itse olisin kaverin kautta kiinnostunut puhelinmyynistä ja olisin pasalle mennyt mutta kaveri sanoi että he eivät ota enään porukkaa (täällä jyväskylässä)
Joten löysinkin mediapexin ja satuin lukemaan että tämä olisi aivan paskaa.. Mutta ne olivat vuodelta 2005 saisin ko 2012-2013 ajalta olevaa tietoa :d kiitos!
MEDIAPEX
2
164
Vastaukset
- tyytyväinen
älä ihmeessä usko sitä mitä ihmiset Mediapexistä pahaa juoruavat netissä :)
Ite oon siellä töissä ja oikein tyytyväinen , palkat tulee ajallaan ja palkat on juuri sellaiset kun kuuluukin olla ja hyvällä / ahkeralla työllä sitä palkkaa kiitettävästi tuleekin , lisäksi on erilaisia kilpailuja joita päivän mittaan heitellään että jos vaikka tavoitteen saa täyteen niin saa lahjakortin yms. Suosittelen ehdottomasti sinne menemistä ! (: - yäääkkpasa
ei ikinä pasalle, joka puhelu oli pomon neuvojen mukaan aloitettava valehtelemalla, että asiakas on muka osallistunut johonkin tutkimukseen, siksi soitan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle573441Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472816Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482620Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572321Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572043- 1551697
- 761495
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231338Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381293- 241174