on kolme hypnoosialan järjestöä edelleen, mutta järjestelmä on muuttunut niin, että on tieteellinen hypnoosi (edelleen) ja sitten on vain yksi suuri maallikkojärjesto (hl shy, nimi vielä hakusessa) ja kolmanneksi on hypnoosijärjestö, johon kuuluu vain valviralaisia jäseniä.
Sopii vain miettiä, miten käy maalikkosuggereiden. Taitavat joutua huonoon valoon ja kaikki maine katoaa, jos sitä nyt edes on ollutkaan.
Näin asioita ollaan järjestämässä ????
Ensi syksynä Suomessa
10
91
Vastaukset
- Hypnopena.
Mitään ei olla järjestämässä eikä tulla järjestämäään.
Ne on niitä SHY-stä erotetun ja katkeroituneen Väinö Pertamon fantasioita jotka joutavat täysin omaan arvoonsa.- käsittelyssä
Osakeyhtiömuoto on yksi mahdollisuus. SHY:n vuosikokous, jonka laillisuutta on ihmetelty, käsitteli jo asiaa.
- Mukana päättämässä
Niinhän sinä luulet.. ja asialla ei ole Väiski, vaan jotkut muut tahot.
Tämä on faktaa.
Maallikkohypnologien luutaleikit loppuvat pian. Kaikki nauraa jo loitsuleikeille ja muille kivien kanssa leikkiville tarrahenkisuggereille.
Toukokuussa on alusta kokous asiasta. Nyt en kuitenkaan paljasta enenpää.- Tuo oikea Moilanen
Täyttä höpönlöpöä puhut!
Ensinnäkin jos SHY ja Hypnoosiliitto lakkautetaan ja niiden pohjalta perustetaan uusi yhdistys, niin kyseessä on monen vuoden prosessi molempien yhdistysten lakkaututtamiseen ja uuden perustamiseen. Vaatii useamman vuosikokouksen päätökset, uudet säännöt jotka sitten aikanaan hyväksyy Patentti- ja rekisterihallitus.
Viime viikonloppuna tosin oli SHY:n vuosikokous ja siellä käsiteteltiin asiaa, ilman päätöksiä, ja asia jäi avoimeksi. Sen tiedän myös että tuohon yhdentymiseen on enemmän hinkua SHY:llä kui Hypnoosiliitolla.
Olen ollut pitkin viikkoa yhteydessä asian tiimoilta niin Hypnoosiliiton ja SHY:n ediustajiin, ja mitään päätödstä ei ole tehty edes asian etreenpäin viemiseksi. Kasikki omn ollut alustavaa keskustelua!
Tuo yllä oleva hurmahenki väittää että toukuussa olisi jokin kokous asian tiimoilta, höpönlöpön sanon minä! Voit paljastaa mitä haluat, mutta paljastat ainoastaan oman tietämätömyytesi ja halun speluloida turhilla asioilla! Ja samalla halusi puuttua asioihin joista et tiedä mitään! - Mikä intressi?
Tuo oikea Moilanen kirjoitti:
Täyttä höpönlöpöä puhut!
Ensinnäkin jos SHY ja Hypnoosiliitto lakkautetaan ja niiden pohjalta perustetaan uusi yhdistys, niin kyseessä on monen vuoden prosessi molempien yhdistysten lakkaututtamiseen ja uuden perustamiseen. Vaatii useamman vuosikokouksen päätökset, uudet säännöt jotka sitten aikanaan hyväksyy Patentti- ja rekisterihallitus.
Viime viikonloppuna tosin oli SHY:n vuosikokous ja siellä käsiteteltiin asiaa, ilman päätöksiä, ja asia jäi avoimeksi. Sen tiedän myös että tuohon yhdentymiseen on enemmän hinkua SHY:llä kui Hypnoosiliitolla.
Olen ollut pitkin viikkoa yhteydessä asian tiimoilta niin Hypnoosiliiton ja SHY:n ediustajiin, ja mitään päätödstä ei ole tehty edes asian etreenpäin viemiseksi. Kasikki omn ollut alustavaa keskustelua!
Tuo yllä oleva hurmahenki väittää että toukuussa olisi jokin kokous asian tiimoilta, höpönlöpön sanon minä! Voit paljastaa mitä haluat, mutta paljastat ainoastaan oman tietämätömyytesi ja halun speluloida turhilla asioilla! Ja samalla halusi puuttua asioihin joista et tiedä mitään!Eikö ole hassua, että joku ulkopuolinen haluaa hämmentää tällä tavoin? Miksi? Ja kuka?
Miettikääpä sitä. - selvitettävää piisaa
Tuo oikea Moilanen kirjoitti:
Täyttä höpönlöpöä puhut!
Tuo yllä oleva hurmahenki väittää että toukuussa olisi jokin kokous asian tiimoilta, höpönlöpön sanon minä! Voit paljastaa mitä haluat, mutta paljastat ainoastaan oman tietämätömyytesi ja halun speluloida turhilla asioilla! Ja samalla halusi puuttua asioihin joista et tiedä mitään!"Ensinnäkin jos SHY ja Hypnoosiliitto lakkautetaan ja niiden pohjalta perustetaan uusi yhdistys, niin kyseessä on monen vuoden prosessi molempien yhdistysten lakkaututtamiseen ja uuden perustamiseen."
Uuden yhdistyksen perustaminen ei ole tarpeen. Voidaan käyttää myös osakeyhtiötä, Suggestomediaa.
"Vaatii useamman vuosikokouksen päätökset, uudet säännöt jotka sitten aikanaan hyväksyy Patentti- ja rekisterihallitus."
Kokousten on oltava laillisia. Lisäksi pitää miettiä miten SHY:n ja Suggestomedian viranomaisprosessit siirtyvät tai vaikuttavat Hypnoosiliiton jäseniin. - pertamoko
selvitettävää piisaa kirjoitti:
"Ensinnäkin jos SHY ja Hypnoosiliitto lakkautetaan ja niiden pohjalta perustetaan uusi yhdistys, niin kyseessä on monen vuoden prosessi molempien yhdistysten lakkaututtamiseen ja uuden perustamiseen."
Uuden yhdistyksen perustaminen ei ole tarpeen. Voidaan käyttää myös osakeyhtiötä, Suggestomediaa.
"Vaatii useamman vuosikokouksen päätökset, uudet säännöt jotka sitten aikanaan hyväksyy Patentti- ja rekisterihallitus."
Kokousten on oltava laillisia. Lisäksi pitää miettiä miten SHY:n ja Suggestomedian viranomaisprosessit siirtyvät tai vaikuttavat Hypnoosiliiton jäseniin.olisi tosi mielenkiintoista kuulla, onko viranomaisprosesseja vireillä ja mitä ne tosiasiassa ovat, liittyvätkö ne jotenkin Pertamoon liittolaisineen?
- Sair.hoit.
Miksi valviralaiset, siis hoitsut puuhastelevat omaa yhdistystä ? Onko viesti tullut tieteelliseltä puolelta ? Erotkaa loitsumiehistä ja muista kiviparantajista, vai ?
Hyvä, että saadaan tervettä hypnoosia tekevä valviralainen hypnoosijärjestö.- Terhikki......1
Mitään valviralaisten omaa yhdistystä ei olla perustamassa. Kait minä sen tietäisin, jos niin olisi!
Kaikkea paskaa tällä taas jaaritellaan!
- ?????????
Opi hypnoosia parhaalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984