Laitoin sitten tännekkin kysymyksen > Latasin vanhan räiskintäpelin Soldier of Fortune 2: Double Helix koneelle. Olen huijauskoodeja yrittänyt tuon sivun mukaan>> http://www.jonneweb.net/koodit/1101/ mutta ei onnistu Miten siihen saadaan ne koodit. On semmoinen kenttä, että ei tiedä mistä paukkuu ja kuolee aina, elikkä en pääse eteenpäin ollenkaan Tuon ohjeen mukaan ei myöskään onnistu > Käynnistä peli komentoriviparametrilla set sv_cheats 1
(esim. "D:\Games\SoF2\sof2.exe set sv_cheats 1). auttakaa avutonta Kiitos
Kuinka laitetaan huijaukset Soldier of Fortune 2: Double Helix?
pelaaja!
3
177
Vastaukset
- asdgfsdgfdfgdfsgsdfg
Tuossahan on ihan selkeet ohjeet. Avaat basemyconfig.cfg ja muuta rivi jossa lukee toggleconsole, muotoon bind z toggleconsole. Sitten vaan pelissä painat z ja kirjotat vaikka god tai noclip. Ihan helppoa.
- asdfasdfasdfas
Niin siis nuo molemmat pitää tehdä, muuttaa basemyconfig.cfg toggleconsole ja komentoparametri -set sv-cheats 1.
Pelkkä komentoparametri ei riitä.
- pelaaja!
Joo kyllä on selkeet ohjeet, niin luulin, mutta olen tuota basemyconfig.cfg hakenut minne pelikansioista minne pelin asensin, mutta ei ole löytynyt???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696971
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622583- 562158
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se621312Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3561269- 561254
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141141Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä17980Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384968