omasta kokemuksesta kyseinen sekoitus ollut parempi
KUMPI PAREMPI SAKEMANNI VAI SAKEMANNIN JA KARHUKOIRAN SEKOITUS
2
92
Vastaukset
- ajatuksia1
Riippuu mihin tarkoitukseen koiran haluat. Karhukoira on itsenäisesti toimiva, ei niinkään omistajaansa kaipaava voimakkaan riistavietin omaava koira, joka mielestäni vesittää saksanpaimen kontaktinhalua, kuuliaisuutta ja miellyttämisenhalua. Riistavietti voi saada aikaan myös sen, ettei koiraa voi koskaan pitää luotettavasti vapaana, toisin kuin puhdasta saksanpaimenta. Jos taas haluat huonon metsästyskoiran, yhdistelmästä voit saada senkin. Sekoituksista harvoin saa mitään varmaa, ja kun metsästyskoiraa sekoitetaan palveluskoiraan, pilataan molempien ominaisuuksia.
- luomuhurtta
joko puhdas sakemanni tai sitten vaikka sakemanni/ labbis tai kultsu tai muu palveluskoira tai seurakoira. Karhukoiraan yhdistäisin muita metsästyskoiria, kuten pystykorvaa tai norjan harmaata, Tulisi turkkikin ulkona viihtyvän koiran ja vietit pysyisivät kohdallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900