Mitä mä oikeen teen... mulla on hirvee vauva kuume. haluisin lapsen. oon kattonu jo kaikkia lastentavaroita yms. seurustelen mun poikaystän kaa jo 17kk. mut siin on se ongelma et mun poikaystävä ei missään tapauksessa halua ottaa vauvaa... mä oon jo miettiny et jos vaan jätän e-pillerit pois enkä kerro sille mitää muutaku vast sit ku oon raskaana....
16v ja kauhee vauvakuume
9
356
Vastaukset
- Provoko??
Tämä on provo vaikkakin arkipäivää monella päälle 20 vuotiaalta.
- sekaisin.
mm... mä en vaa tiiä mitä teen ku haluisin muksun mut toisaalta haluisin nauttia nuoruudesta
- Ei ihan normaalia
Koeta etsiytyä kotipaikkakuntasi mt-palvelujen piiriin.
- Mt-auttaa
Ei ihan normaalia kirjoitti:
Koeta etsiytyä kotipaikkakuntasi mt-palvelujen piiriin.
Olen samaa mieltä.
- strawberrry1
Jos tämä ei ole provo niin älä nyt ihmeessä jätä e-pillereitä salaa pois poikaystävän tietämättä. Todella typerä temppu olisi. Lapsen hankinta pitää olla molempien toiveena ja mieluiten suhde vakaalla pohjalla. Olet vielä sen verran nuorikin että kerkeet kyllä hankkimaan lapsen myöhemminkin.
- VaJaassa suhteessa...
No kellä se suhde niin vakaalla pohjalla on.
Rojut torveen vaan.
TÄMÄ ON PROVO!!
- VAUVA KUUME
kontaktoi tänne niin saat apua [email protected]
- ahahaha
kontaktoi :D:D:D:D:D ^
- jenski-97
hei minäkin olen 16-vuotias tyttö ja haluaisin vauvan ja miehenikin haluaa, mutta meillä ei ikinä tärppää ollaan yritetty koko ajan mutta ei tunnu osuvan..... toivottavsti meillä molemmilla kohta tärppää.. :))!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6822637Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311326- 1121205
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki121175Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2461064- 93985
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105939Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?102898Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50779- 64761