Molemmat hyötyvät yhtä paljon

Fifty-fifty

Lavatähti ja kirjamies julkaisusta molemmat hyötyvät. Turha tehdä marttyyriä Katrista ja lurjusta Rajalasta. Suomen kalkkikset eivät näe kuin yhden naislaulajan.

Juuri tuo ikäluokka ei pidä kirjasta...ilman, että olisivat edes lukeneet. Ihan fiksu teos, ottaen huomioon, että kirja kertoo ex- vaimosta.
Moniko on lukenut ?

23

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • julkisuus / raha

      Tuossa on kyllä perää, kyllä molemmat osapuolet hyötyvät. Julkisuuden henkilöt haluavat olla "parrasvaloissa" mieluusti aina.

      • maine omilla ansioillaan

        Eiköhän tuolla Katri Helenalla ole niin paljon sekä rahaa että julkisuutta, kun on laulajan uraa tehnyt 50vuoden ajan ja vieläpä erittäin menestyksellisesti, ettei tuonkaltainen julkisuus ole hänen tavoitteenaan, ei todellakaan. Tämä toinen osapuoli on sitten asia erikseen...


    • kiukustunut

      Panu Rajala ei laula eikä ole levyttänyt. Tällä palstalla puhutaan edelleenkin vain Katri Helenan musiikista, ei hänen panohommistaan. Sopiiko näin?

    • Musiikista??

      Hetkinen. Tämän viestiketjun aloittajalle tiedoksi ettei tämä osio käsittele kirjailijoita eikä heidän teoksiaan. Niille varmasti löytyy ihan eri palsta. Kiitos.

    • totop

      onneksi on olemassa sananvapaus

    • vähän huvittavaa

      Onkohan Katri-fanit vaivautuneet edes kirjaa lukeman. Lokaa heitetään Rajalan päälle, vaikka kirja on ihan faktaa.
      Onko niin, ettei omasta idolista haluta kuulla totuuksia?

      • fiktiota3

        Faktaako? Oletko siis Katri-Helena?


    • Se on moro

      Ämmät, jotka Katri-Helenaa ja hänen menestymistään kadehtivat, kuolaavat Panulaa... kunnes joutuvat sen kirjan päähenkilöiksi.

      Asia ei tietysti minulle kuulu, mutta kun nyt tällaiselle sivulle vahingossa googlen kautta tulin, niin mielipiteeni sanon.

      • vanha pieru

        Hyi kauheeta, EIKai nyt kukaan sitä ällöttävää, kateellista ja katkeraa vanhaa äijää kuolaa.Älä naurata, meinaa tulla pissat housuun!


    • repikää siitä

      Katri Helena on suuri teeskentelijä.

      • lukija minäkin

        Niin on!


      • naukuja
        lukija minäkin kirjoitti:

        Niin on!

        VOI POLOISET IDIOOTIT (vai liekö vain yksi ja sama IDIOOTTI)


    • tot.on

      Minä en ole Katri Helenan aktiivi kuuntelija, mutta luettuani kirjan sympatiat ovat hänen puolellaan. Panu Rajala tekee itsestään marttyyrin, hän ikään kuin ajautuu johonkin, mihin ei itse voi vaikuttaa. Ei se niin mene; hän itse olisi voinut vaikuttaa siihen ettei olisi lähtenyt jatkamaan suhdetta, jos siltä heti alussa tuntui. Rajalaa vie yltymätön kiinostus naisia kohtaan, tod. näköisesti myös jatkossakin (en nykyisenä vaimona olisi kovin luottavainen). Oli KH pitkäpinnainen, kun sieti avointa flirttailua, jonka Rajala itsekin myönsi, vieraan naisen suutelemisia omassa kodissaan jne. On normaalia reagoida. Ymmärrettävää, ettei KH ollut aikaa ja voimavaroja uppoutua miehensä kirjallisuusjuttuihin, hänellä oli velvollisuus jo työnantajana hoitaa omat yritykseensä liittyvät asiat. KH pystyi kuitenkin kehumaan ja kannustamaan miestään, näkemään hänessä hyvän. Hän antoi avioliittoon kuuluvaa läheisyyttä miehelleen. Tsemppiä Katri Helenalle, Panu Rajala on liero. Hänen tyylinsä kirjoittaa toisesta oli kovin alentavaa ja itseään ylentävää. Eipä kirjallisilta taidoiltaan kovin hääppöinen.

      • sivistyneesti

        Hienosti kirjoitettu. Tuolla kirjoittajalla on todellakin aivot kohdallaan. Ei mitään turhanpäiväistä panettelua Panu Rajalaakaaan kohtaan, vaan ihan sivistyneesti asiat todettu. Olen samoilla linjoilla:-)


    • niinkö

      Ei ollut aikaa kun piti seurustella edesmenneen miehen kanssa

    • uhhuh77

      Kun katsoo Panu Rajalaa ja viimeistään kun kuulee mitä suustaan päästää, niin on helppo tajuta miten itseriittoinen ja omahyväinen hän on.

    • Hieno tietokirja:)

      Nyt se selvisi, että kirja ei ole mikään tyhjänpäiväinen kirja. Kirja on nimittäin tietokirja! Ja kirjakauppiaiden tietokirjojen myyntilistan ykkönen! Hyvä! Mutta en ihmettele ollenkaan. Kirja on luettu ja ei pahaa sanomista. Mietin, että tietokirja on oikea osasto, ei sitä voi laittaa proosaan, ei kaunokirjallisuuden puolelle.

      http://www.kirjakauppaliitto.fi/ratings

      • ostan,joo

        ja rahaa takoo tällä kirjallaan,hyvin menee kaupaksi


      • lukuelämys
        ostan,joo kirjoitti:

        ja rahaa takoo tällä kirjallaan,hyvin menee kaupaksi

        Eilisessä iltiksessä juttua, että kirja viedään käsistä. Eikä ihme. Oli positiivinen lukemiselämys monessa suhteessa. Monipuolinen, kuin olisi katsonu elokuvaa niin elävästi nousi mielikuvia esiin.


    • näin se on

      varma tieto on faktaa

    • tietoa kirjasta

      Tieto lisää tuskaa, niinhän sanotaan.

    • Vääryys

      kirja on loppunut ainakin täältä Keski-Suomen kirjakaupoista...yritin etsiä mutta kaikkialla tarjotaan ei oota...kirjaston kauttaa kymmenien edellä olevien jonotus...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2270
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1629
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe