Muuttakaahan feminismi-palstan nimi antifeminismiksi sen nykyisen, vakiintuneen sisällön mukaan ( tai käykää edes katsomassa mitä siellä nykyään tapahtuu, feministit ovat kaikonneet väkivaltaisesta vihapuhe-keskustelusta jo ajat sitten)
Feminismi-palstan nimen muutos
8
121
Vastaukset
- hgjfdhkjdkhgkjhgjkd
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3576
Ottakaahan kantaa S24:n linjanvetäjät.- Onhan siellä
Jo yli 80 kommenttia, omanikin kävin laittamassa sinne loppuun.
Hei,
Selvitämme asiaa ja palaamme.
Terveisin,
Elina
Suomi24- Anti-antifeministi
Kiitos mielenkiinostanne :D
Eipä tunnu kyllä herroille kelpaavan muu kuin keskustelun sabotointi ja antikeskustelu. Oman palstan ehdottaminen koetaan sanavapauden rajoittamisena (!)
Harmi että anonyymi keskustelu vähänkin vaikeammasta aiheesta menee niin usein pelkäksi poterossa räksyttämiseen maailman tappiin asti. Parempi kuitenkin että räksyttäminen tapahtuu virtuaalireservaatissa, kuin että viha kanavoitusi elävässä elämässä ..
- s s
Miettikääs nyt vähän. Jos ton pastan nimi muutetaan anti-feminsmiksi niin missä sitten voi keskustella feminismistä? Nyt kun palstan nimi on feminismi niin se ei rajoita anti-feminismistä keskustelemista.
- gfxgfxgf
Luuletko että ylläpito kykenee miettimään, edes sitä vähää?
- s s
gfxgfxgf kirjoitti:
Luuletko että ylläpito kykenee miettimään, edes sitä vähää?
Ei niiden näköjään tarvi. olivat laittaneet kyselyä asiasta feminismi palstalle
- hellanduudelis
Ei sillä palstalla nytkään feminismistä puhuta, käy vaikka katsomassa. Turpaa tukkoon huudetaan ja raivokkaasti alapeukutetaan jos siellä joku yrittää esittää minkä tahansa ajatuksen joka poikkeaa palstan edustamasta nykylinjasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354263- 552955
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462868- 302643
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402621Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382189
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541955Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461683- 1411527