Oon 13-vuotias tyttö joka rakastaa olla lasten parissa, erityisesti pikkulasten :--) ois kiva päästä kesällä, mieluten kesäkuussa päivähoitajaksi tai vaikka vain pariksi tunniksi! En ole ennen tällalailla hoitanut "tuntematonta" mutta pikkuveliä ja serkkua olen hoitanut ja käynyt päiväkodissa hoitamassa pikkusia. :-)
asun siis OULUSSA, jos tarvis hoitajaa ni ois kiva jos laittaisit vaikka sähköpostia!
Minun s-posti: [email protected]
lastenhoitajaksi kesäkuussa 2013
krista(:
2
150
Vastaukset
- marja savonlin.
Voi kuinka vaikutat mukavalta! Olisi kiva saada sinut hoitamaan 2-vuotiasta tyttöä mutta asumme valitettavasti Seinäjoella! :-(
pääset varmasti hoitamaan vielä jotain pikkuista tai pikkuisia (kerta se on ensimmäinenkin :-) )
Onnea hoitamiseen!- emma1231
Marja Savonin! Tarvitsetko vielä hoitajaa tytöllesi? Täällä löytyisi Seinäjokelainen lastenohjaajaopiskelija, joka olisi super kiinnostunut :)
Otahan yhteyttä jos kiinnostaa niin kerron mielelläni itsestäni lisää:)
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172443
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää136859- 45841
- 59817
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694