Kysyttävää!

Britney

Nyt mä haluisin tietoa The Simsin lisäosista.
Mä olisin aikeissa ostaa jonkun lisäosan, mut mä en osaa päättää. Kaikki suosittelee jotain eri osaa kuin joku toinen. Kaikki on mun mielestä nii
hyviä ja sen takii mä en just osaa päättää!
Suositelkaa mulle jotain! Mä sitte ostan ehkä sen, joka sai eniten ääniä.

6

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ^^PesukarhU^^

      hei ajattelin kysyä näin oletko eläinten ystävä? ,
      taikuuden ystävä,superstara elämä kiehtoisi?,treffeille pitäisi päästä? os joku näisä esim kiinnostaa suosittelen sillon:The Sims Lemmikki,The Sims Taikaa,The Sims Supesrstaars tai The Sims Hot Deit .... ;)

    • schtzuitzi

      mun mielestä se lemmikit on kaikista hauskin!

      • Sims mestari

        kannattaa ostaa lemmikit koska

        -siitä saa isomman naapuruston
        -voi ostaa lemmikkejä
        -lemmikeistä on hyötyä Esim jos kodissasi on ihminen jonka et haluaisi talossasi olevan voit usuttaa koirasi(jos sillä on tarpeeksi tottelevaisuus pisteitä)ei toivotun vieraan kimppuun!


      • Macy
        Sims mestari kirjoitti:

        kannattaa ostaa lemmikit koska

        -siitä saa isomman naapuruston
        -voi ostaa lemmikkejä
        -lemmikeistä on hyötyä Esim jos kodissasi on ihminen jonka et haluaisi talossasi olevan voit usuttaa koirasi(jos sillä on tarpeeksi tottelevaisuus pisteitä)ei toivotun vieraan kimppuun!

        TheSims Lomalla tai Hot Date.


    • Britney

      Mä kayn ostamassa sen lemmikit lisäosan.
      Kiitti kaikille!

    • jasu!

      Hei simssin pelaaja! Lomalla on tosi hyvä peli. Ja kannattaisi varmaan harkita sims taikaa, en kyllä oikeen voi suositella koska en oo vielä saanut ra.. Mun kamut suosittelee sitä ja tämän takia minun ostoslistalla >:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      107
      1047
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      482
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    Aihe