Mainoksia jakamaan?

anybody here?

Millä alueella/alueilla Lisäduuni.fi toimii?? Onko Pohjois-Savon alueella mitään tämän kaltaisia Lehtien/mainoksien jakamis mahdollisuuksia?

8

104

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhnu

      No ei ainakaa teilläpäin

    • GHovari

      En todellakaan suosittele mainosten jakoa...
      Olen 14v poika Kotkasta, ja jaan mainoksia JakeluSuora OY:llä.
      Mainoksia on normaalisti 5-9, ja lajitteluun menee aikaa 3h. Jakoon menee 1½-2½h.

      Jakelupäiviä ovat KE ja LA, joten se tekee 8-10h töitä viikossa.

      Jakelupiiriini kuuluu 300 asuntoa, mistä suurin osa on onneksi kerrostaloissa.

      Palkkaa saan 100-130e/kk, riippuen jakelutuotteiden määrästä.

      • 121314

        Itellä samankokonen alue, mainoksia tulee 2-6kpl paikallinen ilmaislehti, lajitteluun mainoksista riippuen ½-2h, jakeluun 1-3h ja palkka vain kerran ollut alle sadan euron, yleensä se on n.160 euroa, kerran jopa 195euroa. Oon tässä ihmetellykki, että miten paskasti muut kolleegat tienaa :D


      • Emilia609

        moi , oon 13 vuotias tyttö riihimäeltä.Ku mä koitan ettii kesätöitä niinku postinjakajana ni mist sä pääsit ,voiks linkkaa sen sivuston ? :D


      • emilia908
        121314 kirjoitti:

        Itellä samankokonen alue, mainoksia tulee 2-6kpl paikallinen ilmaislehti, lajitteluun mainoksista riippuen ½-2h, jakeluun 1-3h ja palkka vain kerran ollut alle sadan euron, yleensä se on n.160 euroa, kerran jopa 195euroa. Oon tässä ihmetellykki, että miten paskasti muut kolleegat tienaa :D

        voitko linkkaa sen sivuston tähä ? :D


    • ...

      Kuka oikeestee jakaa mainoksia xD hankkikaa elämä

    • 121121

      Niinpä, en ite ainakaan lähtisi tuolla palkalla tekemään yhtään mitään. Täyttä ajanhaaskausta.

    • pussihousuhippi99

      Ite kohta 14vee tyttö Kuopiosta.. Piirillä noin 200 asuntoa ja tienaan 130-180 euroo kuussa..:D Lajitteluun menee noin puoli viiva kaksi tuntia ja jakoon noin yks ja puol viiva kaks tuntii..

      Ei mikää unelmaduuni.. Mut tässä linkkiä KUOPION seudulla asuville:) http://suoralahetys.fi/tyonhakijalle/jakelutyo/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1555
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1243
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      987
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      67
      829
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      815
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      754
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe