Mä olen töissä enkä voi puhua tällaisia puheluja - tuut tuut tuu

töitä minäkin teen

Hei haloo, olen ajanvaraaja ja soitan päivittäin ihmisille ENKÄ MYY MITÄÄN. Ihmetyttää sellaiset tyypit jotka kyllä vastaavat puhelimeen, mutta eivät anna sanoa tosi lyhyttä asiaani loppuun asti, vaan töksäyttävät että nyt olen töissä enkä voi ottaa vastaan tällaisia puheluja. MITÄ VARTEN SITTEN VASTAATTE PUHELIMEEN?

Annatte itsestänne tosi juntin kuvan eikä teillä ilmeisesti ole käytöstavoista tietoakaan.

25

2041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eijuntti

      Ja sinäkö sitten töissä ollessas joudat kuuntelemaan kaikenmaailman lehti- ja kirjamyyjien lärinät läpi kun et kuitenkaan osta niiltä mitään. Jos sulla on asiallista asiaa, sano se heti.

      • neuvo ja kehoitus

        Etkö osaa lukea vai onko ymmärryksessäs vikaa? Aloittajahan nimenomaan sanoi ettei myy mitään ja asia on lyhyt. Lue uudelleen vaikka tavaamalla.


    • tehokasta1

      Puhelimeen vastaataan esim. siksi, että omainen on sairaalassa ja odotetaan tiedonantoa aiheesta. Tai siksi, että on ollut työpaikkahaastattelussa ja odottaa vastausta. Tai siksi, että puhelimeen vastaamalla saa tietää, kuka ja mitä asiaa soittajalla on: jos en ole kiinnostunut ajanvarauksista, lehtitilauksista tms., miksi käyttäisin omaa ja soittajan työaikaa turhaan jaaritteluun?

    • adsffsdf

      Mikä ihmeen ajanvaraaja? Eikö ihminen yleensä soita itse paikkaan josta haluaa varata ajan? Vai varaatteko aikoja ilman asiakkaan aloitetta? Silloin sinä todellakin myyt jotain.

      • sankkeri ?

        Oisko kyseessä jokin arkaluontoinen sairaus tms, johon odottaa ajanvarausta mutta ei pysty työaikana sitten puhumaan muiden kuullen.


      • Outo juttu

        Minä haluaisin myös tietää mikä on "ajanvaraaja" joka soittelee ihmisille päin?

        Käsittääkseni asiakkaat ovat ne jotka soittavat yritykseen ja varaavat haluamansa ajan.

        Vai ovatko nuo ihmiset esim. jättäneet yrityksen vastaajaan soittopyynnön ja sitten kun heille soitetaan, lyövät luurin korvaan? Se kyllä tosiaan on huonoa käytöstä, jos ei sitten soittopyynnössä ole selvästi sanonut mihin aikaan voi soittaa.


      • Outo juttu
        Outo juttu kirjoitti:

        Minä haluaisin myös tietää mikä on "ajanvaraaja" joka soittelee ihmisille päin?

        Käsittääkseni asiakkaat ovat ne jotka soittavat yritykseen ja varaavat haluamansa ajan.

        Vai ovatko nuo ihmiset esim. jättäneet yrityksen vastaajaan soittopyynnön ja sitten kun heille soitetaan, lyövät luurin korvaan? Se kyllä tosiaan on huonoa käytöstä, jos ei sitten soittopyynnössä ole selvästi sanonut mihin aikaan voi soittaa.

        No nyt alkaa selvitä. Tässä lista joistakin avoina olevista työpaikoista: http://www.indeed.fi/Ajanvaraaja-jobs

        Eli tuollainen "ajanvaraaja" soittelee firman antamalla listalla oleville ihmisille ja yrittää saada heidät varamaan tapaamisajan firman edustajan kanssa. Siis ihmisille jotka eivät ole mitenkään ilmaisseet että olisivat tuollaisesta tapaamisesta kiinnostuneita.

        Voi vittu sentään, mitä muuta tuo on kuin silkkaa PUHELINMYYNTITYÖTÄ?? Ei se paska parane sillä että sitä kutsutaan harhaanjohtavalla nimellä!

        Minäkin löisin tuollaiselle "ajanvaraajalle" luurin korvaan. Ja kyllä, vastaan todellakin puhelimeen vaikka en halua kaikkien soittajien kanssa puhuakaan.


      • 7777777.
        Outo juttu kirjoitti:

        No nyt alkaa selvitä. Tässä lista joistakin avoina olevista työpaikoista: http://www.indeed.fi/Ajanvaraaja-jobs

        Eli tuollainen "ajanvaraaja" soittelee firman antamalla listalla oleville ihmisille ja yrittää saada heidät varamaan tapaamisajan firman edustajan kanssa. Siis ihmisille jotka eivät ole mitenkään ilmaisseet että olisivat tuollaisesta tapaamisesta kiinnostuneita.

        Voi vittu sentään, mitä muuta tuo on kuin silkkaa PUHELINMYYNTITYÖTÄ?? Ei se paska parane sillä että sitä kutsutaan harhaanjohtavalla nimellä!

        Minäkin löisin tuollaiselle "ajanvaraajalle" luurin korvaan. Ja kyllä, vastaan todellakin puhelimeen vaikka en halua kaikkien soittajien kanssa puhuakaan.

        Tarkennus vielä, että ajanvaraaja ei myy mitään. Ymmärsitkö?


      • Outo juttu
        7777777. kirjoitti:

        Tarkennus vielä, että ajanvaraaja ei myy mitään. Ymmärsitkö?

        No eivät kai ne edustajat pelkästä silkasta ystävällisyydestä halua tavata näitä potentiaalisia asiakkaita? Ihan vaan kuulumisten vaihtoa kahvikuppiosen äärellä?

        Sinä ajanvaraajana nimenomaan MYYT näitä asiakastapaamisia. Yrität varata asiakkaan kallista aikaa jotta hän suostuisi tapaamaan edustajanne ja ostaisi jotain. Ajanvaraajan työ on olennainen osa koko myyntitapahtumaa!


      • paina se nuppiis
        Outo juttu kirjoitti:

        No eivät kai ne edustajat pelkästä silkasta ystävällisyydestä halua tavata näitä potentiaalisia asiakkaita? Ihan vaan kuulumisten vaihtoa kahvikuppiosen äärellä?

        Sinä ajanvaraajana nimenomaan MYYT näitä asiakastapaamisia. Yrität varata asiakkaan kallista aikaa jotta hän suostuisi tapaamaan edustajanne ja ostaisi jotain. Ajanvaraajan työ on olennainen osa koko myyntitapahtumaa!

        Ajanvaraaja ei myy.


      • Outo juttu
        paina se nuppiis kirjoitti:

        Ajanvaraaja ei myy.

        Tolkuta tuota itsellesi jos siitä tulee parempi mieli. Totuus jonka jokainen selväjärkinen välittömästi ymmärtää on, että tuollainen ajanvaraaja ei ole mitään muuta kuin puhelinmyyjä, joka luulee itsestään liikoja.

        Sinä yrität myydä asiakkaille tapaamisia firmanne edustajan kanssa. Siinä kaikki.


      • ttppii
        7777777. kirjoitti:

        Tarkennus vielä, että ajanvaraaja ei myy mitään. Ymmärsitkö?

        Mitä vi**ua se muka on jos ei myyntiä?Ehkä vähän mutkan kautta, mutta kuitenkin. Itsekin vetäsin moiselle soitolle erittäin pienellä kynnyksellä luuria korvaan.


      • Anonyymi
        ttppii kirjoitti:

        Mitä vi**ua se muka on jos ei myyntiä?Ehkä vähän mutkan kautta, mutta kuitenkin. Itsekin vetäsin moiselle soitolle erittäin pienellä kynnyksellä luuria korvaan.

        Tuollaisilla kommentoijille pitäisi haistattaa pitkä paska.


    • wgfvwvf

      Työsi tavoite on saada myydyksi puhelimeen vastaajalle jotain. Se on silloin myymistä.

      Kuka hemmetti muka haluaa tällaista 'palvelua'?

      • olepa hyvä

        Sinullekin tiedoksi, että ajanvaraaja ei myy.


      • kerro kerro
        olepa hyvä kirjoitti:

        Sinullekin tiedoksi, että ajanvaraaja ei myy.

        No selvennäppäs nyt sitten kaikille mitä tämä ajanvaraaja sitten tekee ? Ja kenen puolesta ?


      • Ajanvaraaja evp.
        olepa hyvä kirjoitti:

        Sinullekin tiedoksi, että ajanvaraaja ei myy.

        Sinullekin tiedoksi, että ajanvaraaja myy.


    • rakas, avaa hakas

      Ärsyttävimmät ovat puhelualoitukset (jostain savosta) ja aloittavat leppoisasti esim. "Moi Pekka mitä kuuluu ym tuttavallista löpinää" Siinä sitten ihmettelette että kuka toi ihminen on joka tuntee sinut nimeltä ja juttelee kuin olisi paraskin kaverisi. Kun peräpukamat ovat kunnossa ei ole pelkoa että joku salarakas siellä soittelee.

    • siinä esimerkit

      Mitä sinä sitten sanot sinne:

      -hei olen ajanvaraaja xx, onko sinulla hetki aikaa - olet siis varaamassa minulta itsellesi aikaa, ei tule kauppoja

      - soitan hammaslääkäri XX:n vastaanotolta/XX:n terveysasemalta/XX-poliklinikalta ajanvarausasioissa - ihan varmasti kuuntelen loppuun - kukaan noistakaan ei myy mitään.

      Loppujen lopuksi minä päätän kuka ja koska vastaa puhelimeeni silloin kun se on auki.

      • asia selevä

        Niinpä. Olet epäkohtelias.


      • tuut tuut tuut.....
        asia selevä kirjoitti:

        Niinpä. Olet epäkohtelias.

        Itse olet. Jos ihminen ei halua ajanvarausta mustekynäkaupppiaalta, kottiaa sitten vaan laittaa uusiks ammatainvalitansa se ajanvaraaja eikä vinkua netissä että olipa epäkohtelias asias.

        Ihan säälittää noi lehtimyyjät, voi raukkoja mitä nekin leipänsä eteen koittaa tehhä .
        Mahottoman nopeasti se firman nimi sönkönkönkön ja jos kysyt ai enteeks, mistä sanot soittavas nii pikaisesti sama ja Mira täällä HEIIII!!! Mulla on sulle hyviä uutisia ... oot vastannut tämmöseen kyselyyn koskien nenäkarvatrimmeriä ja nyt mulla ois sulle aivan MAHTAVIA uutisia. Sut - juri sut on valittu 200000 joukosta keittämään tätä uutta laitetetta ja saat kahdeksan yhdeksän hinnalla. Eikö ookkin upeeta ? Mikä on sun luottokirtin numero niin laitan ihan heti tulemaan sulle nää trimemrit. Ihanaa ! Katos sun nenäkarvat ihan varmaan on puolitoista milliä vasemmlle kun niiden pitää olla oikealle. Tää laite helpottaa sun elämää, auttaa painonhallinnassa ja mummistaskin tulee onnellisempi. Isäs pääsee pois katkolta ja saat uuden työpaikan. Laitetaanko hei tulemaan kaksi settiä niin naapuri voi vaihtaa samalla mersua. No kuule kiva ja mulle ei voi soittaa takasin, tää on meidän salainen työpuhelin


    • en tod. ehdi

      Olen päivähoitoalalla töissä ja välillä noita lehtimyyjiä yms. on soitellut kesken työpäivän (teen sijaisuuksia ja välillä on ollut pakko pitää kännyssä äänet päällä -> saanut työpäivän aikana tiedusteluja onko mulla sillä hetkellä töitä jne.). Pikkasen vaikeeta on alkaa kuuntelemaan pitkiä litanioita tai ylipäänsä lyhkäsiäkään, kun pitäisi lapsia auttaa esim. uloslähtöön, valmistella heitä päikkäreille... Ei siinä härdellissä tod. ehdi!

    • ....

      Mä vastaan töissä puhelimeen, sillä kyse saattaa olla TYÖASIOISTA. Kaikenmaailman ajanvarastajille lyön kyllä luurin korvaan.

      • khyllä

        Samma här. Paitsi että eilen soitti OIKEA ajanvaraaja tytöterveystarkastukseen. Muille tulee korvaan tuut tuut tuut..


    • Anonyymi

      Yleensä terveydenhuollosta aika ilmoitetaan muulla tavalla kuin soittamalla, joten on todennäköistä että soittaja on puhelinmyyjä. Kukaan ei halua ruveta riitelemään puhelinmyyjien kanssa työaikana.Esimerkiksi hammashoitoajat tulee postissa. Kerran soitti hammashoidosta ajanvaraaja. Siitä on jo 5 - 7 vuotta. Joku oli perunut ajan ja siihen piti saada joku äkkiä tilalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe