http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288551604552.html
Oheisesta uutisesta käy ilmi, mikä eläin on uhka lapsille. Tästä myös metsästäjät voivat tehdä oikean johtopäätöksen siitä, mikä otus on syytä ampua.
Lapsi raadeltiin hengiltä
9
131
Vastaukset
Niin, tarkoitatko ettei susi tapa jos koirakin siihen pystyy???
Aika heikko on perustelusi susien vaarattomuudesta!
Olisit laittanut mukaan edes yhden linkin jossa kerrotaan suden tappamista lapsista. Niitä nimittäin on vaikka susia on vain murto-osa verrattuna koirakantaan.
Suomessa on n. 600 000 koiraa vastaa kolmisen sataa sutta.
Jos susia olisi vaikkapa 10% koirakannasta niin jopas taitaisi sullakin olla toisenlaiset mietteet.
Rakastan koiria ja suvaitsen susiakin mutta kumpikaan ei saa juosta vapaana pitkin kyliä.- Susi raateli
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288545329589.html
Oheisesta uutisesta käy ilmi, mikä eläin on uhka lapsille. Tästä myös pihasusien puolustajat voivat tehdä oikean johtopäätöksen siitä, mikä otus on syytä ampua.
Vaikka susia on vain muutamia promilleja koiriin verraten näyttää joillain
älyniekoilla olevan otsaa väittää koiran olevan lapselle sutta vaarallisempi eläin.
Koirat on sentään pidettävä taajamissa kytkettyinä mutta susia vaaditaan kuljeksimaan vapaana ihmisten joukossa.
Voi hyvät hyssykät - mihin ihmisen järki onkaan joutunut?
Mie vaan kysyn!
En kannata niinkään erämaasusien tappamista mutta taajamiin ja ihmisten keskelle ne eivät kuulu. Pedot kuuluvat erämetsiin (joita Suomessa kyllä riittää) aivan kuten koirat kytkettyinä ihmisten pihoihinkin.- Oikeaa tietoa..
Susi on ihmisten ja luonnon turva syödessään luontoon kuulumattomia ja vaarallisia koiria. Koira on metsästäjien paapoma Disney-eläin isäntänsä sängyssä. Sellainen onneton elukka ei nauti oikeassa luonnossa mitään suojaa - eikä ihmisen pidä tähän asiaan sekaantua.
Ihminen on hävittänyt oikeat metsät.
Jo susi tulee pihaan, on syynä maalaisten siivottomuus ja laittomat kaatoapaikat asuntojen nurkilla. Susi EI ole kiinnostunut katselemaan ikkunasta elmännän mummo-tyyppisiä alushousuja eikä isännän kaljamahaa.... - vouh vuh
Miksi nyt ei uskota paikallisia:
Siis heidän mielestään koiralauma.
"Esseyn kyläpäällikkö Gennadi Maimaga kertoi alueella kiertelevien villien koirien hyökänneen aikaisemmin ihmisten kimppuun.
- Ne lisääntyvät aktiivisesti metsissä ja tunkeutuvat kylän alueelle, Meillä on aikaisempia tapauksia, joissa ne ovat hyökänneet ihmisten kimppuun, Maimaga kertoi RIA Novostille" - aivan päätöntä
vouh vuh kirjoitti:
Miksi nyt ei uskota paikallisia:
Siis heidän mielestään koiralauma.
"Esseyn kyläpäällikkö Gennadi Maimaga kertoi alueella kiertelevien villien koirien hyökänneen aikaisemmin ihmisten kimppuun.
- Ne lisääntyvät aktiivisesti metsissä ja tunkeutuvat kylän alueelle, Meillä on aikaisempia tapauksia, joissa ne ovat hyökänneet ihmisten kimppuun, Maimaga kertoi RIA Novostille"Mitähän toi "oikeaa tietoa" on mahtanut juoda tai onko ihan kokonaan lääkitys pielessään?
Kuinkahan paljon Suomessa mahtaakaan olla noita villikoiralaumoja jotka niin aktiivisesti metsissä lisääntyy? Vastaahan hra oikeaa tietoa/vouh vuh!
Tällä palstalla ymmärtääkseni keskustellaan Suomen susikannoista eikä mistään
Esseyn kyläpäälikön jakamasta "oikeasta tiedosta"! - et ollu viksu
aivan päätöntä kirjoitti:
Mitähän toi "oikeaa tietoa" on mahtanut juoda tai onko ihan kokonaan lääkitys pielessään?
Kuinkahan paljon Suomessa mahtaakaan olla noita villikoiralaumoja jotka niin aktiivisesti metsissä lisääntyy? Vastaahan hra oikeaa tietoa/vouh vuh!
Tällä palstalla ymmärtääkseni keskustellaan Suomen susikannoista eikä mistään
Esseyn kyläpäälikön jakamasta "oikeasta tiedosta"!Tässä säikeessä keskustellaan siperian koirista eikä mistään suomen susista.
Taitaa palstan nimikin olla "yleistä metsästyksestä" eikä mikään "suomen sudet" - aivan päätöntä
et ollu viksu kirjoitti:
Tässä säikeessä keskustellaan siperian koirista eikä mistään suomen susista.
Taitaa palstan nimikin olla "yleistä metsästyksestä" eikä mikään "suomen sudet"Et ollu viksu nii,,,, mites lapsenraatelu liittyy suomen metsästykseen???
tää on edelleen aivan päätöntä jutuskelua. - viksutoo
aivan päätöntä kirjoitti:
Et ollu viksu nii,,,, mites lapsenraatelu liittyy suomen metsästykseen???
tää on edelleen aivan päätöntä jutuskelua.Niin. Järjetöntä pistää juttu koirien raatelemasta lapsesta metsästyssivulle. Jonkinlaista tarkoitushakuisuutta saada kansa paniikkiin ja pelkäämään joutavia.
- soon juntti vain
Mitenkä voi tuollaista paikallista uskoa, eikös se ole maalainen ?
Täällähän toitotetaan aina, että maalaistollot pelkää sutta ja näkee olemattomia.
mitenkä se Venäjän maalainen sen parempi olisi ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569