Eräs suomalainen nainen, joka toimittajanakin esiintyy Suomessa, on naimisissa italialaisen naistenmiehen kanssa. Heillä on lapsia. Ihmettellä sopii miksi olla naimisissaq, kun molemmat asuvat suurimman ajan vuodesta erillään ?? Mies on kuitenkin Italiassa kaikenaikaa heilastelemassa muiden naisten kanssa ja on kehunut lapsia olevan hänellä siellä täällä. Outoa se on. Eikö ole parempi erota. Ensinnäkin Italaialaiset eivät pidä siitä että italaialainen mies menee ulkomaalaisen kanssa naimisiin. ja jos menee, niin koko suku tavallaan hylkää sen miehenkin ja anopit eivät juuri koskaan pidä siitä ulkomaalaista miniästä, he suorastaan vihaavat. Usea Italiassa naimisissa oleva suomalainen nainen on sen kertonut . Olen itse asunut vuosia Italiassa, mutta en ole siihen avion onnettomuuteen siellä sortunut. Kaiken nähnyt.
Perhe erillään toisessa maassa.
outoa on
2
159
Vastaukset
- Bongaaja1
Aika vähän olet nähnyt kun noin pienestä asiasta otat sivullisena pulttia.
Kokeile kokea itse vähän enemmän, niin ehkä opit huomaamaan, että on monenlaisia tapoja elää ja olla ja se mikä sopii yhdelle, ei aina sovikaan toiselle. - tye
Outoa on lähinnä se, että se kiinnostaa sua noin kovasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823