"Kännykkäliittymien hinnoittelu muuttuu seuraavan kahden vuoden aikana.
Soneran toimitusjohtaja Robert Andersson sanoo, että kännykän käyttäjän lasku perustuu jatkossa käytetyn datan määrän. Mitä enemmän katsot videoita, päivität Facebookia tai jaat kuvia älypuhelimesi kautta, sitä enemmän maksat."
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194803563430/artikkeli/operaattorit muuttavat laskutusta asiakas maksaa netin kaytosta jatkossa amparimallin mukaan.html
Jaahas. Taitaa netin käyttö tulla kalliiksi jatkossa kännykällä, tabletilla ja kannettavilla 3g:n ja 4g:n kautta. Keksivät ehkä vielä saman lankayhteyksillä tapahtuvaan datansiirtoon.
Operaattorit muuttavat laskutusta
löysät rahat pois
1
177
Vastaukset
- DNAPRO
$oneta / Tele Finaldia koskee ainoastaan. $onera lahjoittaa asiakkaansa DNA Pro:lle. Myös Saunalahti ottaa rippeitä, tosin siltäkin lähtee nyt asiakkaita DNA Pro:lle.
####
www.dnapro.fi
####
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013