Miten tulla kipeäksi?

Trololotyyppi:33

Eli kertokaas keinoja miten voi tulla kipeeksi aika nopeestikkin.. Koska huomen on matikan koe ja en oo ehtiny harjotella...

13 kommenttia

Vastaukset

• Syö paskaa appelsiinimehun kanssa

• kiitti vinkistä täytyy kokeilla!!!!!!!!

• Mun ei pitäis kertoo tätä, ja oon muutenkin PIKKASEN myöhässä, mut kerronpahan kuitenkin.

Sinulla on 2 tapaa:

1. Joko teeskentelet sairasta tai sitten
    2. hankit sairauden

1. Sairaan näytteleminen on helppoa jos omaat vähäänkään näyttelijän lahjoja. Ensiksi sinun pitää valita minkä sairauden otat:

Kuume:

Tuputtele kasvoihisi vaaleaa puuteria ja nenän ympärille punertavaa. Älä harjaa hiuksiasi. Jos huoneessasi on patteri niin pidä otsaasi siinä tasaisin väliajoin. Laita myös peittosi kanssa myös päiväpeitto yllesi ja valita miten kamalan kylmä sinulla on. Kun äitisi sitten kokeilee otsaasi toteaa hän sinulla olevan kuume. Kainalokuumemittaria voit huijata hinkkaamalla sitä paitaan/peitonreunaan/kankaanpalaseen. Se vaatii tosin harjoitusta.

Oksennustauti:

Tuputtele kasvoillesi vaaleaa puuteria, ja kun menet aamupalalle niin löntystele hitaasti aamupalalle ja juo vain vettä. Jos ja kun äitisi kysyy mikset syö mitään, niin sano ettei tee mieli. Muista valittaa miten kamalan huono olo sul on ja miten sua väsyttää ja oksettaa.
    Jos et ole kovin hyvä näyttelijä niin voit tehdä jo edellisiltana vessaan ämpäriin/vatiin yms. litkun, jonka kaadat sitten vessanpönttöön kovaäänisten ökäysten kera. Ökä-äänen saat työntämällä sormet syvälle kurkkuun. Tuota jaloa taitoa kannattaa harjoitella.

Litkun resepti:

3-4 mukillista leivän/keksin muruja
    2 teepussin sisältö ilman pussia
    1 dl kauralastuja, muutkin lastut käy
    n. 2-3 mukillista vettä

Vaihtoehtoisesti 0,5 mukillista jogurttia. Halutessaan voi muussata 1 dl banaania tai omenaa. Sekoita hyvin!

2 sairauden hankkiminen

Vie enemmän aikaa ja vaivaa mutta jos et osaa teeskenellä kipeää tai jos vanhempasi ovat kus!päitä eikä huijaaminen onnistu ja sinulla on parin päivän päästä koe johon et ole lukenut etkä enää ehdi/jaksa ja haluat kuitenkin saada hyvän numeron niin ainoaksi vaihtoehdoksi jää sairauden hankkiminen.

Toimivia, hyviksi havattuja kikkoja:

- Älä syö MITÄÄN 2-3 päivää ennen sairaspäivää, niin vastustuskykysi heikkenee
    - Juo vain vettä ja sitäkin mahd. vähän

Netistä luettuja vinkkejä joita en ole itse testannut:

- Imppaa teepusseja ja pureskele niiden jauhoa
    - Mene illalla suihkuun, nuku mahd. vähäisissä vaatteissa ilman peittoa ikkuna auki, sukat jalassa, appelsiinien kuoret varpaiden välissä.

Milloin sitten kannattaa lintsata?

- koepäivinä jolloin et ole lukenut kokeeseen
    - joinan talviurheilupäivinä yms.
    - pommiin nukuttaessa
    - Jonkin tekemättömän läksyn palautuspäivänä
    - 8-3 päivänä
    - Vitutus ja angstauspäivinä

Ei kannata kuitenkaan lintsata liian usein ellet halua jäädä kiinni!

• Tämä ei varmaankaan toimi kaikilla.

(RUNSAALLA) Kahvin juomisella saa ripulin ja aika helvetinmoisen vatsakivun.
    Kokeiltu on. :D

• Paljon sitä oikee tarvis juoda?:)

• Tuskin kahvi riittää. Jos syöt tarpeeksi kahvinpuruja saat tarpeeksi kofeiinia yliannostukseen. En tosin löytänyt netistä tietoa tästä, pitänee kokeilla.

• Elä ilman naisen kosketusta 33 vuotta

• Aha, no sit se on just niin.

• Lihassärkyvoiteiden kuten esim. voltarenin siveleminen kainaloihin nostaa ihon pintalämpötilaa sen verran että kuumeen tunnusmerkit täyttyvät. Myös tupakanpuruja syömällä kuume nousee mutta se ei ole kovin terveellistä.

• kaadu tikkusuorana kädet selän takana uimahallissa puolentoista metrin syvyiseen altaaseen, josta puuttuu vesi. Taatusti tulee monikin paikka kipeäksi

• Siis mäkin oon kokeillu mandariinin kuorien syömistä hammastahnan syömistä olin 30min crokseilla koiran kaa söin hammastahnaa nukuin märät sukat Jalas mut pitääks vaa näytellä kipeet meneekö se läpi Oottekote sestannu

• Kastele sukat kylmällä vedellä ja laita ne yöks jalkaa nii tulee kuumetta:). Tai yritä valvoo pitkään yöllä ja sano Äidilles tai iskälle että et nukkuku yöllä melkein yhtään koska vatsaan sattu ja oksensin pari kertaa ja sit Sun äiti tai iskä antaa sun jäädä kotiin ainaki mulla toimii:D

• Jos sataa kauheesti nii nmenkää vesinsaden alle kunnes se loppuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.