Luottokortittomuus puhuttaa

kesälondon

Palataan jälleen tähän luottokortti asiaan. En saanut aiemmista keskusteluista mitään selkoa, joten olisiko kenelläkään tietoa tästä ihan oikeesti. Itsellä ei ole luottokorttia enkä sitä haluakaan/saakkaan. Lontooseen on kuitenkin päästävä. Sen tiedän, että Aurinkomatkojen lento ja hotellipaketissa sitä ei tarvitse (eikä myöskään hotelli kysynyt korttia/käteistalletusta) samoin Norwegian ei tarvinnut (hotelli pyysi käteistalletuksen) Onko muita , jossa ei tuota korttia tarvitse? Otin yhteyttä booking.comin ja siellä tarvitaan luottokortti (myös sukulaisen käy) Visa Electron ei käy heillä.No ei tulis kyllä heti mieleen mennä pyytelemään sukulaisilta luottokorttia....

9

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pallopääkkönen
    • pallopääkkönentaas
      • Kesälondon1

Olen kuullut noista, jossain ei ole toimineet, koska niissä ei ole kohokirjaimia. Oli kait kysejenkeistä jostain autovuokraamosta. onko henk.koht. Kokemusta?

• heppuhe

Katot vaikka Ebookersin kautta ja kyselet hotellilta vaikka ennen varausta, tarviiko sisäänkirjautumisessa luottokorttia.

• matkustaja2013

Booking.comissa kävi Visa Electron kun varattiin hotellia juuri parisen kuukautta sitten.

• respa123

Booking.comiin voi syöttää visa electronin numeron, mutta se ei ole käypä kortti, koska ei ole luottokortti. Ko. korttia kun ei voi veloittaa ilman kortin läsnäoloa, joten jos asiakas ei saavu ja peruutusehtojen mukaisesti pitäisi veloittaa esim. eka yö, jää puljulla rahat saamatta. Sama homma non refundable-varausten kanssa (pitää veloittaa varauspäivänä). Eräänkin kerran saanut Booking.comille ilmoittaa että kortti ei toimi/on visa electron jne. Jos ei toimiteta määräajassa uusia korttitietoja, varaus peruutetaan.

• matkustaja2013

Matkamme on tehty ja ihan hyvin ne veloitti Booking.comin kautta visa electronilta varausmaksun ja maksoimme käteisellä loppu summan paikan päällä. Ei mitään ongelmia.

Joidenkin booking firmojen kautta voi käyttää Paypalia, joka korvaa luottokortittomuuden. On myös olemassa "luottokortteja" jotka eivät varsinaisesti ole luottokortteja, mutta toimivat muuten samanlaisesti. Sinne vaan pitää ekana laittaa rahaa, koska luottorajaa ei ole.

Tarkemmin että otimme huoneiston Booking.com kautta Apartments Apart -firmalta, hyvin homma toimi.

• visaista

Minullakaan ei ole luottokorttia ja olen Lontooseen ostamassa matkaa. Booking comista vastattiin, että heillä on pieni määrä hotelleja joihin käy visa electron.Joku on kuitenkin kertonut onnistuneensa varaamaan matkan visa electronilla laittamalla kortin tiedot kohtaan visa. Voisiko tämä johtua sittä, että visa electroniin on liitetty verkkomaksupalvelu? Onko kokemusta OnHotelsista? Heillä käy visa electron, mutta en tiedä voiko siihen luottaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      76
      2625
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1626
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      72
      1401
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      64
      1375
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      129
      1295
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      145
      1183
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      157
      1174
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1069
    9. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      76
      1068
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      72
      1067
    Aihe