Keltainen maito

Newmom

Vauva syntyi kuusi päivää sitten ja olen imettänyt siitä lähtien. Muistan ensimmäisistä lapsista, että rintamaito oli keltaista ja paksua muutaman ensimmäisen päivän, mutta edelleen minulta tulee tosi keltaista maitoa ja ns. etumaitokin on sen väristä. Kaipa se ihan normaalia on, mutta aika jännä, että näin pitkään? Maitoa kuitenkin tulee tosi reilusti!

2

2916

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmasti normaalia

No varmaan on mahdollista, että samalla äidilläkin on vaihtelua tuossa. :) Minulla tuli ihan kirkkaankeltaista maitoa ensimmäiset päivät ja oli se aika pitkään tosi kellertävää. Rasvaistahan se keltainen maito on, sillä vauva saa hyvä kasvuspurtin alkuun! Eli ihan normaalia minusta on, jos synnytyksestä on vasta viikko. Minultakin tuli maitoa tosi hyvin ja imetän edelleen, lapsi nyt 11 kuukautta. Onnittelut vauvasta ja mukavia hetkiä pikkuisen kanssa!

• Newmom

Kiitos! On ollut hyvä että ekat päivät maito oli rasvaista, vauvan paino kun ei lähtenyt heti toivottuun nousuun. nyt on tehotankattu viikko ja maitokin on jo valkoisempaa. Aion myös imettää mahdollisimman pitkään... Mukavaa kevättä teille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2321
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1024
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      589
      861
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      646
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      644
    Aihe