Jännittää!

emppu

Huomenna se alkaa! Eka koulupäivä eikä yhtään tuttua naamaa. Onko kellään samanlaisia fiiliksiä?

12

2693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • violet

samat on fiilikset =)

• Minttu

Samat mietteet on mullakin!!!!! Mihin kouluihin ootte menossa? Mulla SAMK

• konkari

Kaikkia jännittää, jokainen varmaan muistaa ensimmäiset päivät lukiossa ym.

• emppu
        Minttu kirjoitti:

Samat mietteet on mullakin!!!!! Mihin kouluihin ootte menossa? Mulla SAMK

menossa piramkiin

• minä
        emppu kirjoitti:

menossa piramkiin

Minä myös piramkiin, ja jänskättää...

• emppu
        minä kirjoitti:

Minä myös piramkiin, ja jänskättää...

oot menossa opiskeleen?

• Tutor

Meikää jännittä varmasti ihan yhtä paljon. Pitäis osata kertoa ekaluokkalaisille selventävästi kaikki tärkeä. Enkä oo mikään ihme-esiintyjä.
      Tsemppiä vaan kaikille. Kyl se siitä lähtee.

• maria

Piti heti mennä papereista tarkistaa et koskas se koulu alkaakaan... Olin jotenki kuvitellu et kaikki amk:t alottais samaan aikaa... En tiiä mistä oon ton käsityksen saanu.

Mulla siis koulu alkaa 30.8. ja ei millään malttais odottaa. Mut kyllä viikon päästä muakin varmasti jännittää.

tsemppiä kaikille!

• girlie

...alkaa huomenna! Jännä nähdä uusia ihmisiä! :)

• Hirveä hermoilija...

Mulla alkaa koulu vasta 30. päivä, ja voin sanoa, että oon jo nyt aivan paniikissa... Välillä tuntuu suurinpiirtein että oksennus ei oo enää kaukana... Samalla tavalla jännitin lukioonkin mentäessä. :D En tunne ainoatakaan ihmistä joka luokalleni olisi tulossa, yksi syy jännittää lisää...

• Fahrenheit

Itsellä alkoi koulu amk:ssa jo perjantaina. Ryhmäesittelyssä kaikkia jännitti ja sehän oli ihan normaalia!!Osa punasteli,osa hieman "sönkkäsi", osa ei oikein edes saanut mitään suustaan mutta ei se mitään haitannut!Kaikilla sama tilanne,uusia kasvoja ja jännittäviä tilanteita. Kuitenkin ensimmäisen päivän jälkeen sitä oli jo tutustunut mielekkäisiin uusiin ihmisiin :)Olkaa onnellisia että saitte opiskelupaikan ja ajatelkaa että luokallenne tulee samanhenkisiä ihmisiä toisin kuin esim lukiossa. Tsemppiä ja hyvää opiskelusyksyä kaikille viestin lukeneille !

• anonyymi

Minullakin koulu alkaa vasta maanantaina uudessa kaupungissa. Tavarat on jo viety, sunnuntaina menen itse. Kolme kertaa olen kaupungissa käynyt, eli en tunne paikkaa ollenkaan. Ja kyllä jännittää :) Tsemppiä kaikille!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      353
      6465
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3836
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      0
      1330
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      0
      1090
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      97
      1025
    6. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      900
    7. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      866
    8. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      138
      847
    9. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      830
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      827
    Aihe