Tukiainen ajettiin Saariselältä pois ?

lapin rummut

Ja syynä on epävirallisten lähteiden mukaan politiikkojen huippukokous.

Tukiainen ja Immonen menivät jo Kanarialla tyrkyttämään seuraansa poliitikoille ja samaa oli suunniteltu kuulema nytkin.

Haiseva möppipää ei todella edusta suomalaista naiskauneutta, vaan ulkomaalaisille vieraille olisi pitänyt kertoa lähinnä, että hän on joku shamaanin manaama Lapin noita.

26

7236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1114

      Itsekin epäilin heti tätä ekstemporee matkaa liittyväksi siihen, että siellä on euroopan silmäätekeviä paikalla.

      No, eipä olis Paxun rahat niihin hotliin riittänyt.

      Hyvä kuitenkin, jos ovat sulkeneet ovensa tältä Paxu-seurapiiriltä.

      Olisi taas pyrkinyt "fanikuviin", ts tunkeutunut jonkun poliitikon läheisyyteen ja ottanut korva-kuvan :D

      • viinaa viinaa

        Siis Tunkkihan pummaa kaikki. Se ois menny sinne pummimaan ilmaiset viinat ja yrittänyt iskee jonkun tarpeeksi päissään olevan. Sitten yrittänyt myydä jutun siitä numerolehteen tai iltamakkaralle.

        Tuksun temput tunnetaan täällä Pohjosessa.


      • Turvamiehet estää
        viinaa viinaa kirjoitti:

        Siis Tunkkihan pummaa kaikki. Se ois menny sinne pummimaan ilmaiset viinat ja yrittänyt iskee jonkun tarpeeksi päissään olevan. Sitten yrittänyt myydä jutun siitä numerolehteen tai iltamakkaralle.

        Tuksun temput tunnetaan täällä Pohjosessa.

        Kun noi on ihan niitä samoja temppuja, joita se harrastaa täällä etelässäkin.....nyt on vaan niinpaljon arvokkaampaa vierasta lapissa, ettei haisulin anneta mennä pilaamaan kuvioita....kyllä noilta ukoilta putoaisi silmät päästä kun tuo moppireuhka pörähtäisi paskasissa stringeissä sinne kailottamaan amerikanenglantia......kyllä sieluni silmin voin jo nyt kuvitella tilanteen koomisuuden.


        Onneksi sellä on turvamiehiä sen verran paljon, ettei ole pelkoa, että haisuli pääsis edes hajuetäisyydelle, tuolla.....

        Voimme siis rentoutua ja olla varmoja, että lööppejä ei tule.


      • Rauha maassa
        Turvamiehet estää kirjoitti:

        Kun noi on ihan niitä samoja temppuja, joita se harrastaa täällä etelässäkin.....nyt on vaan niinpaljon arvokkaampaa vierasta lapissa, ettei haisulin anneta mennä pilaamaan kuvioita....kyllä noilta ukoilta putoaisi silmät päästä kun tuo moppireuhka pörähtäisi paskasissa stringeissä sinne kailottamaan amerikanenglantia......kyllä sieluni silmin voin jo nyt kuvitella tilanteen koomisuuden.


        Onneksi sellä on turvamiehiä sen verran paljon, ettei ole pelkoa, että haisuli pääsis edes hajuetäisyydelle, tuolla.....

        Voimme siis rentoutua ja olla varmoja, että lööppejä ei tule.

        Hyvä näin...


    • Tyrkky mikä tyrkky

      Tuskin sitä on ajettu. Ei voida ajaa mistään pois, jos siellä ei alunperinkään ole oltu.....
      Noille on ihan suora esto jo saariselän alueelle. Siinäpä se.
      Kyllähän sen nyt arvasi, että tuonne ollaan tunkemassa heti, kun kuultiin, että sinne on menossa valtioiden kermaa......

      Onneksi on estot ja vahdit päällä, niin ei tarvii tulla nolatuksi, niinkuin ikelle ne temput tehtiin ja nyt tiedämme mikä oli hinta tekstareista......kybätonni.

    • outoo??

      Siis mikä juttu tämä nyt on? Mihin tietoon tuo aloitus perustuu? Onko vai eikö ole? ja miks taas Julle parahin sisko lempattiin matkasta?

    • jokeri

      Tuolla lukee , että Levillä.
      Herraseuraa ja herraties mitä -
      Saariselälle ei mitään asiaa, oli kokous tai ei.
      Nyt Levilölä kirjoitusten mukaan

    • Nyt oon kyllä kade..

      Loma onkin sitten erikseen vielä edessäpäin.....

      - 6.4.2013 KAHDEN VIIKON MATKA SAARISELÄLLÄ, POHJOIS-LAPISSA. MAJOITUMME EKAKSI VIIKOKSI TUNTURITUULI NIMISEEN AIVAN IHANAAN SUUREEN MÖKKIIN, JOSSA ON SAUNA JA TAKKA. TOISEN VIIKON VIETÄMME TUNTURIKOIVU NIMISESSÄ MÖKISSÄ TYTTÖPORUKALLA, MUKAAN ON TULOSSA AINAKIN DOLLS TANSSIJA SOFIA, SISKONI JULIA JA MAHDOLLISESTI JOKU TREFFIEHDOKKAISTANI.

    • Nyt kyllä

      Olkalaukkuhomo huitasee Tuksua LuisVuittoni veskallaan ja tekee bänksit (=artot).

      • j k

        en tiedä


    • karvavisalla kotiin

      Veikkaan, että lähtö tulee myös Leviltä vuorokauden kuluessa.

      • Koirat mökissä?

        Kohta rytisee, se on varma. Yhtä juomisputkea heidän elämänsä on ollut perjantailta saakka. Eivätkä ne edeltävät päivätkään menneet selvinpäin.


    • Jasmiina

      Ei ole saariselällä eikä levillä, kunhan pakoilee pariviikkoa isäänsä,joka on tullut Juliaa katsomaan pääsiäisen ajan.

    • onpa törkeää

      Miksi ajettu pois? kun katsomme politiikkojemme toilailuja ja epärehellisyyttä!? niin hänhän voisi pitää vaikka sivistävän uskon puheen heille!

    • loma pilalla

      Ihan vaan tiedoksi et Tuksu on Levillä.Ollaan nähty ja kuultu kyseistä ladya. Pitäi edes mölyt mahassaan- iiihaanaaa,oooohh, voi ku iiihaaanaa!

      • Voi lomalaisia

        Ota ny sitten edes kuvia ja kato vähän, ett näkyykö niit koiria yhtään ulkona.....ei ilmeisesti ole pahemmin niitä ulkoiluttanut....


        Sulle pakko sanoa, ett otan ihan oikeesti osaa, ett joudut kärsimään ko.vosusta.......ei ole kivaa olla samassa paikassa.


      • kiitosta etukynteen

        Ota kuva, ja laita se tänne.


    • aatelkaas ny?

      täällä te haluutte välillä näitä tuksuja sekä martiinoita julkisuudesta pois? kumminkin heidän asiat kiinnosta?niin paljon että niistä kirjoitatte?? (puolet on kyll täyttä puppua!

      • niinpä...

        olen itse miettinyt useasti samaa. mitta on täynnä tuksuja ja nykäsiä ja muita julkisuushuoria. mutta vaikka niitten naamat ja jutut ärsyttää suuresti, silti on vain pakko lukea. paitsi sitä nykästä. ei enää koskaan....


      • Peppiprkl
        niinpä... kirjoitti:

        olen itse miettinyt useasti samaa. mitta on täynnä tuksuja ja nykäsiä ja muita julkisuushuoria. mutta vaikka niitten naamat ja jutut ärsyttää suuresti, silti on vain pakko lukea. paitsi sitä nykästä. ei enää koskaan....

        Älä ny helvetissä vertaa tuksua ja Matti Nykästä! Matti on sentään saavuttanut jotain elämänsä aikana ja media seuraa häntä ilman, että Matin tarvii kertoa jatkuvasti mitä tekee ja missä.. Vähän respektii Matille!!!!


    • vai kuinka?

      Antakaa nyt jo olla tämän Tukiaisaen.
      Kua piru tuosta jaksaa lukea?
      Tuskin se niin erinomainen on hänkään.
      Jatkuvaan lööpitykseen luulis jotaki
      muutakin jo löytyvän.

    • ihanatuksu

      sehän on ihan normaalia tuksu tilas taksin ja kuski ajoi tuksun haluamaansa paikkaan sama kuin isäntä ajoi rengin pellolle kun renki seisoi traktorin lavalla eihän tässä ole mitään revittävää herätkää tyhmät rakas tuksu olet suomen ihanin sex nainen pojan klopit ei ymmärrä missä se oikea kulta mussukka luuraa nam

    • takapenkillä

      Oliks toise sama taksikuski jolle Tuksu tarjos maksua luonnossa, ja taksikuski vastas jotta ei hällä oo antaa noi isosta takasi:-)

    • Vertaus "shamaanin manaama Lapin noita" on loukkaus Lapin noitaa kohtaan. Paremmin osuus vertaus bordellin jo kaikki ikälisät saaneeseen työntekijään..

    • obvuk

      Johanna Tukiainen ja Siskonsa Julia ovat ihmisiä. Te jotka kirjoittelette tänne olette kai entisiä koulukiusaajia.

    • ggt4tgt4g4

      Mun aikana ei ainakaan kouluissa ollut väkivaltarikollisia ja päihdeongelmaisia, jotka menivät koulun jälkeen tuhannen päissään myymään itseään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe