Eikö 17-18-vuotiaan pojan kanssa sekstailun pitäisi olla laillista, eikä kriminalisoitua? Itse ainakin metsästän innokaasti 16-17-vuotiaita poikia sänkyyni.
Nokia Mission ex-johtaja tunnusti oikeudessa homostelun
2
160
Vastaukset
"Eikö 17-18-vuotiaan pojan kanssa sekstailun pitäisi olla laillista, eikä kriminalisoitua?"
Se onkin laillista. Kysehän oli houkuttelusta auktoriteettiasemaa hyväksikäyttäen. Näissä asioissa ollaan hyvin tarkkoja silloin, kun toinen osapuoli on alaikäinen ja lähellä suojaikärajaa, vaikkakin sen vapaalla puolella.
Jos siis olet opettaja ja metsästät oppilaita, tai uskonnollinen johtaja laatua mitä tahansa, et voi käyttaa ammatissasi saatua arvovaltaa ja johtoasemaa sukupuoliseen houkutteluun.
Selvisikö?- ::::
Mehän emme voi mistään tietää ovatko uskonystävät painostaneet häntä, kyllä lahko senverran pelottava on.
Outoa kun niin innokkaasti on kerrottu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857485- 965414
- 2604653
- 444535
- 623277
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222368- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204