Tietokone tunnistaa kortin mutta editointiohjelmani ei tunnista videokameraani. Ongelma oli sama vaikka kokeilin toistakin editointiohjelmaa. Editointiohjelmankin olen asentanut useaan kertaan. Olen vaihdellut kortin paikkaa mutta ongelma ei ole korjaantunut. Kortti on Plug&play laite joten siihen ei tarvi mitään ajureitakaan asentaa. Kortti toimi kyllä ennen moitteettomasti. Firewire-korttini toimii kyllä kaverini koneella mutta ei enää minun. Tietokone kyllä ilmoittaa että korttini toimii moitteettomasti vaan eipä toimi.
Mikä neuvoksi?
Firewire ei toimi
3
211
Vastaukset
- Repe Ruutikallo
ovat nuo jutut Windows-ympäristössä. Voi toimia ja kamera löytyä, tai sitten ei. Se nyt vaan on niin, mitä olen kuullut ja lukenut. Tämä ei tarkoita ettetkö jollakin konstilla voisi saada hommaa taas toimimaankin. Voi se kortti alkaa näkyä yhtä mystisesti kuin se piiloonkin meni. Kun aikoinani käytin Xp:tä, FireWire-jutut (ja kortit) olivat niitä harvoja asioita jotka toimivat moitteettomasti.
Silläkin uhalla että joku taas tosiasioista suuttuu, on pakko mainita että kyseinen editointihomma toimii Macin sisäinen FireWire MacOS X 10.3 iMovie 4 -yhdistelmällä idioottivarmasti.
Vapautta on se, että jokainen saa päättää käyttääkö aikansa työhön&huviin vai erilaisten ongelmien selvittämiseen.- erkki
Haistapa paska, vitun ääliö.
Firewire toimii, paitsi joskus Mac-ympäristössä saaattaa joutua resetoimaan....
Logic board reset _may_ repair non-functional FireWire...
Windows xp... toimii... - Repe Ruutikallo
erkki kirjoitti:
Haistapa paska, vitun ääliö.
Firewire toimii, paitsi joskus Mac-ympäristössä saaattaa joutua resetoimaan....
Logic board reset _may_ repair non-functional FireWire...
Windows xp... toimii...Terveisiä vaan sinunkin hienostuneelle suvullesi!
Tälläkin hetkelllä maailmassa stondaa satoja tuhansia Windows Xp-koneita, jotka _eivät toimi_ ollenkaan siten kuin mainosmiehet väittävät tai ovat hiljaa vaan... viettäkäämme mekin hiljainen hetki niille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406375Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 82970
- 52880
- 56836
- 41820
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137813Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14721