Tärkeä kysymys; Ahvenanmaalla minulle;

Hei ! - Mistä saan halvan, -halvimmat telttapaikat Ahvenanmaalla ?

Missä ?

yst. t. Jari Laurila

16

837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On parempiakin

      Siellä Jomalassa on ainakin jokin korkeampi vuori jonka päällä on
      jotain pirunpeltoja eli kivikasoja jonne voisit varmaan pystyttää telttasi.
      Miksi yleensä menet tuolle ihmisvihaajien saarelle?


      • Hienoja ne paikat
        jarinhotelli kirjoitti:

        Hei ja kiitos.

        Löysinkin kyllä jo jotakin. Hakeva löytää netissä.

        Pitää hakea aina hiukan sivusta ja ei uutta ja hienoa ja halvempaa etsii.

        Menen vielä Jomalaan katsomaan.

        Ahvenanmaa on vain yksi kohde muiden joukossa jos kun pyöräilee ympäri ämpäri, en ole ennen käynyt, siksi.

        2012;http://jarinhotelli.blogspot.com/search/label/kuvia3
        2011; http://jarinhotelli.blogspot.com/search/label/pyoraily

        yst. t. Jari

        Tietysti Ahvenanmaalta löytyy muitakin leiriytymispakkoja mitä ne pirunpellot
        mutta katsomisenarvoisia ne ovat. Itse olen kierrellyt Ahvenanmaalla ja nähtävyyksiä
        sieltä ainakin riittää kun on pyörällä liikkeellä. Saat myös kohtelua kun puhut ruotsia.


    • Hei !

      Jasså. Vi ska prata svenska så mycket som vi kan.

      Näin kerran yhden TV ohjelman jossa eräs paikallinen ihminen oli onnellinen siellä ja näki suurimpana ongelmana elintarvikepakkauksien suomenkieliset tekstit.

      jari

      • Ihmettelee vain

        Mitä jos paikallinen olisikin ollut tyytymätön kotipaikkaansa?


    • Atwa

      Kyllä kohtelua saa vaikka puhuisit suomeakin. Itse olen vuodesta -87 käynyt siellä keskimäärin joka kolmas vuosi, enkä osaa ruotsia sen enempää kuin keskarissa opetettiin, ja sen jälkeen käyttämättä ollut.

      Kyllä ihmiset huomaavat että mikä on asenteesi heitä kohtaan; jos olet mulkku, saat sen mukaista kohtelua; jos olet avoimin sekä rehellisin mielin, apua ja kohtelua tulet saamaan.

      Tällä palstalla noi keväisin koiran paskoja hämmästelevät nuijat kirjoittelevat ja haukkuvat ahvenanmaalaisia ja Ahvenanmaata. Ei niitä pidä ottaa vakavasti, koska heillä on lukuisia ongelmia.

      • Jatkoa.....

      • Olle vain

        Ahvenanmaa on surkastunut kiihkoiseen ruotsalaiseen politiikkaansa
        jolla he yrittävät pönkittää huonoaitsetuntoaan.


      • Ei usko rasisteihin

      • Jatkoa..... kirjoitti:

        Tässä tuhti tietopaketti:

        http://www.visitaland.com/fi

        Kiitos.

        Jos etsii camping mahdollisuuksia niin niitä löytyy netistä.

        Ongelmana on niiden ketjuuntuminen joten ne eivät ole kaikki esitelty siellä missä ovat esillä siis yleensä Suomessa.

        Netistä kuitenkin kun hakee paikkakunnittain ja -matkailu- majoitus- niin löytyy.

        yst. t. jari laurila
        http://jarinhotelli.blogspot.com


      • Näinkin se on
        jarinhotelli kirjoitti:

        Kiitos.

        Jos etsii camping mahdollisuuksia niin niitä löytyy netistä.

        Ongelmana on niiden ketjuuntuminen joten ne eivät ole kaikki esitelty siellä missä ovat esillä siis yleensä Suomessa.

        Netistä kuitenkin kun hakee paikkakunnittain ja -matkailu- majoitus- niin löytyy.

        yst. t. jari laurila
        http://jarinhotelli.blogspot.com

        Niin kaikkien pitäisi tietää, että Ahvenanmaa on itsehallintomaakunta
        ja näin sen pitää olla erikseen tai olla ruotsinmukana mainoksissa.
        Suomi on vain lypsylehmä joka toimii erittäin hyvänä rahoittajana
        näille ruotsikiihkoisille rasisteille.


    • Hej Hej Taliban

      On se kummaa? Joku haluaa titoa halvoista leirintäalueista ja sitten jokin talibaani käy sotkemassa koko jutun älymöläyksillään.

      (Älymöläys on varmaan suomen kielen kaunein sana).

    • Siellä, siellä

      Tarkoitat varmaan pakkoruotsijajia tuolla talibaaneilla?

      • 19+8

        Talibani on sellainen ihminen joka ei ymmärrä muita mielipiteitä kuin omaa. Ei vaikka väännettis rautalangasta malli. Nettifenno on tyyppiesimerkki suomalaisesta talibanista.


    • Hyviä pyöräilykelejä

      Mulle jäi mieleen sellaiset leirintäalueet kun Hummelvik ja Degersand, jotka oli ihan lännessä. Degersandissa oli tosi komea hiekkaranta, muistan sen hiekan vieläkin jalkapohjissa. Maarianhaminan lähellä oli Möckelö camping Jomalassa, mutta siinä oli joku ihmeellinen juttu, että se vuokrattiin jollekin liitolle, joten se ei kai ole enää yleisessä käytössä. Maarianhaminassa on kyllä toinenkin leirintäalue, Gröna Udden. Telttailetpa Gröna Uddenissa tai et, niin siinä lähellä on upea saari, Lilla Holmen, jossa joka tapauksessa kannattaa käydä.

      • Kiitos.

        Pitääpä katsoa, löysinkin jo.

        Pääsääntöisesti voidaan sanoa että jos hakee edullista kuten minä, niin pitää aina joka paikassa katsella sivusta ja ei 5 tähden paikkoja.

        Leirintää 8,- eurolla/ vrk joka on minulle mukava, ja minulla on 5,- euroa /vrk yöpymismahdollisuuksia olemassa. 10-13,- euroa vrk on sellainen jolla löytyy kun katselee sivusta, myös Maarianhaminassa.

        Eilen soittelin monen sadan kilometrin päähän ja sain sovituksi 30 eurolla 3 vrk.

        Tarkka taloudeltaan tekee virtuaalimatkaa talvella kartoilla, minun pakkokin, ja
        löytää ja sopii hintoja.

        yst. t. jari


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe