Kipparikortteli

Herttoniemenrantaan?

Asuuko kukaan Kevan Kipparikorttelin asunnoissa, siis Niittaajankatu 1 ja 9, Paasivaarankatu 4 ja Paasivaaranpolku 4? Haen mahdollisesti niitä asuntoja, koska hakemaltani alueelta ei ole vapautunut useisiin kuukausiin yhtään sopivaa asuntoa. Millainen äänieristys taloissa on, onko yhtään parempi kuin 90-luvun taloissa? Nuo talothan on rakennettu v. 2001. Onko rauhallista tai onko metelöiviä naapureita? Onko asunnoissa kesällä kuuma, esim. yli 30 astetta?

2

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipparikorttelilainen

      Tämä on kolme vuotta vanha viesti, mutta laitanpa huvikseni vastauksen, kun tänne eksyin. Olen asunut Niittaajankatu 1:ssä toukokuusta 2014 lähtien, eikä minulla ole muuta, kuin positiivista sanottavaa! Asunto oli siisti ja puhdas muuttaessani. Sain jopa pyytämättä uuden lieden ja pakaste-jääkaapin. Parketti olkkarissa ja laminaatti makkarissa. Tilava lasitettu parveke. Tupakeittiö(ihana).
      Asun melko ylhäällä, joten pihaltakaan ei kuulu liikoja meteliä, vaikkei siellä olekaan, kuin normaaleja lasten leikkiääniä. Naapurit ovat siistejä, hiljaisia (siis ihan tavallisia elämisen ääniä kuuluu, muttei kertaakaan mitään häiritsevää)

      Auto mulla on alakerran autohallissa, jonne pääsee suoraan hissillä. Se on ihana etu etenkin talvella, mutta muutenkin ostosten kanssa on helppoa. Autojen melua ei kuulu, koska mulla on ikkunat ja partsi sisäpihalle, lisäksi viides kerros. Korttelilla on oma talonmies, joka pitää paikat kunnossa kesät, talvet.

      Ainoa miinuspuoli on tietenkin hinta. Mutta se on valinnosta kiinni. Asumisen korkealaatuisuus painaa mulla tässä ja maksan laadusta. Korkea hinta myös takaa sen, ettei sossupummeja eikä mamuja näissä taloissa asusta.

    • kipparikorttelilainen

      Edellisen kirjoittaja: Asunnossa on oma sauna, joka mulle on tarpeeton, mutta löylyhuoneessa on useita säilytyslaatikoita ja se toimii lämpimänä kissojen torkkupaikkana. (En tietenkään lämmitä sitä, mutta kylpyhuoneessa ja löylyhuoneessa tuntuu olevan asteen-pari lämpimämpää, kuin muualla asunnossa.) Ja näin kesäisin ei liika lämpö ole haitannut, kun parveke on sisään vedetty niin, ettei auringonpahhde pääse liikaa kuumentamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2878
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2174
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe