On se ihminen vaan niin ihana otus. Kohtasimme koirapuistossa muutaman agressiivisen koiran jotka myös dominoivat koiraani paljon. Sanoin omistajalle nätisti että voisi hieman katsoa että koira ei olisi oman koirani kimpussa koko ajan, koko ajan nylkyttäen toista. Näin kumminkin tapahtui ja työnsin nätsti koiran pois omani päältä, kädessäni samaan aikaan olevan lelun osuessa koiraa kuonoon. Joten hän haukkui minut hakkaajaksi ja että pieksen vain muiden koiria.
Nätistihän ei voinut asiaansa ilmaista, kaikki varmasti kuulivat. Iki maailmassa en löisi koiraa, toisin kun hän juoksi koiran perässä yrittäen saada sitä kiinni samalla huutaen "tulet tänne kun käsket" ja koira luikki karkuun häntä koipien välissä..
Huhhuh, tietääpähän ainakin että kenen kanssa ei samaan aikaan mennä sinne, samaa sanovat muutkin.
Jotain käytöstapoja hei !
3
197
Vastaukset
- onseihmeellistä
Olisiko kannattanut kentien poistua ajoissa?
Mitä väliä tässäkään on, että kumpi on oikeassa ja kumpi on väärässä? Käsittääkseni koirapuistoihin ei saa mennä leikittämään koiraa leluilla, joten miksi sinulla oli sellainen?
Huvittavinta näissä koirapuisto-kertomuksissa yleisestikin on aina se, että mitään ei olla missään nimessä tehty mutta silti joku aivan ilman syytä pillastuu, kuten juuri sinulle kävi tämän kirjoituksen mukaan.
Sinä vain nätisti työnsit jonkun toisen koiran pois oman koirasi päältä ja lelu osui kuonoon ja omistaja alkoi aivan syyttä suotta haukkumaan sinua.
Jees, mullekkin käy aina noin. Ihmiset vaan alkaa raivoomaan mulle, vaikka en tee mitään.
Uskoo ken tahtoo. - säälittävää
Jos vaikka alottajalla oli lelu mukana ollessaan aluksi yksin. Saahan sielä leikkiä leluilla jos ei ole muita, ketä se häiritsee. Et voi mennä sanomaan mtn mitä et tiedä itse tapahtuneeksi. Ja entäs jos ne ei tienny millasia koiria ne on ja olivatkin poistumassa, ootko hieman negatiivinen taas. Taas huomaaa, meitä on tosiaan moneen junaan.
- puhpöh
Meillä kanssa kävi vähän aikaa sitten samanlainen tapaus. Kannattaa tosiaan mennä eri aikaan jos on tuollaisia koiria. Itse ainakin sanoin ehkä turhan törkeesti kyseisen koiran omistajalle ja jäi huono maku suuhun. Meinasin kun nään hänet seuraavan kerran niin pyydän anteeksi sanojani mutta turhaa siitä stressata. Ihmisiä on kaikenlaisia eikä voi mitään jos vetää erilaisia johtopäätöksiä. Ole sinäkin aikuisempi ja keskustele kys. koiran omistajan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446