toyota corolla 2003 cd soitin ei toimi

ipuli1

ostinpa tuossa toyota corollan vm 2003 ja muuten pelaa kuin unelma mutta halusinpa kuunnella vähän cd levyä niin imaisee kyllä levyn sisäänsä, arpoo jonkun aikaa ja sylkee levyn ulos. En tietenkään mitään naarmuisia levyjä survonut sisään, vaan ihan kaupasta ostettuja musiikki cd:eitä. Onko kellään muilla ollut samaa vikaa? Mistä voisi johtua? Radiot yms pelaa 100-0

9

2390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tvbslö24678

      Jepa, sama vika corolla verso -04 :( vinkkejä kehiin kiitos!

    • helppo homma

      Soitin tullut tiensä päähän. Kannattaa vaihtaa tilalle parempi soitin.

    • abc20

      koita imurilla imasta pölyjä pois, jos vaikka auttais. Saattaa olla linssin päällä pölyä.

    • cd,ei

      Täällä kaa 2003v. corolla ja cd, tä tarjoaa radioohjelman läpi vaikkei ole levyä sisällä. koitin puhdistaa paineilmalla, ei onnannu.

    • tänään kysytty

      Sama vika vm 2003 corolla verso. kävin kysyy Salo Passeliauto niin tehdaskorjattu soitin 363€ eli koko pömpeli (radio, cd, ajotietokonenäyttö) ja vanha jäisi liikkeeseen josta lähetetään korjaukseen.

    • CJ-TECH

      Toyotan alkuperäisiä radioita korjaa CJ-TECH

      CJTECH(at)KOLUMBUS.FI
      Puh. 040-7330070

    • CorollaHiFi

      Kojelaudan napakka kopautus levyn "arpomisvaiheessa" korjaa tämän tyyppivian. Voit tietysti irroittaa koko roskan ja laittaa oikean mankan tilalle.

    • hyvinkoheltaa

      100e saa soittimen jossa on usb-liitin sekä bluetooth, tietty jos niitä ei tarvitse niin uuden mankan saa alle 100e. Sitten vielä uusi vakioitu Iso-liitin 10e.
      Jos vaatii uuden kehyksen sille soittimelle niin sen saa Ebaysta 30e.
      Asennuksen pystyy itse tekemään jos osaa polkupyörän renkaan paikata, ja jos tuntuu ettei osaa, niin kannattaa tehdä kuten moni autoalan ammattilainenkin tekee, eli mennä Youtubeen katsomaan kuinka joku on väsännyt yksityiskohtaisen opetusvideon aiheesta.
      Itse asensin 1999 Yarikseeni, jossa siis täysin integroitu soitinjärjestelmä, niin uuden soittimen sekä kaiuttimet, kokonaiskustannus 160e, ja kyllä kyllä, ei varmaan Hifitalon perijä tai ultra yber hifi harrastaja voisi niitä kuunnella, mutta minulle ne riittävät oikein hyvin, asennusohjeet
      katsoin Youtubesta.
      Soittimen kanssa meni puoli tuntia, kaiuttimien kanssa toki enemmän kun vatuloin itse filmivanerista ovikaiuttimille korotusrenkaat, sitäkään en ollut ennen tehnyt, mutta väliäkö jäljellä jossain oven syvyydessä,
      Itse en ainakaan tämän ikäluokan autoa viitsi viedä monen sadan euron korjauksiin, toki se on jokaisen oma asia mitä rahoillaan tekee, ja joillain ei tietysti ole mitään tilaa ährätä näitä, eikä aikaakaan, mutta 200-300e jonkun kohta 20v. ikäisen soittimen korjaukseen ei ehkä ole kovin kannattavaa.

    • Anonyymi

      Radip mykkänä miten saa kanavat viritettyä??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1669
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1518
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1159
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1114
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1092
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1002
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      960
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      954
    Aihe