Kainuun Sanomien pääkirjoitukset ne jaksavat yllättää huonoudellaan.
Nyt siinä vaaditaan Kainuuseen lisää ulkomaista työvoimaa.
Ei näköjään paljon vaadita, kun pääsee toimittajaksi kainariin.
Kainuun Sanomien pääkirjoitukset
42
258
Vastaukset
- Olet junqvist
Vielä vähemmän vaaditaan että pääsee kirjoittamaan provosoopaa nettiin.
- jokken joll
Minä olen junkkaji.
- !!!!!!!!
j.pennanenhan aina laittaa provon,sitte odottelee miten vastaajat haukkuvat kaikkia.
- jokken joll
Pennanen jasisti!
- ja finito
Niin maakunnan työttömyysprosentti on 20. Työikäiset muuttavat työnperässä muualle. Ratkaisuksi KS esittää siirrettäväksi Kostamuksesta uutta työperäistä väestöä. Virsi on sama kuin koko valtakunnassa. Lisää työperäistä maahanmuuttoa tarvitaan, vain puolimiljoonaa on enää reservissä. pennanen on oikeassa. Kainuun Sanomat ei kykene enää itsenäiseen ajatteluun/ toimittamiseen, vaan orjailee Alma Median kokoomus linjoja. Tilausta ei kannata ylläpitää kun Iltalehden verkkosivuilla on samat ”oivallukset” ilmaiseksi
- että silleen...
Pääkirjoitukset laaditaan työnantajien EK:n oppien pohjalta ?
- Versu perus
Täytyyhän sitä saada äänestäjiä kommunisteille ja vihreille, sekä kokoomukselle SDP:lle ja RKP:lle.
- appiukko ?
Minkä takia lopetit junkaamisen j-pennaneni? – Mun oli ihan pakko. – Mikä se sellainen pakko on? – Mä rupesin näkemään isän anoppinikin kahtena.
- Puujalkavitsejä taas
Humalassako kirjoitat nuita puujalkavitsejä ?
Ei tuommoiset lapsellisuudet naurata ketään. - Puujalkavitsejä taas
Puujalkavitsejä taas kirjoitti:
Ei tuommoiset lapsellisuudet naurata ketään.olen pennasen kaverina juk juk jukkkaana
- 789345
Puujalkavitsejä taas kirjoitti:
Ei tuommoiset lapsellisuudet naurata ketään.Se on tuo sama tyyppi joka työntää tänne aina nuita huonoja vitsejään.
Todellakin puujalkavitsejä ovat hänen kommenttinsa.
Missähän umpiossa se elää,kun kuvittelee moisten juttujen olevan hauskojakin ? - 789345
789345 kirjoitti:
Se on tuo sama tyyppi joka työntää tänne aina nuita huonoja vitsejään.
Todellakin puujalkavitsejä ovat hänen kommenttinsa.
Missähän umpiossa se elää,kun kuvittelee moisten juttujen olevan hauskojakin ?Minäpä olen j-pennasen hyva kaveri,me tykätään toisista palajon,kävellään aina käsikädessä.
- Korpi-Kainuun meedio
Kainarin taso kohenee viimeistään toukokuussa kun nykypäivän journalismista mitään ymmärtämätön vapaamuurari Piirainen jää eläkkeelle.
- Terv. Pers
siitä ei ole mitään takeita vaikka päätoimittaja vaihtuisikin.
Tuskin muuttuu ylimielisyys miksikään Seurahuoneen norsunluutornissa.
Viimeaikaisia yhteenvetoja:
- Kainuu tarvitsee ulkomaalaisia
- EU ja sen omat sääntöjen rikkomiset ovat OK
- Olli Rehn on hyvä jätkä
- kainuulaiset on rasisteja ja kulttuurin vihaajia- terv iidensalmesta
viksuja kirjoituksia, kaekki on näet totta
- Äly ei asu heissä
Yksi toimittajista piti Eva Biaudetin mahdollisuuksia presidentinvaaleissa hyvänä.
Puhui jopa Elisabeth Rehn ilmiön toistumisesta.
Bidee sai sitten 3 prosenttia äänistä vaaleissa.
Joten tämmöisiä tietäjiä ne on kainarin toimittajat.
- Eira Sisti
Tietojen mukaan Uusimaa seuloo maahanmuuttajista nohevimmat haaviinsa. Siellä heistä sitten koulutetaan siivojia, bussikuskeja, hoitoapulaisia sun muuta tekemään töitä joita me suomalaiset emme enää viitsi tehdä vaan istumme mieluummin peräkammareissa kaljaa juomassa.
Kajaaniin tulee sitten muut mamut, kellä ei kättä, toisella ei jalkaa taikka sitten on syvä kehitysvamma. Nuoria miehiä myös, joilla ei työhaluja ole.
MInkä ihmeen takia tänne, jossa huoltosuhde on muutenkin heikko? Kohta meillä on puolenkymmentä vahusta taikka muuten työkyvytöntä taikka -halutonta yhtä työssäkäyvää kohti. Saa kait sitä sitten ihmetellä sosiaali ja terveyskulujen kasvua haavi ammollaan!
Kyllä kuulkaa niin on, että maahanmuuttajien ottaminen on kunnalle melko onneton tulonlähde bergele! - hahahaahhhahaha
Eihän se pennanen osaa edes lukea,muutako jallua katselee.
- hempsi
Kun Talvivaara nousee, niin sinne vain töihin. Siinä tulee monta kärpästä yhdellä iskulla. Tulee hoidettua työllisyys ja pakolaisasiat samalla kertaa eikä tarvitse kantaväestön tehdä duunia huonoissa oloissa. Talvivaarasta tulee siten paras ja hyödyllisin yritys koko valtakunnassa.
- ukkeli 1945
Kainuunsanomat on maan paras lehti.
- 000000000000999998
Niin hävis j.pennanen taas hoitoon,ettei ole täällä kiusana.
- hoidossa
eikä oo aprillie
- 14108
pennanen on persu isolla peellä
- ömjuyl
eipä
- onon
on
- pennanen on jumala
pennanen on jumala
- lestadiolainen penna
lestadiolainen pennanen
- lestadiolainen penna
lestadiolainen pennanen
- persu pennanen
persu pennanen
- kepu on syvältä
kepu on syvältä
- peruS on rautaa
peruS on rautaa
- kepu on syvältä
kepu on syvältä
- peruS on rautaa
peruS on rautaa
- kepu on syvältä
kepu on syvältä
- peruS on rautaa
peruS on rautaa
- peruS on rautaa
peruS on rautaa
- myyräntyötä
myyräntyötä
- peruS on betonia
peruS on betonia
- SIPILÄ=Lestadiolaine
SIPILÄ=Lestadiolaine
- Pääkirjoituksissa
vieläpä!
- VÄÄRYYS
EI OLLUT PÄÄKIRJOITUKSESSA TÄNÄÄN MUUTTOTAPPIOSTA!
- sepäsese
sepä se
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618830- 1405073
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.384443- 213628
- 233252
- 603082
- 293007
- 322668
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4222383- 322319