Hei!
Etsin lapsillemme (poika 6v. ja tyttö 3v.) hoitajaa satunnaisten menojen varalta. Lähinnä viikonloppuiltoja.
Asumme ok-talossa itä-Vantaalla hyvien kulkuyhteyksien varrella.
Ota yhteyttä!
[email protected]
Lastenvahtia Vantaalle!
5
828
Vastaukset
- TheBabySittersClub
Hei! Etsit hoitajaa lapsillesi Vantaalle:) The Babysitters Club on lastenvahtikerho, jonka olemme perustaneet kavereitteni kanssa ja asumme kaikki Helsingissä. Olemme kaikki 12-vuotiaita, mutta kokeneita lastenhoitajia.Lähistöllä olemme hoitaneet monenlaisia lapsia, niin vauvoja, kuin vähän vanhempiakin lapsiakin. Kerhokokoukset ovat ma, ke ka pe klo 17.30-18.00, ja silloin voit soittaa ja tavoitat monta lastenhoitajaa yhdellä soitolla:) Pääsisimme milloin vain espoo-vantaa-helsinki-alueelle. soita rohkeasti ja kysy 050-3436334/ aleksandra
- Riina
Heips tytöt!
Kivalta kuulostaa tämä teidän kerhonne. Luulen kuitenkin että olette hieman liian nuoria. Tarpeemme olisi nimittäin saada hoitaja koko yöksi ja lisäksi lämmitämme taloamme puulla joten tehtävä olisi aika vastuullinen.
Miettikää ja keskustelkaa asiasta. - Heips!
Riina kirjoitti:
Heips tytöt!
Kivalta kuulostaa tämä teidän kerhonne. Luulen kuitenkin että olette hieman liian nuoria. Tarpeemme olisi nimittäin saada hoitaja koko yöksi ja lisäksi lämmitämme taloamme puulla joten tehtävä olisi aika vastuullinen.
Miettikää ja keskustelkaa asiasta.Heipä hei!
Silmiini pisti ilmoitus ja ajattelin kysyä, että yhäkö hoitajaa tarvitaan? Olen teini-ikäinen tyttö Helsingistä. Osan hoitokeikoista voin ajoittaa illalle/ yölle. Kokemusta siis löytyy myös yökyöpelikeikoista:. Nuorin hoidokki on jokusen kuukauden. Vanhimmat joista kokemusta, kuoulikäisiä. Kokemusta, suosituksia, vastuuta kaikkea löytyy:)
Laitappas viestiä jos haluat vaihdella yhteystietoja:) - Riina
Heips! kirjoitti:
Heipä hei!
Silmiini pisti ilmoitus ja ajattelin kysyä, että yhäkö hoitajaa tarvitaan? Olen teini-ikäinen tyttö Helsingistä. Osan hoitokeikoista voin ajoittaa illalle/ yölle. Kokemusta siis löytyy myös yökyöpelikeikoista:. Nuorin hoidokki on jokusen kuukauden. Vanhimmat joista kokemusta, kuoulikäisiä. Kokemusta, suosituksia, vastuuta kaikkea löytyy:)
Laitappas viestiä jos haluat vaihdella yhteystietoja:)Ota yhteyttä: [email protected]
- TheBabysittersClub
Riina kirjoitti:
Heips tytöt!
Miettikää ja keskustelkaa asiasta.Joo, ymmärrän kyllä, jos etsitte yövahtia:) No, mutta. Jos joskus toiste tarvitset vahtia, niin me ollaan täällä:) Suurin osa meistä osaa kyllä lämmittää takan, tai jonkun puulämmitys jutun, koska sitä tulee oltua aika paljon maalla:) no, hei vaan! Ja onnea hoitajan etsintään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082824Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 67990
Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies123982Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait267942Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka317909Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k507858Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768