Kävin just lääkärissä keskustelemassa kuntoutumistuen jatkumisesta. Muuten meni ihan hyvin mutta jonkun oli pakko käydä koputtamassa ovea kerran niin menin pariks minuutiks jäihin kun aloin ajattelemaan onko tuo ääniharha vai ei. Sain itseni kuitenkin kasattua parissa minuutissa. Ei siinä muuta. Lääkärit vissii tekee tuota ovien koputtelua skitsofreniikko potilaille ihan tarkoituksellisesti testataakseen potilaan psyykettä. Onko kenellekkään käynyt samaa?
Lääkärit vittuilee
ovien koputtelija
3
317
Vastaukset
- ghjk1212
Kyseessä taitaa olla hiukan vainoharhaisuutta. Eivät lääkärit tuollaisia testejä tekisi skitsofreenikolle!
Hah hah,kyllä ne vois tehdäkin,jos ovat täysin jälkeen jääneitä:)
- lääkäri!
Minua ei lääkäri tainnut ottaa kovin vakavasti. Jatko jäi kyseenalaiseksi. Mutta ei tässä mitään, olo on kuin turpiin ois tullu. Mutta vielä löytyy huumoria kestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179181Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893790- 212258
- 871403
- 1161178
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661132Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791128- 751110
- 551063