Oon 13-vuotias tyttö joka rakastaa olla lasten parissa, erityisesti pikkulasten :--) ois kiva päästä kesällä, mieluten kesäkuussa päivähoitajaksi tai vaikka vain pariksi tunniksi! En ole ennen tällalailla hoitanut "tuntematonta" mutta pikkuveliä ja serkkua olen hoitanut ja käynyt päiväkodissa hoitamassa pikkusia. :-)
asun siis OULUSSA, jos tarvis hoitajaa ni ois kiva jos laittaisit vaikka sähköpostia!
Minun s-posti: [email protected]
lastenhoitajaksi kesäkuussa 2013
krista(:
2
158
Vastaukset
- marja savonlin.
Voi kuinka vaikutat mukavalta! Olisi kiva saada sinut hoitamaan 2-vuotiasta tyttöä mutta asumme valitettavasti Seinäjoella! :-(
pääset varmasti hoitamaan vielä jotain pikkuista tai pikkuisia (kerta se on ensimmäinenkin :-) )
Onnea hoitamiseen!- emma1231
Marja Savonin! Tarvitsetko vielä hoitajaa tytöllesi? Täällä löytyisi Seinäjokelainen lastenohjaajaopiskelija, joka olisi super kiinnostunut :)
Otahan yhteyttä jos kiinnostaa niin kerron mielelläni itsestäni lisää:)
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070