Polttelu, irvely ja punoistus

Moikka!
Eli siis mulla on seksiin liittyvä vaiva.. Aina seksiä harrastaessani alkaa tuntua pientä kirvelyä. Sitten kun yhdyntä on ohi, kirvely pahenee ja emätintä alkaa poltella. Limakalvot ovat punaiset ja herkät. Polttelua halpoittaa hiemän kosteuttava, limakalvoille tarkoitettu Vagisan-voide. Tämä tapahtuu kerta toisensa jälkeen, vaikka kuinka alkulämmittelyitä harrastaisi tai pitkiä taukoja seksistä pitäisi. Kyseessä ei voi olla seksitauti, sillä olen harrastanut seksiä vain nykyiseni poikaystäväni kanssa ja olimme toisillemme ensimmäiset. N. Vuosi sitten aloin syömään yaz-ehkäsypillereitä, mutta n. 9 kk:n käytön jälkeen vaihdoin ne nuvaring-ehkäsyrenkaisiin mielialan heittelyjen vuoksi. Oireet alkoivat ehkä muutama kuukausi pillereiden hankkimisen jälkeen, voiko olla että hormonaalinen ehkäisy ei vain toimi minulla? Vai olenko kokeillut vain vääriä ehkäisymerkkejä? Vagisania käytin myös kuuriluontoisesti, siitä oli apua väliaikaisesti mutta heti lopettamisen jälkeen oireet jatkuivat täysin samanlaisina. Nyt olen apteekista ostanut Gynocaps maitohappobakteereita, voisikokyseenä olla emättimen pH-arvon virhe? Olemme yrittäneet tutkia tätä siten että poikaystäväni ei laukeisi sisälleni, mutta emme ole huomanneet tilassani mitään muutosta.. Olisin todella kiitollinen vastauksistanne!:)
092
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Kommentoi aloitusta


Kivuista kärsivä.. kirjoitti:

Moikka!
Eli siis mulla on seksiin liittyvä vaiva.. Aina seksiä harrastaessani alkaa tuntua pientä kirvelyä. Sitten kun yhdyntä on ohi, kirvely pahenee ja emätintä alkaa poltella. Limakalvot ovat punaiset ja herkät. Polttelua halpoittaa hiemän kosteuttava, limakalvoille tarkoitettu Vagisan-voide. Tämä tapahtuu kerta toisensa jälkeen, vaikka kuinka alkulämmittelyitä harrastaisi tai pitkiä taukoja seksistä pitäisi. Kyseessä ei voi olla seksitauti, sillä olen harrastanut seksiä vain nykyiseni poikaystäväni kanssa ja olimme toisillemme ensimmäiset. N. Vuosi sitten aloin syömään yaz-ehkäsypillereitä, mutta n. 9 kk:n käytön jälkeen vaihdoin ne nuvaring-ehkäsyrenkaisiin mielialan heittelyjen vuoksi. Oireet alkoivat ehkä muutama kuukausi pillereiden hankkimisen jälkeen, voiko olla että hormonaalinen ehkäisy ei vain toimi minulla? Vai olenko kokeillut vain vääriä ehkäisymerkkejä? Vagisania käytin myös kuuriluontoisesti, siitä oli apua väliaikaisesti mutta heti lopettamisen jälkeen oireet jatkuivat täysin samanlaisina. Nyt olen apteekista ostanut Gynocaps maitohappobakteereita, voisikokyseenä olla emättimen pH-arvon virhe? Olemme yrittäneet tutkia tätä siten että poikaystäväni ei laukeisi sisälleni, mutta emme ole huomanneet tilassani mitään muutosta.. Olisin todella kiitollinen vastauksistanne!:)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu