Katsoin tuossa mobile partnerista kun avasin nettiyhteyden että paljonko kone automaattisesti lataa ennen mitään viruspäivitystä. Päivitystä tuli kokonaista 74MB. Sehän on valtava määrä. Kovalevylle tulee tuota tahtia vuodessa kymmeniä gigoja pelkkää viruspäivitystä. Hemmetti.
Paljonko viruspäivitys vie kovoa
6
143
Vastaukset
Kovalevy tuskin täyttyy tuosta. Virustorjunta päivitys vie minulla noin noin 10-70 Mt. päivässä.
- 9-pallox
"""Kovalevy tuskin täyttyy tuosta. Virustorjunta päivitys vie minulla noin noin 10-70 Mt. päivässä. ""
Häh.
Väität, että kiintolevyllesi tulee noin 2 gigaa virustorjuntaan liittyvää tauhkaa kuukaudessa?
(24 gigaa vuodessa)
Oliko tämä nyt se köykäinen panda......MSE: koko tietokanta aikojen alusta asti on ~72 Mt ja sen saa täältä:
http://support.microsoft.com/kb/971606
Yksittäinen päivittäinen tunnistepäivitys on kooltaan ~500 Kt
- toni.
nortonilta tulee välillä korjauspäivitys joka laittaa virustunnisteet kohdalleen, siis varmaan poistaa tai yhdistää tai muuten laittaa virustunnisteet välillä kohdilleen ja lataa uudet jos niitä on saatavana
nortoniin tulee varmaan 5 minuutin välein uutta virustunnistetta
ei ainakaan minun koneita norton täytä tai hidasta, mutta ilman sitä menisi varmaan hetki lujaa kunnes täytyisi laittaa windows uusiksi ja siinä menee 3 varttia ja nortonin asennus päälle - Ei täyty....
Ei se levy siitä täyty, uudet päivitykset korvaavat vanhat. Eli vanhat tunnistetietokannat poistetaan (suurelta osin tai kokonaan) ja korvataan uusilla.
- 9-pallox
Vapunen: Vastaappas. (vai oliko taas liian vaikea kysymys?)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417