Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

MP-liikeillä menee hyvin!!?

ktr2

Olen vaihtamassa harrastusta ja ostamassa uutta pyörää. Kysyin tarjousta s-postitse hieman alta 10tonnin pyörästä suoralla ostolla. Keskisuomalaisesta liikkeestä tarjosivat pyörää OVH hinnalla ja vielä 400€ toimituskuluja päälle... Seuraavaan liikkeeseen menin itse paikalle, lupasivat huomenissa tehdä tarjouksen. 1,5 vkn odottelun jälkeen palasin asiaan vielä s-postitse, eikä ainakaan vielä vastausta.. Meneekö MP-liikkeillä tosiaan niin hyvin, että hinnat voidaan pitää pilvissä tai kaikkia ei tarvitse edes palvella? Vai olenko vain liian köyhä pyöräilemään, kun en suostu ovh hintoja maksamaan?
Miten sinua on kohdeltu mp-liikkeissä?

9

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhempi motoristi

      Siellä on nyt todella kiireinen aika kun kesäksi rakennetaan varastoja kuntoon. Jos olisit todella hankkimassa niin aivan varmasti olisit jo soitellut perään monta kertaa.

      40v moottoripyöräkokemukseni sanoo jotenkin, että et taida olla itsekään ihan tosissasi hankkimassa pyörää.

      Ja lisäksi kannattaa kysellä eri paikoista. Jos rahaa on kädessä niin Nettimoto auki ja tutkimaan. Yksityiseltä saat todennäköisesti pari tuhatta halvemmalla saman laitteen.

    • ktr2

      Kiitos mielipiteestä vanhemmalle motoristille. Joo, rahat kyllä on ja olen kyllä ihan oikeasti ostamassa pyörää ja melkein pakko ostaa liikkeestä kun uusia ei yksityisiltä tahdo saada. Maalaisjärjellä varustettuna aattelin, että nyt ois oikea aika kysellä, kun luulisin pyöräsesongin alkavan pian pääsiäisen jälkeen, tietysti kelit huomioonottaen. No pitäähän ne varastot toki täydentää ennen sitä, mut siksi en hätäillyt ja heti soitellut perään. Ja kun nyt olen kahteen kertaan ollut asiasta heihin yhteydessä, niin mielestäni se pitäisi riittää.. No näitä liikkeitä kyllä toki riittää, etsitään sellainen, joka on halukas kauppoihin! Lisää kokemuksia / mielipiteitä!

      • mieti tarkoin

        Mitä itse olen pyöriä ostellut pari uutena ja yhden uutta vastaavan niin aika niukasti ne hinnasta pudottavat...kovaa ainakin oli silloin vääntö(2005) kun ostin 1200S banditin uutena, en enää muista paljonko alennusta sain mut kovaa oli tinkaaminen ja muistaakseni loppujen lopuksi suurin alennus taisi suhteessa olla varusteiden ostosta.

        Kannattaa ihan oikeesti miettiä ostaako vähän käytetyn vai uuden?
        Minäkin yleensä olen aina uusia pelejä halunnut, mut ostin tässä pari vuotta sitten käytetyn, tosin 2500km ajetun Hayabusan ja nyt mittarissa 21tkm ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Autoissa taas suosin enemmän uutta koska jos haet 3-5v vanhaa autoa tai pyörää niin pyörähän on kuin uusi jos se on asiallisella hoidolla ollut eli oikealla moottoripyörä fanilla joka myös hoitaa pyörää.


    • ,khbvjh

      oliko kuva mistä ei vastattu?

      • Kylmää kyytiä

        Luulisi ainakin että hiljaista olisi kauppa kun talvelle ei näy loppua ollenkaan.


      • runner8
        Kylmää kyytiä kirjoitti:

        Luulisi ainakin että hiljaista olisi kauppa kun talvelle ei näy loppua ollenkaan.

        Minulla olisi myynnissä Honda Crossrunner VFR X 800 takuu 1.7.2015 asti,kuvia nettimotossa tinkimis varaa vielä ja ilman toimituskuluja...


    • traktor1

      Ilmaiseksihan se tietty pitäis saada niin olis hyvä mieli. Ei kai tuollaista vonkausta kukaan jaksa!

      • 2.0TDI

        Minä suostuin viikko sitten myyjän välirahaan. Myyjäliike vain taisi mennä puuhun kun homma ei viiden puhelinsoiton jälkeenkään edisty. Pitäköön tunkkinsa.


      • traktor1
        2.0TDI kirjoitti:

        Minä suostuin viikko sitten myyjän välirahaan. Myyjäliike vain taisi mennä puuhun kun homma ei viiden puhelinsoiton jälkeenkään edisty. Pitäköön tunkkinsa.

        Kyllä niitä pyöriä tältä pallolta löytyy ja lisää tehdään, ettei se ole yhdestä varmasti kiinni. Ei ole koskaan ongelmia tullut, pyörää ostaessa tai myydessä...kun malttaa pysyä kohtuudessa, kumpana osapuolena sitten häärääkin. Päinvastoin, uusia hienoja tuttavuuksia on saanut tällaisten affäärien yhteydessä. Ei muuta kuin onnea pyörän etsintään, kyllä se oikea sitten eteen tulee!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe