Pääsiäinen Virossa!

matkailija1

Onko kaupat ja eritoten superalko auki perjantaista-maanantaihin joka päivä? Lähinnä tarkoitin sunnuntaita, joka on myöskin Virossa pyhä.

10

3987

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lehtopuro Team

Ovat auki joka päivä.Eivät huilaa pähäisin.

• Lehtopuro Team

Sana piti olla Pyhäisin.

• Estofiili.

Katsos kun Viro ei ole kuin Suomi jossa kirkko ja ammattilitto määräävät milloin on pakko pitää putiikki kiinni.

Viro on USA;n tapaan kapitalistinen yhteiskunta jossa ei voida eikä saa rajoittaa yksilön vapautta.

• Lehtopuro Team

.Ei kirkko ja ammattiliitto määrää aukioloja.Asia on helppo terkistaa Sosiaali- ja terveysministeriöstä.

• Viro rulaa!
        Lehtopuro Team kirjoitti:

.Ei kirkko ja ammattiliitto määrää aukioloja.Asia on helppo terkistaa Sosiaali- ja terveysministeriöstä.

Kyllä se on kirkko joka määrää koska kaupat kiinni kirkollisina pyhinä.

Ja ammattiliitot sopivat aikoinaan että juhannuskin on aina lauantaina eikä kuten Virossa almanakan mukaan 24.6, oli sitten se mikä viikonpäivä tahansa.

Samalla periaatteella vois Suomessa päättää siirtää jouluaattokin olemaan aina lauantaina.

• Korruptio viro

Virossa nimeomaan rajoitetaan yksilön vapautta.

• Herkkusivut
    • aina lahti

Aukioloajat

Virossa ei ole tarkkoja lakisääteisiä aukioloaikoja. Suurimmissa kaupungeissa ja taajamissa kaupat ovat tavallisesti avoinna arkisin kello 9 - 19 ja viikonloppuisin kello 10 - 15. Isommat liikkeet ovat avoinna pidempään, hypermarketit palvelevat sunnuntaisinkin jopa kello 23:een. Jotkut elintarvikekaupat ovat avoinna vuorokauden ympäri. Pikkukaupungeissa ja maaseudulla liikkeet ovat sunnuntaisin tavallisesti kiinni.

http://www.finland.ee/public/default.aspx?nodeid=42672&contentlan=1&culture=fi-FI

• viro rules-oh yeah

Kyllä virossa duunia tehdään,siellä on pakko kun tuntipalkka on 2-3 € ja kuukausipalkka peräti 286€ - 350 €,

Sinne vaan viroon duuniin ne jotka puhuvat ja lässyttävät ammattiyhdistyksistä.

Virossa saa kenkää kun liittyy liiton jäseneksi.

Viro ei missään nimessä ole kapitalistinen yhteiskunta kuetn esim. USA mitä joku juntti jo tossa väläytteli.

• TallinnaTallinn_

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5656
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      2849
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      155
      2606
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      26
      2359
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1684
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1565
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      134
      1404
    8. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      133
      1024
    9. Terveiset kaivatullesi

kesän aluksi tähän ketjuun.
      Ikävä
      89
      984
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      909
    Aihe