Millä alueella/alueilla Lisäduuni.fi toimii?? Onko Pohjois-Savon alueella mitään tämän kaltaisia Lehtien/mainoksien jakamis mahdollisuuksia?
Mainoksia jakamaan?
8
249
Vastaukset
- tuhnu
No ei ainakaa teilläpäin
- GHovari
En todellakaan suosittele mainosten jakoa...
Olen 14v poika Kotkasta, ja jaan mainoksia JakeluSuora OY:llä.
Mainoksia on normaalisti 5-9, ja lajitteluun menee aikaa 3h. Jakoon menee 1½-2½h.
Jakelupäiviä ovat KE ja LA, joten se tekee 8-10h töitä viikossa.
Jakelupiiriini kuuluu 300 asuntoa, mistä suurin osa on onneksi kerrostaloissa.
Palkkaa saan 100-130e/kk, riippuen jakelutuotteiden määrästä.- 121314
Itellä samankokonen alue, mainoksia tulee 2-6kpl paikallinen ilmaislehti, lajitteluun mainoksista riippuen ½-2h, jakeluun 1-3h ja palkka vain kerran ollut alle sadan euron, yleensä se on n.160 euroa, kerran jopa 195euroa. Oon tässä ihmetellykki, että miten paskasti muut kolleegat tienaa :D
- Emilia609
moi , oon 13 vuotias tyttö riihimäeltä.Ku mä koitan ettii kesätöitä niinku postinjakajana ni mist sä pääsit ,voiks linkkaa sen sivuston ? :D
- emilia908
121314 kirjoitti:
Itellä samankokonen alue, mainoksia tulee 2-6kpl paikallinen ilmaislehti, lajitteluun mainoksista riippuen ½-2h, jakeluun 1-3h ja palkka vain kerran ollut alle sadan euron, yleensä se on n.160 euroa, kerran jopa 195euroa. Oon tässä ihmetellykki, että miten paskasti muut kolleegat tienaa :D
voitko linkkaa sen sivuston tähä ? :D
- ...
Kuka oikeestee jakaa mainoksia xD hankkikaa elämä
- 121121
Niinpä, en ite ainakaan lähtisi tuolla palkalla tekemään yhtään mitään. Täyttä ajanhaaskausta.
- pussihousuhippi99
Ite kohta 14vee tyttö Kuopiosta.. Piirillä noin 200 asuntoa ja tienaan 130-180 euroo kuussa..:D Lajitteluun menee noin puoli viiva kaksi tuntia ja jakoon noin yks ja puol viiva kaks tuntii..
Ei mikää unelmaduuni.. Mut tässä linkkiä KUOPION seudulla asuville:) http://suoralahetys.fi/tyonhakijalle/jakelutyo/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466