Polaus

ohiveto1

Mitä tehä kun kaveri vieressä polaa. Tuo väliin omia kossupulloja töihin.
Sit on viel sen verran "ovela", että jättää sen siihen 100e illassa. Toki tää on sesonki paikka, eikä tänne jäädä asumaan.
Ravintolapäällikkö on just valmistunut restonoomi ja ei tiedä oikein mistään mitn.
eli helppoa polata, mutta jos käy kylmät, niin meiltä menee kaikilta "nimi"

3

2180

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22!!!!

anna ilmi... teet kaverille vaa palveluksen.... polaamisesta jää aina kiinni... AINA..

• fjejtrj

totta että polaamisesta jää kiinni aina. Ja pahinta on että työkaverit joutuvat kärsimään myös!!!

Mutta kyllä ravintola-alan työnantajatkin "polaavat" röyhkeästi ja tietoisesti työntekijöiltä!!! Hirvee sääli että ravintola-alan työnantajia ei saada mitenkään kuriin.

OLIN alalla reilut 15 vuotta, ja hurjemmaksi meni vuosi vuodelta!!! Nyt olen alalla missä tessiä noudatetaan pil-kul-leen, kaikki kuuluvat liittoon ja jokaista pykälää noudataan... Jokaisesta ylimenevältä minuutilta saa korvauksen. Enää ei tartte edes ajatella kipeenä töihin tulemista, eikä tartte siitä tuntea huonoa omaatuntoa jos on flunssassa. Muutenkin tsempataan ja pidetään yllä hyvää henkeä. Eikä muuten vapaa-ajalla soitella perään. Kun työpaikan ovi menee kiinni, se PYSYY kiinni =) (anteeksi tämä vuodaus)

Ihmettelen itseäni näin jälkeenpäin suuresti, kuinka paljon tyhmänä annoin työnantajille "extraa" noiden vuosien ja vuosien aikana. Mutta toisaalta, jos olisin vaatinut tessin noudattamista, niin olisin kyllä ollut työtön alta aikayksikön.
        Jaksaminen on nykyään ihan erinlaista, enkä ajattele töitä vapaa-aikana yhtään!
        Ravintola-ala on olis muuten ihan kivaa hommaa, mutta työnanajat on pääosin *******.

No, mutta palatakseni ap.n ongelmaan... jollain keinolla toi tyyppi pitäs käräyttää...

Mukavaa kevättä ja toivottavasti ongelma ratkeaa..

• Anonyymi

Ja paskat jää kiinni :D Polasin vuosia ja PALJON

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      355
      1075
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      738
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      686
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      578
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      48
      571
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      320
      496
    8. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    9. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      461
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe