Mitähän kannattaisi pyytää Primera 1.6 vm 1999, ajettu 180 tkm?
Primera 1.6 vm 1999 hinta?
6
235
Vastaukset
- osviittanen
Itselläni on 1.6 vm.2001 ilmastointi ja sähköikkunat..ruosteeton ja alle 180 ajettu. Uusi pakoputki ja madallus sarja mukaan.. Pyytäisin 1500,- hyvä käyttöauto ketjukoneella.
- osviittane
osviittanen päätti lahjoittaa auton pois,kun ei jaksa mitään ihmisten typeriä kyselyitä.. hieno auto ja toimi mulla kyllä ihan moitteetta. Onnea vaan uudelle omistajalle,varsinkin kun sai hyvän auton ihan ilmaiseksi.
- fdbhdf
Kun kuitenkin kaikenlaista pikkuvikaa löytyy kuten omastanikin niin ehkä max. 1000 euroa, jos oikeen moitteeton yksilö sattuu oleen niin ehkä sillon jopa 1500e.
- Autoilija
3000e saa jos siisti
- Nissan man,,,,
No eihän 1.6:sta kukaan osta 2.0l sen pitää olla. mulla ollut 6 kpl nissaneita ja kaikki 2,0l...
Voin minä tonnin maksaa siitä - Nettiautossa
Eikös noita saa jo yhdellä eurolla? Ja vieläpä ihan kunniallisesta kunnon liikkeestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873876
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m891811Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281512- 1651362
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231188Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2081106Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?931071- 361057
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1261026Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell189940