toyota corolla 2003 cd soitin ei toimi

ipuli1

ostinpa tuossa toyota corollan vm 2003 ja muuten pelaa kuin unelma mutta halusinpa kuunnella vähän cd levyä niin imaisee kyllä levyn sisäänsä, arpoo jonkun aikaa ja sylkee levyn ulos. En tietenkään mitään naarmuisia levyjä survonut sisään, vaan ihan kaupasta ostettuja musiikki cd:eitä. Onko kellään muilla ollut samaa vikaa? Mistä voisi johtua? Radiot yms pelaa 100-0

9

2675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tvbslö24678

Jepa, sama vika corolla verso -04 :( vinkkejä kehiin kiitos!

• helppo homma

Soitin tullut tiensä päähän. Kannattaa vaihtaa tilalle parempi soitin.

• abc20

koita imurilla imasta pölyjä pois, jos vaikka auttais. Saattaa olla linssin päällä pölyä.

• cd,ei

Täällä kaa 2003v. corolla ja cd, tä tarjoaa radioohjelman läpi vaikkei ole levyä sisällä. koitin puhdistaa paineilmalla, ei onnannu.

• tänään kysytty

Sama vika vm 2003 corolla verso. kävin kysyy Salo Passeliauto niin tehdaskorjattu soitin 363€ eli koko pömpeli (radio, cd, ajotietokonenäyttö) ja vanha jäisi liikkeeseen josta lähetetään korjaukseen.

• CJ-TECH

Toyotan alkuperäisiä radioita korjaa CJ-TECH

CJTECH(at)KOLUMBUS.FI
      Puh. 040-7330070

• CorollaHiFi

Kojelaudan napakka kopautus levyn "arpomisvaiheessa" korjaa tämän tyyppivian. Voit tietysti irroittaa koko roskan ja laittaa oikean mankan tilalle.

• hyvinkoheltaa

100e saa soittimen jossa on usb-liitin sekä bluetooth, tietty jos niitä ei tarvitse niin uuden mankan saa alle 100e. Sitten vielä uusi vakioitu Iso-liitin 10e.
      Jos vaatii uuden kehyksen sille soittimelle niin sen saa Ebaysta 30e.
      Asennuksen pystyy itse tekemään jos osaa polkupyörän renkaan paikata, ja jos tuntuu ettei osaa, niin kannattaa tehdä kuten moni autoalan ammattilainenkin tekee, eli mennä Youtubeen katsomaan kuinka joku on väsännyt yksityiskohtaisen opetusvideon aiheesta.
      Itse asensin 1999 Yarikseeni, jossa siis täysin integroitu soitinjärjestelmä, niin uuden soittimen sekä kaiuttimet, kokonaiskustannus 160e, ja kyllä kyllä, ei varmaan Hifitalon perijä tai ultra yber hifi harrastaja voisi niitä kuunnella, mutta minulle ne riittävät oikein hyvin, asennusohjeet
      katsoin Youtubesta.
      Soittimen kanssa meni puoli tuntia, kaiuttimien kanssa toki enemmän kun vatuloin itse filmivanerista ovikaiuttimille korotusrenkaat, sitäkään en ollut ennen tehnyt, mutta väliäkö jäljellä jossain oven syvyydessä,
      Itse en ainakaan tämän ikäluokan autoa viitsi viedä monen sadan euron korjauksiin, toki se on jokaisen oma asia mitä rahoillaan tekee, ja joillain ei tietysti ole mitään tilaa ährätä näitä, eikä aikaakaan, mutta 200-300e jonkun kohta 20v. ikäisen soittimen korjaukseen ei ehkä ole kovin kannattavaa.

• Anonyymi

Radip mykkänä miten saa kanavat viritettyä??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1125
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      939
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      855
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      845
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      845
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe