Vaimolla on fiesta 2004 ja outo vika autossa. Kylmänä auto ei starttaa ekasta heti käyntiin, vaan sammuu samantie. toisesta startista käy noin 2-3 sekunttia ja sitten sammuu, mut kolmannesta startista alkaa käymään aivan normaalisti.
tämä vika vain kylmän, mutta jos kone ollut piuhan päässä, auto lähtee heti käymään, siis ei ongelmia.
oon vaihtanut tulpat ja puolan. lämpötilan anturin ja tstannut pilotilla, onko imuilmavuotoja, mutta en löytänyt.
ehdotuksia korjaamiseen.
Mikä vika ???
4
383
Vastaukset
- Fiestan omistaja
Hei moottorirane ,Fiesta 1,3 vm2006 käyttäytyy aivan samoin.
Oletko löytänyt vian?- ?????????
onks löytynyt vika ????
- moottoriane
en ole löytänyt.. nyt pitäisi vaihtaa vielä bensasuodin ja katsoa toimiiko. no..kun ilmat ovat lämpeneet, niin vikakin helpottanut. lähtenyt paremmin käyntiin. mutta ensi talvena on taas edessä, jos ei vikaa löydy.
kumma juttu.. foordmekaanikot ei edes tiedä..? ja testerit ei näytä mitään.
autokin katsastettu, mutta kaikki oli ok - moottorianne
No..löytyi vika.. irrotin imuilman painetunnistimen johdot ja putsasin ja nyt pelaa, kuin ihmisen mieli. lähtee ekalla käyntiin ja ei sammuile.
tunnistin löytyy lämpötilan anturin yläpuolelta. yksi ilmaletku täytyy siirtää sivuun, että pääsee kunnolla irroittamaan liittimen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741