      • han8

        Hyvä huomio tuo edellinen.Jani Jalkaselle kuuluu erityisen suuret kiitokset konsertin
        järjestämisestä.ja myös hyvälle orkesterille suuri kiitos.


    • Antto

      Olin samassa konsertissa ja se oli todella loistava. Tuo yksi artisti oli ääneltään ja olemukseltaan kuin Kari Tapio.Olisikohan Karin isällä ollut "lehtolapsi". Ilehän kysyi häneltä , "mikä oli sun isän etunimi"? Vastaus oli "Jaakko", johon Ile sanoi arvoituksellisesti, "niin oli Karinkin isän etunimi".
      Oli miten oli, niin joka tapauksessa tämä artisti oli loistava laulaja ja kuulosti todella paljon Kari Tapiolta.

    • Julki

      Ei hän ainakaan poika ole, koska tuskin Kari on lasta viisi vuotiaana tehnyt, mutta aivan huikea artisti hän oli, itse meinaa samaisessa konsertissa olleena voin sanoa. Uskoisin, että on jotain sukua, mutta sitähän kannattaa kysyä suoraan vaikka tältä Jalkasen pojalta. Saisiko häneltä vastauksen. Sen kuulin Lahdessa asuvasta ystävältäni, että siellä konsertissa kulkuriveli Jami li tokaissut Ilkka Vainion kysymykseen salatusta velipojasta, niin vastaus oli ollut... "kuulee Ilkka, näistä ei kylillä puhuta."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe