kysymys

jokunen

Onko teidän mielestä siskot ja veljet tärkeitä? minun mielestäni on,koska heidän kanssaan voi jutella niitä näitä,ja kaiken lisäksi he ovat lähisukulaisia. Mulla on kaksi siskoa ja yksi veli,ja heidän kaikkien kanssa on hyvät välit.

8

882

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seuraa kaipaava

Eleensä saatte seuraa omasta takaa, mutta muistakakaa että kaikilla tätä etuoikeutta ei ole. Eli en saanut yhtään sisarusta eli aina piti saapua tyhjään kotiin. Onkos muita samaa kokeneita?

• Kundi

Esim mulla en oikeen tuntenut koskaan tarvetta hankkia sellasia hyviä kavereita, kun oli veljiä 3. Nyt sitten vähän vanhempana harmittaa, ja on sitä huomiottakin tullut jäätyä, ettei sisarukset ole pelkkää etuoikeutta. :(

• ~*Star*~

Mulla on 2 vuotta nuorempi pikkusysteri. Se on ihana! Mä voin kertoo sille mitä vaan, mut se ei 110% kerro kenellekkään! Sisko on parasta mitä mulle on tapahtunu!

• Yksin jäänyt

Noin minäkin haaveilin, kun olisin siskon saanut. Joskus oisin "testannut" murtaako hän luottamuksen karkkipussista. Ole onnellinen, että seuraa ja luotettava ystävä on saman katon alla. Nauti siitä etuoikeudesta mitä sinä olet saanut.

• jellona

Mulla on yksi kaks vuotta vanhempi isosisko ja aikasemmin oli vielä kolme n. 7 vuotta vanhempaa sijotuslasta isosiskoina, mutta en näe niistä enää kuin yhtä. Mutta sen kanssa ollaan hyviä kavereita, jutellaan niinku kaverit. Ja se oikea isosisko on myös mukava. Me kinastellaan kyllä usein, eikä kauheesti aina olla tekemisissä, mutta joskus keksitään jotain hauskaa tekemistä kahdestaan ja saatetaan höpistä niitä näitä. Ei tosin kauheesti mistään henkilökohtaisuuksista. Siskot siis on mulle tärkeitä, me vaan ei kerrota toisillemme mistään kauheen henkilökohtasista asioista. Sisarukset on mulle ystäviä, jotka pysyy ja joita ei noin vaan heitetä menemään ja olen siitä onnellinen.

• Siskon sisko

Mulla on kolme vuotta vanhempi isosisko.Me ollaan aina ennen riidelty ja en ollu uskoa ku kaverit yms. sanoi et se menee ohi ku te kasvatte..Sisko muutti pois kotoa, ja pikku hiljaa me ollaan kerrottu toisillemme asioita joita en olisi uskonut siskon kertovan mulle, tai toisin päin.Aluksi se tuntui kummalliselta.Mutta nyt mä oon tosi onnellinen et mulla on maailman paras sisko.Ikävää et se muutti nyt paljon kauemmas meistä.Ennen se asui puolen tunnin matkan päässä, nyt 2-4h(riippuu ruuhkasta)... :'( Mut mulla on oikeesti se paras sisko

• Surullinen lapsi

Kyllä ovat. Mulle mun pikkusisko ja pikkuveli on maailman tärkeimpiä ihmisiä. Teen mitä vain heidän puolestaan.. Olen ollut heille vähän niinkun toinen äiti tässä muutaman vuoden ajan, johtuen rikkinäisestä perheestä. Olen monesti miettinyt mitä elämä ilman heitä olisi. Oon päätynyt yksinkertaseen vastaukseen; ei mitään. Elämä ei olis mitään. Kiitän siitä että mulla on kaks ihanaa sisarusta. Vaikka useimmiten onkin kinaa ja kränää niin silti.

• isosisko

pikkusiskoni joka on vasta 8kk on mulle tosi tärkee. ja vuoden nuorempi pikkusisko on karsee!!!! tapellaan joka päivä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      266
      5749
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      36
      3336
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      143
      2607
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      220
      2082
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      74
      1614
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1037
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      971
    8. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      825
    9. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      823
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      10
      768
    Aihe