MB

Mistä tietoja ja ohjeita mersusta . Ja mistä löytyy osia MB 180 vm 62

12

356

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ponton ja Heckflosse

Saksasta löytyy molempia

• Ponton ja Heckflosse

• Ponton ja Heckflosse kirjoitti:

Sulla varmaan viimeisiä Pontoneja kun 180? Tässä yksi sivusto noille
        http://www.mb-ponton.de/index.htm

Toden näköisesti , rekisteröity toukokuussa 62 . Täytynee opiskella saksaa kun on vähän heikkoa.

• Eukko82

Tai sitten voit kysellä mersufoorumilta...?

• ph621

missäss se foorumi löytyy

• täältä löydät
        ph621 kirjoitti:

google.fi

• täältä löydät kirjoitti:

google.fi

vau!

• pari entisöinyt
        ph621 kirjoitti:

jos et netistä edes yhtä foorumia itse löydä vaikka sen nimen tiedät, niin miten meinaat löytää niitä tietoja ja ohjeita? Kun niitä oikeasti joutuu kaivelemaan pieninä murusina maailmalta.

• josaldinho848

tyyllikkäitä noi ponttoonit

• pontooni

viimeisen päälle tyylikäs . ei ole paljon tullut ajettua, työt häirinneet. Lataus kunnostettu , seuraavaksi startti

• Laatukappale
        pontooni kirjoitti:

viimeisen päälle tyylikäs . ei ole paljon tullut ajettua, työt häirinneet. Lataus kunnostettu , seuraavaksi startti

Jos on yhtään asentajan vikaa, ponttoonikorinen on kelpo kunnostuskohde. Tekniikassa suuri osa sellaista, jota löytyy muistakin mersumalleista. Ja uusia ja käytettyjä varaosia löytyy. Eikä tekniikassa ole mitään kovin vaikeata missään. Parasto on kun pääset baanalle: voit yllättyä siitä kuinka hyviä ajettavia Mersut jo tuolloin olivat. Kaupasta löytyy ihan uusistakin autoista sellaisia, jotka häviävät wanhalle Mekelle ajettavuudessa. Vanhus voi tietysti nykyautoihin verrattuna olla verkkainen.

• Laatukappale kirjoitti:

Jos on yhtään asentajan vikaa, ponttoonikorinen on kelpo kunnostuskohde. Tekniikassa suuri osa sellaista, jota löytyy muistakin mersumalleista. Ja uusia ja käytettyjä varaosia löytyy. Eikä tekniikassa ole mitään kovin vaikeata missään. Parasto on kun pääset baanalle: voit yllättyä siitä kuinka hyviä ajettavia Mersut jo tuolloin olivat. Kaupasta löytyy ihan uusistakin autoista sellaisia, jotka häviävät wanhalle Mekelle ajettavuudessa. Vanhus voi tietysti nykyautoihin verrattuna olla verkkainen.

kesällä muutama satakilometriä ajettu . ja katsastettu ilman huomautuksia .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      963
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      841
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe