Muutto Jenkkeihin

tyttö

Mulla on ollut jo todella pitkään haaveena ja unelmana (vakavasti mietittynäkin) muuttaminen Yhdysvaltoihin, kyllä, siis ulkomaille. Olen nyt 19vuotias lukion kolmannella opiskeleva, vaaleaihoinen ja vanhempieni luona asuva nainen, isosiskoni muutti melkein kaksi vuotta sitten Turkuun päästäkseen opiskelemaan yliopistoon.

- Kielet joita osaan, englanti (erinomainen), ruotsi (tyydyttävä), saksa (kohtalainen) ja itse olen opiskellut japanin alkeita ja tietenkin äidinkieleni suomi
- Mulla ei asu yhtään tuttuja/sukulaisia Jenkeissä

Olisin todella kiitollinen jos joku osaisi vastata näihin!

Onko töihin pääseminen vaikeaa? Mulle joku tokaisi että mikspä et menisi McDonaldsiin vähän aikaa töihin kun asetut jaloillesi...

Mistä kannattaisi lähteä liikkeelle työstämään tätä muutto asiaa?

Hankinko viisumin Suomesta vai Yhdysvalloista? Mistä ja milloin olisi syytä hankkia se, esim. monta kuukautta ennen lähtöä vai?

Onko mitään tiettyä viisumia jos haluan asua Yhdysvalloissa, tehdä töitä/opiskella siellä ja vierailla joskus Suomessa?

Pitääkö minulla olla valmiina työ/opiskelupaikka Yhdysvalloista? Hankinko sen netin kautta?

Onko mahdollista muuttaa Jenkkeihin jos tekee töitä esim. jotakin sivustoa pitämällä, niin että saa rahaa siitä kuukausittain?

Kaikki apu ja tieto tervetullutta!

4

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgdfadsdasdasd

      Haha, aika hyvä trolli. Ymmärrätkö että jenkeissä minimipalkka on tyyliin 3 taalaa tunnissa ja tällä rahalla työtätekeviä meksikolaisia on kymmeniä miljoonia? Pysy koulussa ja hanki joku järkevä ammatti. Eivätkö vanhempasi ole puhuneet sinuun järkeä?

    • 15+17

      Hae Suomessa opiskelemaan ja sitten kokeile vaikka opiskelijavaihtoa. Töitä ja vaadittavaa työlupaa vaikea saada. Tai lähde au pairiksi.

    • usaaaaan

      Joo en tiedä miten muut esim meksikolaiset pääsee usan puolelle asumaan ja tekemään töitä, mutta greencardia ei saa kyllä melkein mitenkään.... Olisiko maksimi aika mitä siellä saa oleilla joku 3 kk... sitten ne heittää sut pihalle ;)

      Vaihtoehdot ovat au pair tai vaihto-oppilaaksi.

    • Elämää

      Jos olet hyvännäköinen ja tiukat perät niin yritä saada usasta itelles ukko. Meet naimisiin ja avot siul on vihreä kortti.

      Eli eikun vinguttamaan sitä luojan luomaa huulisoitinta!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1475
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1159
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1040
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      907
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      65
      773
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe