Onko kukaan teistä Ilmajoelta, tai jostakin siitä lähistöltä? :)
Ilmajoki/Etelä-Pohjanmaa!
54
1461
Vastaukset
- ...
seinäjoelta ;)
- Anturalampi
Minkäs ikäisiä ootte?
- piggy26
Anturalampi kirjoitti:
Minkäs ikäisiä ootte?
26
- -ap-
Anturalampi kirjoitti:
Minkäs ikäisiä ootte?
20.
- lkjh6543
Vaasasta
- wuwiu
Minkä ikänen?
- äölkjhgfd
wuwiu kirjoitti:
Minkä ikänen?
18 veee!!!
- Anturalampi
Jalasjärveltä olen mä.
- piggy26
Ilmajoki
- uncalle13
Seinäjoki 22v
- kokokii
20 Seinäjoelta!
- neitsytkin vielä
Ilmajoki ja kohta 40v
- anturalampi
Saman ikäisiä ollaan...
- neitsytkin vielä
anturalampi kirjoitti:
Saman ikäisiä ollaan...
eiii, miten on mahollista
- anturalampi
neitsytkin vielä kirjoitti:
eiii, miten on mahollista
Kerro itestäsi lisää, jos vaikka olis jotain muutakin yhteistä ;-)
- okii
Kauhajoelta 15v
- horopeppu
Horonkylä, Teuva 18v
- terkut oulusta
On kylää nimellä heitetty mutta ei se mitään, ei nimi kylää pahenna.
Sitäpaitsi teillä on hieno murre itse pidän siitä, se tulee jotenkin niin aidosti kun sitä puhutaan.
Etelä-Pohjanmaan murre on leveää ja komiaa kuultavaa. Päihittää Oulun murteen selvästi.
- liukuovikoodi
Taas yksi seinäjokelainen ilmoittautuu, mittarissa on 21 vuotta.
- Lucario
Onko S-joella kuumia lepakkotypsyjä ;) T: Tuleva seinäjokelainen ikää 22 w
- Poikamainen 22v
Onks seinäjoella naisellisia lepakkoja? Missä baareissa käytte?
- lesbian1
Poikamainen 22v kirjoitti:
Onks seinäjoella naisellisia lepakkoja? Missä baareissa käytte?
Ilonassa ainakin :)
- Meetoo
Seinäjoki, sporttinen lesbotyttö...
- kauaksi pohjanmaalta
seinäjoella saa uhkailuja heteroiden kavereilta jos naista lähestyy ja kauniiksi kehuu. isompiin kaupunkeihin niin on vähän avarakatseisempaa touhua ja mahdollista löytääkki jotain!!!!
- terkut o:sta
Onko sielläpäin vieläkin puukkojunkkari perinne voimissaan.
Edelleen pirän Etelä-Pohjanmaasta.
Sinä lähdet ja tulvii Pohjanmaa. - utelias kiinnostunut
Spostia?
- perseennuolija! 1
Mä oon Taalintehtaalta ja oon 13v :)
Kiinnostaako??????
Mä haluun sua ainakin niin vitusti! - MissImmortal
Valitettavasti en, sieltpäi vaikuttas tulevan vallan namupaloja (;
- Tänne vain
Muuta sinäkin siis jonnekin tänne ;)
- 23v SJK
Enpäs ole kohdannut vielä kehutun kohteen kaveria joka haukkumaan tulis.
Ihan rennosti naisia lähestyn, mutta tietysti kevyellä huumorilla ja niitä näitä jutellen. Toki missä vaan VOI saada heterokauhut päällensä, jos käy ns. liian lähelle kuin mies konsanaan. Heleppoa ei oo täältä eukkoa saada. Sen kyllä myönnän.
Itte melko usein tajuan ihastelevani heteronaista, hahaha. :D
Kehua ei heteroa kannata, jos vaikuttaa vähääkää varautuneelta. Eiköhä ihastella ihan omissa ajatuksissamme kaunottaria!
Mites muute.. missäs baareissa viihdytte parhaite? Mä en oo tuota yöelämää pitkiin aikoihin tsekannu. - just one
Kokkola, 17 :)
- SsssS
Laihia!
- gokarna
Hoi kaikki Seinäjoen ihanat naiset! Lähtekääs ens viikon la 20.7. Komiaan tanssimaan! Oon tulossa Seinäjoelle kavereita moikkaamaan ja samalla mielelläni moikkaisin uusiakin naamoja. Tehdään Komiasta kerrankin tosi gay! :D
bi-nainen, 25 - lesbo 18
18v seinäjoki lesbo 100%
- mittari?
Mikä mittari antaa 100% tuloksen mistä saa ja millainen on vai onko testi?
- wiuwiu
vaasa 38.v :(
- vaasa69
Moi :)
Ilmajoki 27 v
- ----
Onhan Seinäjoella ja siinä lähiseudulla naista jos jollekin. Paras tapa kohdata suuri joukko lesboja Seinäjoella on hakeutua Rytmikorjaamon live-keikoille. Kyllä Jenni Vartiaiset ym vetävät lesbot lähiseudulta kuuntelemaan musiikkia. Muutoinhan ulkoilmaelämässä seinäjokiset majailevat milloin missäkin. Häjystä löytyy häjyimmät ja rumimmat. Karmassa näkyilevät miesten kainaloissa majailevat ja vessassa tyttöjä suutelevat. Ilonaan suuntaa jokainen 25 seinäjokinen. Ei ole siis kovin vaikeaa löytää seuraa.
- kuumana Jenniin
Jenni
- xqx
Mahtavaa, Kurikassa ei sitten vissiin ketään, on niin kaappijuttujen paikka, tunnen monta ukkoa, naiset vissiin vieläkin pelokkaampia...Harmi.
- disappear2
kiinnostaisi tietää oletko minkä ikänen?:)
olen itse ilmajoelt. - xqx
disappear2 kirjoitti:
kiinnostaisi tietää oletko minkä ikänen?:)
olen itse ilmajoelt.No en oo mikää lapsonen......nuorekas nelikymppinen.
- disappear2
xqx kirjoitti:
No en oo mikää lapsonen......nuorekas nelikymppinen.
voi :< olen itse 22
- vaasa69
Vanha viestiketju. ..Kuitenkin Vaasasta olen ikää on 31 vuotta ja 100% poikamainen lepakko olen :)
- nainen1
Jalasjärveltä ja 36 v
- toinenkinjvi
Jalasjärveltä minäkin ja n.40 v.
- Yks häjy
Löytyy meitä härmäläisiäkin.
Ja tervetuloa lesbocafeeseen juttelemaan.- Ailikki
Ilmajoelta 62
- kaappilepakko
Koskahan saatais setan kokoontumisia ja bileitä sjoellekkin?!
- JosVieläJoskusSJK !
E-P:ltä, 44-vee, yhdessä nyk. vaimoni kanssa 15 vuotta, joista naimisissa 5 :) Setan toimintaa on kokeiltu S:joella monta kertaa, eikä se ota tuulta alleen. Nuorten HLBT-ryhmä taisi toimia pisimmän aikaa, ei nyt ihan tarkkaa tietoa. Ja joskus voisi ajatella myös jonkinlaista muuta(kin) toimintaa kuin baarijuttuja. Mutta lähtisin/lähdettäisiin mieluusti bileisiinkin Seinäjoelle ! Edelliset yksittäiset taisivat olla joskus v. 2007-2008 yhden yökerhon yläkerrassa, olivat Vaasan Setan järjestämät, ja tosiaan sen yhden ainoan kerran ...
Sitä edelliset menevät 2000-luvun alkuun, kun yritettiin pitää omaa Setaa yllä. Bileitä mun muistin mukaan olisi ollut neljät, vuokrattu mesta oli ihan loistava ja muutenkin homma toimi (sen hetken). Sitten ihmisiä alkoi muuttaa muualle Suomeen, kuka opiskelun, kuka kullan, työn jne. perässä ...
Kyllä nyt S:jokea PALJON pienemmilläkin paikkakunnilla "tapahtuu", mutta eipä näistä yksityisistä tiedä, jollei kuulu porukkaan. Viralliset kokoontumiset ja muut ovat kuitenkin kivempia, koska niissä vähemmän mennään henk.koht. tasoilla. Ja uusille kasvoille todellakin paljon vähemmän stressaavia (luulisinpa näin). - Yks häjy
Muistelen kans että sielä vuosituhannen vaihteessa yritettiin alotella setan toimintaa, olin itekkin mukana muutamassa kokoontumisessa mut taisi homman alkuunpanija ja vetäjä muuttaa itä-suomeen ja toiminta hiipui senjälkeen. Ihan mukavaahan se olis tavata jossain muitakin meikäläisiä jos vaan jonkunlaisia miittiä olis.
- Anonyymi
Kurikka
- Anonyymi
Vanha pieru Vaasasta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086