Mitä tehä kun kaveri vieressä polaa. Tuo väliin omia kossupulloja töihin.
Sit on viel sen verran "ovela", että jättää sen siihen 100e illassa. Toki tää on sesonki paikka, eikä tänne jäädä asumaan.
Ravintolapäällikkö on just valmistunut restonoomi ja ei tiedä oikein mistään mitn.
eli helppoa polata, mutta jos käy kylmät, niin meiltä menee kaikilta "nimi"
Polaus
3
2001
Vastaukset
- 22!!!!
anna ilmi... teet kaverille vaa palveluksen.... polaamisesta jää aina kiinni... AINA..
- fjejtrj
totta että polaamisesta jää kiinni aina. Ja pahinta on että työkaverit joutuvat kärsimään myös!!!
Mutta kyllä ravintola-alan työnantajatkin "polaavat" röyhkeästi ja tietoisesti työntekijöiltä!!! Hirvee sääli että ravintola-alan työnantajia ei saada mitenkään kuriin.
OLIN alalla reilut 15 vuotta, ja hurjemmaksi meni vuosi vuodelta!!! Nyt olen alalla missä tessiä noudatetaan pil-kul-leen, kaikki kuuluvat liittoon ja jokaista pykälää noudataan... Jokaisesta ylimenevältä minuutilta saa korvauksen. Enää ei tartte edes ajatella kipeenä töihin tulemista, eikä tartte siitä tuntea huonoa omaatuntoa jos on flunssassa. Muutenkin tsempataan ja pidetään yllä hyvää henkeä. Eikä muuten vapaa-ajalla soitella perään. Kun työpaikan ovi menee kiinni, se PYSYY kiinni =) (anteeksi tämä vuodaus)
Ihmettelen itseäni näin jälkeenpäin suuresti, kuinka paljon tyhmänä annoin työnantajille "extraa" noiden vuosien ja vuosien aikana. Mutta toisaalta, jos olisin vaatinut tessin noudattamista, niin olisin kyllä ollut työtön alta aikayksikön.
Jaksaminen on nykyään ihan erinlaista, enkä ajattele töitä vapaa-aikana yhtään!
Ravintola-ala on olis muuten ihan kivaa hommaa, mutta työnanajat on pääosin *******.
No, mutta palatakseni ap.n ongelmaan... jollain keinolla toi tyyppi pitäs käräyttää...
Mukavaa kevättä ja toivottavasti ongelma ratkeaa.. - Anonyymi
Ja paskat jää kiinni :D Polasin vuosia ja PALJON
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144393
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831672Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651506Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731485Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2401359Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003