Lapsi raadeltiin hengiltä

kuoppaan...

9

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin, tarkoitatko ettei susi tapa jos koirakin siihen pystyy???
      Aika heikko on perustelusi susien vaarattomuudesta!
      Olisit laittanut mukaan edes yhden linkin jossa kerrotaan suden tappamista lapsista. Niitä nimittäin on vaikka susia on vain murto-osa verrattuna koirakantaan.
      Suomessa on n. 600 000 koiraa vastaa kolmisen sataa sutta.
      Jos susia olisi vaikkapa 10% koirakannasta niin jopas taitaisi sullakin olla toisenlaiset mietteet.
      Rakastan koiria ja suvaitsen susiakin mutta kumpikaan ei saa juosta vapaana pitkin kyliä.

    • Susi raateli

      http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288545329589.html
      Oheisesta uutisesta käy ilmi, mikä eläin on uhka lapsille. Tästä myös pihasusien puolustajat voivat tehdä oikean johtopäätöksen siitä, mikä otus on syytä ampua.
      Vaikka susia on vain muutamia promilleja koiriin verraten näyttää joillain
      älyniekoilla olevan otsaa väittää koiran olevan lapselle sutta vaarallisempi eläin.
      Koirat on sentään pidettävä taajamissa kytkettyinä mutta susia vaaditaan kuljeksimaan vapaana ihmisten joukossa.
      Voi hyvät hyssykät - mihin ihmisen järki onkaan joutunut?
      Mie vaan kysyn!
      En kannata niinkään erämaasusien tappamista mutta taajamiin ja ihmisten keskelle ne eivät kuulu. Pedot kuuluvat erämetsiin (joita Suomessa kyllä riittää) aivan kuten koirat kytkettyinä ihmisten pihoihinkin.

      • Oikeaa tietoa..

        Susi on ihmisten ja luonnon turva syödessään luontoon kuulumattomia ja vaarallisia koiria. Koira on metsästäjien paapoma Disney-eläin isäntänsä sängyssä. Sellainen onneton elukka ei nauti oikeassa luonnossa mitään suojaa - eikä ihmisen pidä tähän asiaan sekaantua.

        Ihminen on hävittänyt oikeat metsät.

        Jo susi tulee pihaan, on syynä maalaisten siivottomuus ja laittomat kaatoapaikat asuntojen nurkilla. Susi EI ole kiinnostunut katselemaan ikkunasta elmännän mummo-tyyppisiä alushousuja eikä isännän kaljamahaa....


      • vouh vuh

        Miksi nyt ei uskota paikallisia:

        Siis heidän mielestään koiralauma.

        "Esseyn kyläpäällikkö Gennadi Maimaga kertoi alueella kiertelevien villien koirien hyökänneen aikaisemmin ihmisten kimppuun.

        - Ne lisääntyvät aktiivisesti metsissä ja tunkeutuvat kylän alueelle, Meillä on aikaisempia tapauksia, joissa ne ovat hyökänneet ihmisten kimppuun, Maimaga kertoi RIA Novostille"


      • aivan päätöntä
        vouh vuh kirjoitti:

        Miksi nyt ei uskota paikallisia:

        Siis heidän mielestään koiralauma.

        "Esseyn kyläpäällikkö Gennadi Maimaga kertoi alueella kiertelevien villien koirien hyökänneen aikaisemmin ihmisten kimppuun.

        - Ne lisääntyvät aktiivisesti metsissä ja tunkeutuvat kylän alueelle, Meillä on aikaisempia tapauksia, joissa ne ovat hyökänneet ihmisten kimppuun, Maimaga kertoi RIA Novostille"

        Mitähän toi "oikeaa tietoa" on mahtanut juoda tai onko ihan kokonaan lääkitys pielessään?
        Kuinkahan paljon Suomessa mahtaakaan olla noita villikoiralaumoja jotka niin aktiivisesti metsissä lisääntyy? Vastaahan hra oikeaa tietoa/vouh vuh!
        Tällä palstalla ymmärtääkseni keskustellaan Suomen susikannoista eikä mistään
        Esseyn kyläpäälikön jakamasta "oikeasta tiedosta"!


      • et ollu viksu
        aivan päätöntä kirjoitti:

        Mitähän toi "oikeaa tietoa" on mahtanut juoda tai onko ihan kokonaan lääkitys pielessään?
        Kuinkahan paljon Suomessa mahtaakaan olla noita villikoiralaumoja jotka niin aktiivisesti metsissä lisääntyy? Vastaahan hra oikeaa tietoa/vouh vuh!
        Tällä palstalla ymmärtääkseni keskustellaan Suomen susikannoista eikä mistään
        Esseyn kyläpäälikön jakamasta "oikeasta tiedosta"!

        Tässä säikeessä keskustellaan siperian koirista eikä mistään suomen susista.
        Taitaa palstan nimikin olla "yleistä metsästyksestä" eikä mikään "suomen sudet"


      • aivan päätöntä
        et ollu viksu kirjoitti:

        Tässä säikeessä keskustellaan siperian koirista eikä mistään suomen susista.
        Taitaa palstan nimikin olla "yleistä metsästyksestä" eikä mikään "suomen sudet"

        Et ollu viksu nii,,,, mites lapsenraatelu liittyy suomen metsästykseen???
        tää on edelleen aivan päätöntä jutuskelua.


      • viksutoo
        aivan päätöntä kirjoitti:

        Et ollu viksu nii,,,, mites lapsenraatelu liittyy suomen metsästykseen???
        tää on edelleen aivan päätöntä jutuskelua.

        Niin. Järjetöntä pistää juttu koirien raatelemasta lapsesta metsästyssivulle. Jonkinlaista tarkoitushakuisuutta saada kansa paniikkiin ja pelkäämään joutavia.


    • soon juntti vain

      Mitenkä voi tuollaista paikallista uskoa, eikös se ole maalainen ?
      Täällähän toitotetaan aina, että maalaistollot pelkää sutta ja näkee olemattomia.
      mitenkä se Venäjän maalainen sen parempi olisi ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe