onko mitään miten rintoja saisi suuremmaksi? (en meinaa mtn silikoneja). vaan jotain lääkettä tai tapaa..
rinnoista
9
1022
Vastaukset
- jorma
Miksi pitäisi olla suuremmat rinnat? Suuret rinnat ovat itse asiassa vain tiellä.
Jos välttämättä haluat niitä kasvattaa, hanki rasvakudosta lisää. Muut kasvatuskeinot ovatkin sitten vähemmän järkeviä... - Jube
Niin en mäkään ymmärrä, miks pitäis saada rinnat isommiks. Jos sul on A- tai B-kupin rinnat, niin ne on ihan hyvät. Ei niitä tarvii isommiks saada.
Vai onko sulla jokin erityinen syy haluta isompia rintoja ?
Jube - zzz
Oon samaa mieltä aikasempien kirjottajien kanssa, en ymmärrä miksi pitäisi isommat rinnat saada. Ei niiden koolla oikeasti ole väliä... Tai no ehkä teinipoikien mielestä onkin. Hyvä kuitenki, ettet mitään silikonitissejä ole aikomassa hankkia.
Rasvakudostahan rinnat suurimmaksi osaksi on, sitä tietoa voi hyödyntää. Mulla kävi niin, että kun aloitin syömään e-pillereitä, on rinnatkin kasvaneet. Ennen olin kokoa 75A, nyt 75B tai joissain malleissa jopa 75C... Mutta mun paino on kyllä noussut muutenkin, ei se kaikki ole tisseihin mennyt vaan muuallekin päin vartaloa.- kysymys
Niin miksi syöt e-pillereitä?
- varpunen
kysymys kirjoitti:
Niin miksi syöt e-pillereitä?
kuinka kauan niitä pitää syödä et saa isommat rinnat...? ja onks niillä jotain sivuvaikutuksia tai haittoja??
mulla on ihan olemattomat rinnat... ja oon 17v. - ........
varpunen kirjoitti:
kuinka kauan niitä pitää syödä et saa isommat rinnat...? ja onks niillä jotain sivuvaikutuksia tai haittoja??
mulla on ihan olemattomat rinnat... ja oon 17v.huoh....
- vihreä
varpunen kirjoitti:
mulla on ihan olemattomat rinnat... ja oon 17v.Tiedättekö että e-pillerit saastuttaa luontoa. Niiden hormooneja ei nykyisillä keinoilla pystytä puhdistamaan. Eli olis syytä välttää niiden käyttöä.
Lääkärithän myöntää niitä liian helpolla nuorille tytöille (alle 18 vuotiaille, ei niiden pitäisi vielä harrastaa seksiä).
- niiiiiiiiin
reenaat kunnolla rinta lihaksia nii tulee siihen vähän enemmän kokoa. muista syödä rasvaisesti
- Mee
raskaaksi..tissit kasvaa kivasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa682598Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71660Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631545Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251228Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241071Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78974