Homma Forum - onko yhtään jäsentä?

Kaljun jumppaa

Onko Saarella yhtään HF, Suomen Sisun tai Suomalaisuuden Liiton jäsentä?

11

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä olisi kuulua

      Tietääkseni on ja mitä se kuuluu jollekin?

    • Onneksi ei ole. Ehdottomasti suurin osa ahvenamaalaisista ei ole moisista rasistisista yhdistyksistä kuulukaan.

      • Suomalaisena aina

        Mutta silti olette itse rasisteja ja yritätte väittää toista. Onko teidän ruotsalaisuus
        noin ihmisvihamielistä, että kaikki suomalaisuus on vihattavaa?
        Toivon, ettei kukaan suomalainen enää muuta teidän rasistien saarelle.
        Myös teidän sontaiset tuotteenne saavat jäädä kauppojen hyllyille
        niitä en halua enää ostaa koska nekin on rasistisia paskoja!


      • Fakta...
        Suomalaisena aina kirjoitti:

        Mutta silti olette itse rasisteja ja yritätte väittää toista. Onko teidän ruotsalaisuus
        noin ihmisvihamielistä, että kaikki suomalaisuus on vihattavaa?
        Toivon, ettei kukaan suomalainen enää muuta teidän rasistien saarelle.
        Myös teidän sontaiset tuotteenne saavat jäädä kauppojen hyllyille
        niitä en halua enää ostaa koska nekin on rasistisia paskoja!

        Ja näin täynnä vihaa oleva henkilö syyttää vielä muita ihmisiä vihaamisesta, uskomatonta.

        Populistin (nimim. Suomalaisena aina) pää on niin sokeutunut vihasta, että hän ei ymmärrä että vaikka viha on ominaisuus hänellä, se ei normaaleilla ihmisillä.

        De flesta inflyttare till Åland kommer från Finland
        http://www.nyan.ax/ledaren/?news_id=71999


    • Siksi koska

      Hörhöjärjestöt eivät perinteisesti ole kiinnostaneet ahvenanmaalaisia.

    • Suomi on Suomalainen

      Tietääkseni siellä on ja tunnenkin muutamia joille suomalaisuus on
      tärkeää ja kunnioitettavaa.

      • Minullekin suomalaisuus on tärkeää ja kunnioitettavaa, sen vuoksi pysinkin kaukana moisista järjestöistä!


      • Fakta...
        ahvennainen kirjoitti:

        Minullekin suomalaisuus on tärkeää ja kunnioitettavaa, sen vuoksi pysinkin kaukana moisista järjestöistä!

        Hyvin sanottu.
        Järjestö jonka päämäärä on saada maahamme etnistä epäsopua, on minullekin liian epäisänmaallinen.


    • Olen Suomalainen

      Suomessa on sentään oikeus olla Suomalaisena, mutta jotkut ihmeelliset
      ruotsalaiset pitävät sitä paheksuttavana, kun on isänmaallinen ja puolustaa
      kotimaataan Suomea. Ahvenanmaalla on jokin kummallinen järjestö joka
      on täysin rasistinen ja yrittää laittomasti yhdistyä vieraaseenvaltioon.
      Onko se jotenkin sopivaa olla maanpetturi ?

    • Kummallista, olen asunut täällä vuosia, enkä ole koskaan tuollaisesta järjestöstä kuullut. Mistä tietosi mahtavat olla peräisin?

    • Tietoa on kyllä

      Itse en haluaisi kuulua mihinkään järjestöön joka tekee myyräntyötään
      kotimaanisisällä ja yrittää salailla tekosiaan olemalla jokin moottoriseura?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe