autonvuokraus kreetalla (Gerani)

påawista

eli löytyykö ketään kuka olisi vuokrannut auton tuolta?finnmatkat tarjoaa autoa minimissään 3vrk. kannattaako ottaa paikanpäältä?

10

1008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kreetalle

      Samaa olen itsekin miettinyt, kun ollaan menossa Geraniin nyt keväällä. Muissa keskusteluissa olen löytänyt vuokraamon nettisivut nimeltä athenscars.gr
      Heillä on sivujen mukaan toimisto Geranissa (Platanias). Maksu on kuulemma paikan päällä. Onko kellään kokemuksia tästä autonvuokraamosta?

      • påawista

        minä päivänä olette lähdössä :) finnmatkojen kautta kaikki toimisi kai suht.hyvin.auto tuodaan hotellille ja haetaan myös sieltä.n 150e kaikkineen ois hinta.osa maksetaan paikanpäällä....mukavaa lomaa teille!!!


    • Uimaan!

      Ollaan vuokrattu itse paikanpäällä sekä Finnmatkojen kautta. Kumpikin toimi moitteettomasti ja hinnoissa taisi mennä samoihin. Vaikka vuokraat itse, myös silloin auto tuodaan ja haetaan hotellilta sovitusti.
      Vakuutusasiat kannattaa kysyä vieläkin tarkemmin jos itse vuokraa.
      Vuokraamoja siellä on pitkin rantatietä, auton saaminen ei varmaan ongelma.
      Me ollaan otettu useammaksi päiväksi, hinta halpenee kun päiviä on enemmän.
      Olikohan viimeksi niin, että kun otit 2 kolmas pvä ilmainen jne.
      Valitettavasti en muista vuokraamojen nimiä, mutta useita kertoja ollaan vuokrattu, ja ihan ok. mennyt kaikkien vuokraamojen kanssa.
      Ja kyllä siellä auto kannattaa vuokrata jos yhtään halua liikkua jonnekin. Gerani on niin pieni paikka, että se on äkkiä katsottu!
      Mukavaa matkaa!

    • Kreetalle

      Ollaan menossa 28.4. athenscars:in hinta keskikokoiselle autolle oli listojen mukaan 120 € tiistaista lauantaihin. Voi olla että hinta vielä siitä tippuu kun varaa. Mukavaa matkaa teillekin.

    • Yiannis

      Ehdottomasti paikan päältä, tulee taatusti halvemmaksi kun yksi välikäsi on poissa (Finnmatkat).
      Muistakaa vertailla eri vuokraamojen hintoja ja aina voi tingata.

      • påawista

        aattelin vuokrata sittenkin ennakkoon athenscarilta.säästyy noin 100 e.
        nettisivut näyttää hyvin selkeiltä :)


      • depisrussos
        påawista kirjoitti:

        aattelin vuokrata sittenkin ennakkoon athenscarilta.säästyy noin 100 e.
        nettisivut näyttää hyvin selkeiltä :)

        No tietysti paikanpäällä. Oli tarve mikä vain, hullua se on tilata nykypäivänä mitään etukäteen. He vuokraavat auton kaikkien vakuutuksien kanssa 3 pv/ 100 e, omavastuu sinulla 0 e. Jos mitään ei satu, paperit revitään ja jos maksoit käteisellä, osasit tinkiä lisää, sait wv golfin jopa 60 e/ 3 pv. Muista tinkiä, tarkista omavastuu ja aja rauhallisesti !


    • kreetalletoukokuussa

      Avis Plataniaksen Main streetiltä, siitä on hyvät kokemukset viime vuodelta,varasin juuri samasta paikasta uudestaan meille auto toukokuulle. Tosi mukavia työntekijöitä tai se mies joka siellä suurimmaksi osaksi on ja hänen esimiehensä. Saamme itse autoliiton kautta halvemmalla ja Avista käytetty ennen,tuo vain sattui olemaan ensimmäinen Avis,jota voin suositella,muita en edes mainitse ;)

    • Geranitos

      Vanha keskustelu mut silti.Athencars toimi todella hyvin!Käytiin kesän aikana kaksi kertaa haniassa ja molemmilla kerroilla otimme athencarsin autot.Eka reissulla viikoksi,tokalla poika toi ja haki haki auton hotellilta.Autot uuden karheita(kia rio ja pösö.Palautuksen osalta ei mitään tyhjää saivartelua.Suosittelen,huippu!

    • Balos

      Etukäteen netin kautta paljon halvempi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe