Tarkoitus olisi,että luustolle,lihaksille ja sydämelle tai pelkkä vain luustolle ja lihaksille käy.Mitä suosittelisitte merkin ja nimen?Plussat ja miinukset?En ihan ole varma mitä ostaisin,koska aika montakin eri nimeä ja eri valmisteita.Olisi kiva,että mitä olitte käyttänyt ja mitä toimii.
Joku magnesium?
Etsimällä
7160
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
Vastaukset 7
Vanhimmat
Magnesiumvalmisteita löytyy useina eri yhdisteinä. Parhaiten imeytyvien joukkoon kuuluvat: Magnesiumöljy, Mg-aminohappokelaatti, Mg-sitraatti ja niiden jälkeen keskinkertaisesti imeytyvä Mg-karbonaatti sekä kaikkein huonoimmin imeytyvänä Mg-oksidi.
Eikös parasta ole kuitenkin suklaa (raaka)
Olen käyttänyt now foodsin mangnesium jauhetta, ei ole lisäaineita
Itse ostan Citymarketista 10:llä hankintatukun magnesium sitraattia.
Pillerit liukenevat veteen, joten laitan ne pirtelööni.
Prismassa on todella huono valikoima luontaistuotteita, mutta Citymarketissa todella hyvä.
Perusjutut saa edullisesti.
D-vitamiini kuitenkin kannattaa tilata iHerbistä.
http://www.iherb.com/Vitamin-D
Softgel = öljykapseli eli parasta, mitä rahalla saa. Öljyjä on erilaisia eli jos on allergiaa esim. kalalle tai soijalle, niin valitse esim. auringonkukkaöljyssä oleva valmiste.
1000IU = 25µg
2000IU = 50µg
4000IU = 100µg
5000IU = 125µg
iHerbin tilausohjeet (visa tarvitaan):
http://www.onnistuneetkaupat.fi/iherb-tilausohjeet/
"Tarkasti ottaen homma on määritelty euroissa. Jos alv jää alle 5 euron, ei sitä peritä. Ravintolisillä alv on 14 %. Tarkoittaa siis, että ravintolisiä voi tilata alle 35,70 euron, jotta alvia ei tarvitse maksaa. Summa sisältää postikulut.
Mitä tuo tarkoittaa dollareissa? Tullilla on kuukausittain vaihtuvat valuuttakurssit, joita sovelletaan. Maaliskuussa 1 euro = 1,321 dollaria ja huhtikuussa 1 euro = 1,2775 dollaria. Ratkaisevaa on se, milloin paketti saapuu Suomeen. Huhtikuussa saapuvan iHerb-tilauksen pitäisi pysyä postikuluineen alle 45,60 dollarin, jotta alvia ei mene."
Tullin valuuttakurssit:
http://www.tulli.fi/fi/yrityksille/tuonti/valuutan_muuntokurssit/index.jsp
äältä myös edullisia Suomi-tuotteita:
http://www.ebn.fi/ebn-extra-strong-vitamin-100-mcg-300-kaps-p-907.html
http://www.ebn.fi/ebn-magnesiumsitraatti-100-tabl-p-904.html
Olen joskus käyttänyt ruotsalaista Magnesium Recip tablettia . Se on purutabletti 120 mg yhdessä tabletissa . Siitä olen sitten pureksinut noin neljäsosan , pienen murun silloin tällöin. Magnesiumissa on olennaista että sitä saa ainakin vähäisen päivässä ja kautta vuoden.
Jos tuota ottaisi 1-3 tablettia päivässä kuten oikein " potilaat ohjeen mukaan käyttävät", se vastaisi 5- 15 millimoolia tai 120 - 360 mg magnesiumia päivässä, joka hulvahtaisi hyvin vereen nopeasti.
Nämä miellyttävän makuiset purupalat ovat magnesium sitraattia
En oikein uskalla ottaa koko taplettia kerralla, kun se on niin tehokas, että tulee aivan angiina pectoris ja pitää ottaa nitro perään.
Takuulla magnesiumilla on jotain sydänvaikutusta. Olen sitä mieltä että valitsen mieluummin kansanterveyslaitoken tietueen fineli.fi mukaan magneiumpitoista ruokaa. papuja, siemeniä, pähkinöitä, manteleita, suklaata, sesamia jne jne.
Jos haluat magnesiumtuotteen joka on erityisen hyvä sydämelle, voin suositella Kardio Stabilia. Se sisältää magnesiumin lisäksi orapihlajaa.