Nuoruus tuhlattu ja kivoimmat ajat pian takanapäin :'(

moikkalol

Ysin loppu häämöttää ja tuntuu että olen koko nuoruuteni tuhlannut koneella istumiseen. Olenhan vasta 15, mutta takanapäin ovat ripari, liian pitkä-aikainen ihastus on parisuhteessa, kaverit ryyppäävät ja polttavat ja juhlivat, ketään ei käy enää kylässä, kohta alkaa lukio ja tie kohti "aikuisuutta"... Olisi edes vuosi 2012 Maaliskuu. Ei silloin vituttanut yhtään näin paljoa :( Silloin oli mahtava ripari vielä edessä, kaverit eivät ryypänneet ainakaan yhtä paljoa, ihastuksen kohdalla oli toivoa, pelkän vitutuksen ja surun sijaan eikä tulevaisuudesta ja lukiojutuista pitänyt niin paljoa välittää. Tottakai se jokaiselle tulee eteen, ja moni kokee samanlaisia tunteita, mutta silti, pakko johonkin on purkaa tätä vitutusta.

15

1031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14aloneboy

      :// itekki olen 14 ja kasil, ja oon tuhlannu nuoruuden aikaa koneella, koska en ole uskaltanut kysyä keneltäkään, voitko olla...
      Mut onneks ripari leiri edessä viel, niin jos sielt sais kavereit... ja no kyl muaki vituttaa pikkase, ku kohta jo päättyy peruskoulu, sitte meen johki ammattikouluun... sitte jo pitäs hankkii töitä ja sillei...
      Mut ei kai sitä tulevaa murehdita, vaan keskitytään nykyisee aikaa :))

    • justjuuu

      Lukion aikana sinulla on mahdollisuus kääntää elämäsi ympäri. 15 ei ole niin vanha kuin luulisi...

    • ....................

      Itel sama homma, mutta ikää mittarissa kohta 18v.

    • Hisphey

      Itse olen nyt 21 ja oletan tommoisten ajatusten tulevan ehkä viiden vuoden päästä, kun toivottavasti valmistun. Sitä ennen katson itseni vielä nuoreksi.

      Toki minullakin oli tuo ongelma lukioaikana, mutta ihastuksia tulee uusia ja kaverien porukoihin kannattaa ainakin mennä kokeilemaan vaikkei sitten itse ryyppäisi ja polttaisikaan.

      Ei nuoruus ole ohi, siinäkin on vain erilaisia vaiheita.

    • paha gangsta

      mee pelaa runee

    • Dildo bagg1n5

      Noh, parempi koneella istuen tuhlata nuoruus kuin päihteillä tai että koko vapaa-ajan käyttäis opiskeluun^^

    • Surullinetyttö

      Se on vaa elämää.. Mennää eteenpäi kokoaja.

    • Moouui

      Pois koneelta ja mee viettää ihanaa aikaa joittenki kavereitten kaa jotka ei polta ja juo! Jos sul ei oo semmosii kavereita ni pitäskös sitten vaihtaa kaveripiiriä tai hankkia uusia kavereita esim.aloita uusi harrastus! Toimeksi vaan!!! :)

      • moikkalol

        Ei siinä ole järkeä "jättää" kavereita jotka juovat. He vain aloittivat sellaisen toiminnan. Ei heitä saa sen perusteella "tuomita" vaikka sellaisen kuvan ehkä annoin. Mielestäni olisi parempi vaihtoehto päästä heidän mukaansa. Eihän minun tarvitsisi juoda, jos en halua. Harmittaa vaan se kun se aika jolloin ei ryypätty, muuten vaan spurdoiltiin, on aikalailla ohitse, ja itse olin koko sen ajan koneella.

        Kysyisin tässä nyt yleisesti että miten yleensä päästä tuollaisiin porukoihin? Ulkoapäin olen sellainen että minusta luulisi että olen niissä, muttakun en ole.


    • Lukio_on_jees

      Et todellakaan oo vielä vanha. Sun nuoruus on vasta alkamassa :)
      Kun meet lukioon, tuut saamaan fiksuja kavereita, jotka ei polta tai juo. Mäkin oon saanu paljon kavereita ja tuttuja lukiosta. Myös 2 uutta ystävää. Mulla oli viime keväänä aika lailla sama tilanne kun sulla, myös ihastuksen suhteen.. No siinä kävi silleen että se sitten tuli samaan lukioon mutta olin jo päässyt siitä tyypistä yli joten whatever.

      Tää oon kivoin juttu;
      Lukiossa törmäsin vanhaan tuttuun vuosien takaa ja nyt se on sitten mun ihastus. Tähän mulla vois olla mahdollisuuksiakin kun on yllättävän paljon yhteistä ;)

      • tyttöespoostta

        pelaa vaa wowia ja cs, ja pepsii nam


    • lifemocker

      voi helvetti! :D

      sitten kun olet 2x vanhempi eli 30 niin voit sanoa, että nuoruus on takana ;)

      • moikkalol

        Tarkoitan nyt nuoruudella tätä "murrosikää" ja tätä aikaa kun ei vielä olla työelämässä, asuta yksikseen yms.


      • Naurava Nakki

        Niin,eikös Frederik,Suomen Hasselhofkin laulanut ,että "Olen kolmekymppinen,kolmekymppinen, takana on aika rilluvuosien (tai jotakin).
        Kyllä sulla on elämä ja nuoruus vielä vasta edessä :-)


    • Anonyymi

      Miltä nyt tuntuu kun olet siirtynyt aikakoneella 26 vuotiaaksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe