Onko Saarella yhtään HF, Suomen Sisun tai Suomalaisuuden Liiton jäsentä?
Homma Forum - onko yhtään jäsentä?
11
177
Vastaukset
- Hyvä olisi kuulua
Tietääkseni on ja mitä se kuuluu jollekin?
Onneksi ei ole. Ehdottomasti suurin osa ahvenamaalaisista ei ole moisista rasistisista yhdistyksistä kuulukaan.
- Suomalaisena aina
Mutta silti olette itse rasisteja ja yritätte väittää toista. Onko teidän ruotsalaisuus
noin ihmisvihamielistä, että kaikki suomalaisuus on vihattavaa?
Toivon, ettei kukaan suomalainen enää muuta teidän rasistien saarelle.
Myös teidän sontaiset tuotteenne saavat jäädä kauppojen hyllyille
niitä en halua enää ostaa koska nekin on rasistisia paskoja! - Fakta...
Suomalaisena aina kirjoitti:
Mutta silti olette itse rasisteja ja yritätte väittää toista. Onko teidän ruotsalaisuus
noin ihmisvihamielistä, että kaikki suomalaisuus on vihattavaa?
Toivon, ettei kukaan suomalainen enää muuta teidän rasistien saarelle.
Myös teidän sontaiset tuotteenne saavat jäädä kauppojen hyllyille
niitä en halua enää ostaa koska nekin on rasistisia paskoja!Ja näin täynnä vihaa oleva henkilö syyttää vielä muita ihmisiä vihaamisesta, uskomatonta.
Populistin (nimim. Suomalaisena aina) pää on niin sokeutunut vihasta, että hän ei ymmärrä että vaikka viha on ominaisuus hänellä, se ei normaaleilla ihmisillä.
De flesta inflyttare till Åland kommer från Finland
http://www.nyan.ax/ledaren/?news_id=71999
- Siksi koska
Hörhöjärjestöt eivät perinteisesti ole kiinnostaneet ahvenanmaalaisia.
- Suomi on Suomalainen
Tietääkseni siellä on ja tunnenkin muutamia joille suomalaisuus on
tärkeää ja kunnioitettavaa.Minullekin suomalaisuus on tärkeää ja kunnioitettavaa, sen vuoksi pysinkin kaukana moisista järjestöistä!
- Fakta...
ahvennainen kirjoitti:
Minullekin suomalaisuus on tärkeää ja kunnioitettavaa, sen vuoksi pysinkin kaukana moisista järjestöistä!
Hyvin sanottu.
Järjestö jonka päämäärä on saada maahamme etnistä epäsopua, on minullekin liian epäisänmaallinen.
- Olen Suomalainen
Suomessa on sentään oikeus olla Suomalaisena, mutta jotkut ihmeelliset
ruotsalaiset pitävät sitä paheksuttavana, kun on isänmaallinen ja puolustaa
kotimaataan Suomea. Ahvenanmaalla on jokin kummallinen järjestö joka
on täysin rasistinen ja yrittää laittomasti yhdistyä vieraaseenvaltioon.
Onko se jotenkin sopivaa olla maanpetturi ? Kummallista, olen asunut täällä vuosia, enkä ole koskaan tuollaisesta järjestöstä kuullut. Mistä tietosi mahtavat olla peräisin?
- Tietoa on kyllä
Itse en haluaisi kuulua mihinkään järjestöön joka tekee myyräntyötään
kotimaanisisällä ja yrittää salailla tekosiaan olemalla jokin moottoriseura?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904322
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?422685Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1122480Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082258Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2111632Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607- 291598
- 791416