Polaus

ohiveto1

Mitä tehä kun kaveri vieressä polaa. Tuo väliin omia kossupulloja töihin.
Sit on viel sen verran "ovela", että jättää sen siihen 100e illassa. Toki tää on sesonki paikka, eikä tänne jäädä asumaan.
Ravintolapäällikkö on just valmistunut restonoomi ja ei tiedä oikein mistään mitn.
eli helppoa polata, mutta jos käy kylmät, niin meiltä menee kaikilta "nimi"

3

2027

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22!!!!

anna ilmi... teet kaverille vaa palveluksen.... polaamisesta jää aina kiinni... AINA..

• fjejtrj

totta että polaamisesta jää kiinni aina. Ja pahinta on että työkaverit joutuvat kärsimään myös!!!

Mutta kyllä ravintola-alan työnantajatkin "polaavat" röyhkeästi ja tietoisesti työntekijöiltä!!! Hirvee sääli että ravintola-alan työnantajia ei saada mitenkään kuriin.

OLIN alalla reilut 15 vuotta, ja hurjemmaksi meni vuosi vuodelta!!! Nyt olen alalla missä tessiä noudatetaan pil-kul-leen, kaikki kuuluvat liittoon ja jokaista pykälää noudataan... Jokaisesta ylimenevältä minuutilta saa korvauksen. Enää ei tartte edes ajatella kipeenä töihin tulemista, eikä tartte siitä tuntea huonoa omaatuntoa jos on flunssassa. Muutenkin tsempataan ja pidetään yllä hyvää henkeä. Eikä muuten vapaa-ajalla soitella perään. Kun työpaikan ovi menee kiinni, se PYSYY kiinni =) (anteeksi tämä vuodaus)

Ihmettelen itseäni näin jälkeenpäin suuresti, kuinka paljon tyhmänä annoin työnantajille "extraa" noiden vuosien ja vuosien aikana. Mutta toisaalta, jos olisin vaatinut tessin noudattamista, niin olisin kyllä ollut työtön alta aikayksikön.
        Jaksaminen on nykyään ihan erinlaista, enkä ajattele töitä vapaa-aikana yhtään!
        Ravintola-ala on olis muuten ihan kivaa hommaa, mutta työnanajat on pääosin *******.

No, mutta palatakseni ap.n ongelmaan... jollain keinolla toi tyyppi pitäs käräyttää...

Mukavaa kevättä ja toivottavasti ongelma ratkeaa..

• Anonyymi

Ja paskat jää kiinni :D Polasin vuosia ja PALJON

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe